arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۳۷۵۷
تعداد نظرات: ۸۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۳ - ۱۵ دی ۱۳۹۲

رادان: شاکیان مداح معروف اراذل و اوباش نبودند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جانشین فرمانده ناجا در مورد تیراندازی یکی از مداحان معروف در اتوبان بابایی، گفت: این فرد مجوز حمل سلاح داشته است و سلاح وی قانونی بوده است، فرد بنا به تشخیص خود از وسیله‌اش استفاده می‌کند و باید جوابگوی تشخیص‌اش نیز باشد.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان روز یکشنبه در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی (197) در مورد تیراندازی یکی از مداحان معروف در اتوبان بابایی، گفت: این فرد مجوز حمل سلاح داشته است و سلاح وی قانونی بوده است.

رادان با بیان اینکه پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است، گفت: به نظر می‌رسد امروز، روز رسیدگی به این پرونده بوده است.

شاکیان مداح معروف در تعاریف هفتگانه اراذل و اوباش نمی‌گنجند

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به بزرگنمایی این خبر در رسانه‌ها، در پاسخ به این سئوال که آیا اراذل و اوباش به این فرد حمله کرده‌اند، گفت: در خبرها آمده است که اراذل و اوباش به او حمله کرده‌اند، اما حرف من این است که این افراد (حمله‌کنندگان) از آن اراذلی نبوده‌اند که در تعریف هفت گانه پلیس گنجانده شود و گاهی یک حرکت در منظر مردم، حرکت اراذل و اوباش‌گونه جلوه می‌کند. اما این افراد در تعاریف و شاخص‌های ما نمی‌گنجد.

وی افزود: ما حتی به ماموران خود نیز توصیه می‌کنیم که وسیله دفاعی به عنوان آخرین حرکت به کار گرفته شود، اما این یک اصل است و فرد بنا به تشخیص خود از وسیله‌اش استفاده می‌کند و باید جوابگوی تشخیص‌اش نیز باشد.

شناسایی عوامل زورگیری از یکی از اساتید دانشگاه

رادان در مورد زورگیری از یکی از استادهای دانشگاه نیز گفت: شب گذشته چند نفر از زورگیران برای ربودن تلفن همراه این استاد دانشگاه با آلات برنده همچون قمه به وی حمله کرده بودند که سردار ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز شب گذشته در بیمارستان محل درمان این فرد حاضر و از او دلجویی کرد.

وی با بیان اینکه در روزهای آتی خبرهای خوشی در زمینه دستگیری این زورگیران خواهید شنید، گفت: گاهی وقت‌ها پردازش رسانه‌ها به یک خبر سبب می‌شود که یک حادثه زورگیری نسبت به بقیه فراگیرتر شود. اما آن چیزی که مشخص است این است که اساسا موضوع زورگیری یک جرم خشن و زشت است که باید همه این افراد در یک سطح مورد برخورد قرار گیرند و قطعا نظر ما این است که جو برای مجرمان ناامن شود.

وی همچنین در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر ساماندهی خوانندگان زیرزمینی گفت: قرار نیست اگر موضوعی جرم است را ساماندهی کنیم.

رادان با بیان اینکه خوانندگان زیرزمینی می‌خواهند با اقدامات زیرزمینی فعالیتی انجام دهند گفت: باید با آنها برخورد کرد و رودربایستی نیز نداریم و اگر خواننده و خوانندگی مجاز شود ناجا نباید سازماندهی کند.

وی افزود: معتقدیم اگر همه دستگاه‌ها وظایف خود را به خوبی انجام دهند ناجا دیگر نیاز نیست به مسائلی وارد شود.

وی در مورد انتقاد وزیر بهداشت در مورد عدم همکاری پلیس در موضوع قاچاق دارو به ایسنا گفت: منظور وزیر بهداشت را نمی‌فهمم چرا که در هر عملیات نماینده وزارت بهداشت نیز به همراه تیم پلیس حضور دارد.

رادان بابیان اینکه قاچاق دارو در ایران وجود دارد و این مسئله ناصوابی است گفت: بنده اعلام می‌کنم وزیر بهداشت هر نوع همکاری را که دوست دارد پلیس با آنها در زمینه مبارزه با قاچاق دارو داشته باشد اعلام کند و بنده در خدمتشان هستم.

خط و نشان رادان برای اسکانیا

جانشین فرمانده ناجا همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر عدم برگزاری کلاس آرایشگری در یکی از هتل‌های معروف تهران (اسپیناس)، گفت: وقتی در یک مکان همچون هتل می‌خواهند جلسات آموزشی و خاص برپا کنند، باید مجوز اجرای جلسه را بگیرند، چرا که نداشتن مجوز، علت عدم برپایی آن خواهد بود.

