arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۶ - ۱۲ دی ۱۳۹۲

هواپیمایی قشم: لغو پرواز بغداد - تهران ربطی به بازداشت بابک زنجانی ندارد/از پروار جایگزین خبری نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم گفت: همه پروازهای این شرکت بدون تغییر برقرار است و تغییر در انجام پرواز امروز عصر این شرکت از بغداد به تهران به دلیل تغییر در برنامه‌های سازمان حج و زیارت است و هیچ ارتباطی به بازداشت بابک زنجانی ندارد.

به گزارش ایسنا پرواز ساعت 17:30 امروز - پنجشنبه - که قرار بود توسط شرکت هواپیمایی قشم زائران ایرانی عتبات عالیات را از بغداد به تهران منتقل کند، لغو شده که با توجه به اینکه این شرکت یکی از شرکت‌های تحت سرمایه‌گذاری بابک زنجانی است مطرح شد که با توجه به دستگیری وی پروازهای این شرکت هم کنسل شده است که مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم این موضوع را رد و تاکید کرد: پروازهای این شرکت برقرار است و هیچ ارتباطی به مشکلات بابک زنجانی ندارد.

آطاهریان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شرکت هواپیمایی قشم یکی از 60 شرکت تحت سرمایه‌گذاری بابک زنجانی است که به صورت مجموعه‌ای هلدینگ فعالیت می‌کند و ارتباطی با مشکلات وی ندارد.

به گفته وی پرواز بغداد به تهران عصر امروز که باید توسط شرکت هواپیمایی قشم انجام می‌شد با توجه به تغییرات برنامه‌ای سازمان حج و زیارت و درخواست این سازمان از شرکت قشم برای انجام یک پرواز فوق‌العاده، توسط شرکت قشم انجام نخواهد شد و سازمان حج و زیارت به دنبال هواپیمای جایگزین است.

آطاهریان افزود: انجام نشدن این پرواز از سوی شرکت هواپیمایی قشم هیج ارتباطی به نقص فنی هواپیما یا مشکلات بابک زنجانی ندارد و همه پروازهای این شرکت برقرار خواهد بود.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی قشم اظهار کرد: پرواز بغداد به تهران، پرواز شرکت قشم بود که به دلیل درخواست سازمان حج و زیارت برای انجام یک پرواز فوق‌العاده از مشهد به ساری و پس از آن ساری به بغداد به علت فشردگی، پرواز مشهد به ساری انجام نشد و به تبع آن پرواز بغداد نیز از سوی این شرکت انجام نخواهد شد.

وی اظهار کرد: سازمان حج و زیارت به دنبال برقراری پرواز عصر امروز از بغداد به تهران است و یک هواپیمای جایگزین برای این پرواز در نظر خواهد گرفت یا این‌که با چند ساعت تاخیر زائران این پرواز را کشور منتقل می‌کند.

پیگیری خبرنگار ایسنا از اطلاعات پرواز فرودگاه امام خمینی (ره) براین اساس است که پرواز بغداد به تهران به شماره 2233 ساعت 17:30 توسط شرکت هواپیمایی نامعلوم به موقع وارد تهران می‌شود.

تکمیلی:

خبرنگار انتخاب گزارش داد: با وجود اعلام حل این مسئله،‌مسافران همچنان در فرودگاه سرگردانند.

براساس اطلاعاتی که به خبرنگار انتخاب رسیده، از پرواز جایگزین هیچ خبری نیست.

نظرات بینندگان