رادان همچنین در مورد پایان مهلت ارائه شده به شرکت اسکانیا و برخی اظهارنظرهای مسئولان این شرکت، گفت: اگر منظور مسئولان این شرکت، چشم‌پوشی پلیس از حقوق مردم است، باید بگویم که پلیس نمی‌تواند مردم را مکلف کند اما از تکلیف یک موسسه دیگر چشم بپوشد.

وی با بیان اینکه ما با کسی تعارف نداریم، گفت: قطعا اگر بخواهیم در این مقوله (ایمنی اسکانیا) صمیمی باشیم، نباید خیلی از حرف‌ها را بزنیم. اما من به جرات سئوال می‌پرسم که اسکانیا چه چیزی باید به ناجا می‌داد که به ما نداده و ما شاکی شده و با آن بد شده‌ایم و من می‌خواهیم همین جا از این فرصت استفاده کنم و به آنها بگویم که اگر چیزی از ما دارید، بروید در تمام سایت‌های رسمی و غیررسمی درج کنید.

تمدید مهلت برای کشتن مردم چه معنایی دارد؟

رادان در پاسخ به این سئوال که آیا این مهلت تمدید خواهد شد؟گفت: تمدید مهلت برای کشتن مردم چه معنایی دارد؟ من از شما سئوال می‌پرسم که نرخ جان مردم چقدر است که 40 نفر از آنان را آتش بزنیم و بعد مهلت می‌خواهند و این مهلت برای خودروهای حمل و و نقل عمومی معنا ندارد.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه گاها دیده شده خودروسازان با قبول اشتباه خود، ضمن رفع آن از مردم عذرخواهی می‌کنند، گفت: اما این افراد عذر بدتر از گناه می‌آورند و انشاءالله اراده پلیس بر این است که از حقوق مردم کوتاه نیایند.

نظر مردم در مورد فیلتر وی‌چت و وایبر

رادان در مورد فیلتر وی‌چت، وایبر و دیگر شبکه‌های اجتماعی، گفت: نظر رسمی و سازمانی ناجا آن چیزی بود که سردار احمدی‌مقدم، فرمانده ناجا چند روز پیش اعلام کرده‌اند و تا آن زمان پسندیده نیست که خود ما احترام به قانون نگذاریم.

وی همچنین در مورد آخرین جزئیات پرونده کودک ربوده‌ شده‌ای که پنج ماه از مفقود شدنش می‌گذرد، گفت: متاسفانه هنوز این کودک پیدا نشده است و شخص خود من در جلسه‌ای که با سردار بتولی - رییس پلیس آگاهی ناجا داشته‌ایم، این موضوع را پیگیری کرده‌ایم.

وی در مورد حضور مامورانش در کمپ ترک اعتیاد شفق نیز گفت: ماموران ما آنجا حضور ندارند، اما ممکن است ماموران ما حفاظت و مراقبت فیزیکی را بر عهده داشته باشند، اما رسیدگی به امور بر عهده مسئولان کمپ است.

جانشین فرمانده ناجا همچنین در مورد برخی انتقادات مبنی بر کمرنگ شدن گشت‌های نامحسوس پلیس، گفت: پلیس دو گشت نامحسوس در حوزه راهور و واحدهای مقابله‌ای همچون اطلاعات و آگاهی دارد که بنده به قطع می‌گویم گشت نامحسوس راهور نه تنها کاهش پیدا نکرده است، بلکه افزایش نیز یافته است.

وی با بیان اینکه پلیس در صدد آن است که نظارت تصویری را جایگزین نظارت فردی کنیم، گفت: واحد گشت نامحسوس در پلیس راهور بسیار موفق بوده است و سبب کاهش تلفات شده است.

رادان با بیان اینکه امسال پلیس تلفات کمتر از 18 هزار تن را تجربه می‌کند، گفت: گشت اطلاعات و آگاهی نیز که به صورت واحدهای مقابله‌ای فعالیت می‌کنند، به قوت خود باقی است و هیچ گونه تقلیلی در این زمینه نداشته‌ایم. اما اگر منظور شما گشت‌های امنیت اخلاقی است، باید بگویم که یک بخشی از فعالیت این افراد در راهور تعریف شده است. چرا که اگر راننده و سرنشینان آن نخواهند حجاب اسلامی را رعایت کنند، پلیس راهور به این مسئله رسیدگی می‌کند.

به گفته جانشین فرمانده ناجا، به تعداد‌ گشت‌های اطمینان‌بخش نامحسوس آگاهی، راهور و اطلاعات خدشه‌ای وارد نشده است.

وی در مورد پرونده یکی از مدیران ارشد وزارت ارشاد نیز با بیان اینکه جزئیات این پرونده را نشنیده‌ام، به پرونده خاوری اشاره کرد و گفت: برای پلیس، اینترپل، مقام قضایی و وزارت خارجه با دلیل و مدرک ثابت شده است که خاوری در کانادا به سر می‌برد.

رادان در مورد آخرین وضعیت پرونده خاوری نیز گفت: با پلیس کانادا صحبت شده است، اما آنها در ابتدا قبول نداشتند که خاوری در کشور آنها مستقر است. اما، ما اطلاعات و مدارک کافی را در اختیارشان قرار داده‌ایم و به آنها ثابت کردیم که خاوری در کانادا است و به آنها گفتیم که پلیس ایران کفایت آن را دارد که در آنجا مستقر و ظرف 8-7 روز این فرد را پیدا و برگرداند. اما آن چیزی که مسلم است، اینکه خاوری به راحتی در اختیار آنها است و اخیرا نیز این پلیس کانادا قول‌هایی داده است. اما باید منتظر باشیم تا پلیس کانادا کی به قول خود عمل می‌کند.

وی در پاسخ به برخی شایعات مبنی بر حضور خاوری در دفتر حافظ منافع مشترک ایران در کانادا، گفت: ناجا در این دفتر ماموری ندارد تا با حضور این فرد، نسبت به جلبش اقدام کنیم.

جانشین فرمانده ناجا همچنین با بیان اینکه امروز در دفتر 197 تعداد 60 نفر از مردم برای پیگیری وضعیت خود حضوری مراجعه کرده و 10 نفر نیز به صورت تلفنی با او ارتباط برقرار کرده‌اند، گفت: نکته جالب و منحصر به فرد امروز، حضور یک پسربچه 11 ساله که در مقطع پنجم دبستان تحصیل می‌کرد است که این فرد طرح انیمیشنی در رابطه با فعالیت‌های پلیس آورده بود وبه سردار منتظرالمهدی معرفی شد تا در صورت صلاحدید، نسبت به پرورش این پروژه اقدام شود.

وی همچنین با بیان اینکه از 1.5 سال قبل علاوه بر طرح تعالی کارکنان و استانداردسازی رفتار پلیس، طرح «مکنا» در سه بخش خوشایندسازی محیط کلانتری، فرآیند سرعت در رسیدگی و تعالی در رفتار پرسنل به اجرا درآمده است، گفت: با دستور سردار فرماندهی، در فرماندهان انتظامی یک نهضت برای اجرای هر چه بهتر طرح مکنا به وجود آمده، امروز یک هزار کلانتری و پاسگاه در حوزه راهور و انتظامی تحت پوشش طرح مکنا هستند.

وی با بیان اینکه پل ارتباطی مردم با پلیس، خط 197 است، گفت: در ابتدای راه‌اندازی این سامانه، میزان شکایات و انتقادات مردم بسیار زیاد بود، اما امروزه خوشبختانه این انتقادات و شکایات عدد کمی را به خود اختصاص داده است.

رادان در مورد نقشه برخورد با مامورانی که مردم از آنها ناراحت هستند، گفت: با ماموران به سه شیوه توجیهی، برخورد انضباطی و پرونده به سازمان قضایی برخورد می‌شود. اما خوشبختانه عدد میزان شکایات و انتقادات از ماموران به شدت کاهش یافته است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸۴
در انتظار بررسی: ۱۶۵
غیر قابل انتشار: ۸۹
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
175
2034
مداح سلاح به دست ! برنامه های اختصاصی ضرغامی برای این مداح در رسانه ملی !! گریه های این مداح برای امام مظلوم !!! نوای طرب انگیز این مداح !!!! قدرت گرفتن آقایان در این سالها !!!!! و حتما"اگر ایشان بفرمایند اراذل واوباش پس شکی نیست که همان است که ایشان فرمودند !!!!! ما را در این سرای چه خواهد شد.
پاسخ ها
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
داش علی انگار متنو نخوندیا!!!
ایشون گفتند اوباش نبودند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
ناز نفست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
ینی چی مجوز حمل سلاح داشته؟؟؟
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
مجوز سلاح برای چی بوده نکنه کسی که میخواد مدح اهل بیت رو بگه نیاز به سلاح داره . مردم بدبخت طرف توی جاده زنش رو جلوی چشمش افغانیا میگیرن تجاوز میکنن نمیتونه هیچ دفاعی بکنه اونوقت یارو توی اتوبان تصادف میکنه هفت تیر میکشه . جالبه نه ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
آیا حمله به مردم با سلاح سرد یا گرم محارب بحساب نمی آید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
حسین جان ایشان از زبان مداح اهل بیت می گه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
115
1430
چه عجب سردار رادان انگ ارازل و اوباش به اون زوج بدبخت نبست ویکی پیدا شد راستشو بگه!
پاسخ ها
مرتضی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
کلاس چندمی عمو؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
البته با کلی پیچوندن و اما و اگر
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
چرا اتفاقا دقت کتی گفته رفتارشون اوباش گونه بوده!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
یادمه پارسال تابستون چندتا نوجوان را که در پارک آب و آتش با تفنگ آب پاش به هم آب میپاشیدن را دستگیر کرده بودند و همان شب آوردنشون در 20 و30 به جرمشون اعتراف کردند و گفتند بازیچه صهیونیستها شده بودن!! بخش خبری 20 و 30 با اون خبرنگارای بامزش الان کجاست؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
همچی رد هم نکرده فقط گفته از اون اراذل نیست (احتمالا از یه جور دیگه از اراذل هست )
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
60
1186
این قسمتی که گفته:
" اما خوشبختانه عدد میزان شکایات و انتقادات از ماموران به شدت کاهش یافته است. "
کاملا اشتباهه... مردم از بس شکایت کردن و رسیدگی نشده دیگه بیخیال شدن!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
85
1008
اگه جز اراذل نبودن حتما فتنه گرن !!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
12
1132
بخدای واحد قسم میخورم که پرونده هفت تیر کشی مداح به نتیجه نمی رسد.
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
آفرین
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
پ ن پ توقع داشتی به نتیجه هم برسه احتمالا هم 5 هزار تومن جریمه اش کنن؟!!!!!!!!!!!!(چقدر توقع مردم رفته بالا )
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
مملکت قانون داره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
10
1096
اگه ما متوجه میشدیم یک مداح چرا باید مجوز حمل سلاح داشته باشه ها، خیلی خوب میشد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
چون در سرش چیز های خیلی مهمی هست باید مواضب باشه سرش رو ندزدند
ناشناس
| GERMANY |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
سلاح دارند٫ چون هیئتی هستند و بقول معروف وظایفی دارند.
سلمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
حالا بر فرض هم که سلاح داشت باید با هر کی تصادف کرد هفت تیر کشی کنه؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
چون باید جلوی دوتا زورگیر و شرور مثل اینا را بگیره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
34
869
جناب سردار , لطف کنید و بفرمایید که : آقای مداح , تحت چه عنوانی مجاز به حمل اسلحه بوده اند ؟ و از ان بدتر اینکه : چگونه به خود اجازه داده و از ان برعلیه دیگری استفاده نموده اند؟
نینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
57
773
جناب رادان گفته اند ایشان از آن ارازلی نبوده اند که شرایط هفتگانه دارند ولی کلا از نوع ارازل دیگری بوده اند! ( استنباط من اینجوریه)
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
منم فکر کنم به زودی باید منتظر تعریف نوع هشتم اراذل و اوباش باشیم :)
ارسلان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
دقیقا برای همین اینجوری گفته
وگرنه دلیل نداره یه پاراگراف حرف بزنه , راحت میگف اراذل نبودن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
منم همین برداشت رو کردم، شاید میخواسته بگه میدونم این زوج از اراذل و اوباش نیستن اما بخاطر بعضی ها مجبورم بگم از نوع دیگه اراذل و اوباش هستن !
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
نوع هشتم : زوجهایی که با مداحان خاص تصادف کنن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
69
714
اميدورام برخوردي كه قوه قضاييه با زورگيراني كه فيلمشون در اومده بود ... كرد و در پاسخ گفت چون رسانه اي شده بود و ترس در مردم ايجاد كرده بود ، اميدوارم اين برخورد هم با اين مداح بشه چون رسانه اي شده و در خود من ترس ايجاد كرده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
در خیلی از خانوادها باعث نگرانی شده .
بی نام
|
UNITED STATES
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
4
661
اگر من درست متوجه شده باشم - معنی صحبت های سرداررادان این است که کسانی که با اسلحه مورد حمله قرارگرفتند ارازل واوباش نبودند پس طبق قانون کسانی که از اسلحه گرم بدون مورد بر علیه مردم استفاده میکنند باید با اشد مجازات تنبه شوند از مسئولین خواهشمندیم رسیدگی نمایند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
از مسئولین خواهشمند نیستیم ، میخواهیم و خواستاریم که به وظیفشون عمل کنند .
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
تازه مگه به اوباش هم میشه بی دلیل شلیک کرد؟ مهم نیست که طرف اوباشه یا نه مهم اینه که چکار کرده و آیا اون شرایط واقعا اظطراری بوده و استفاده از اسلحه لازم؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
2
220
اگر حتی سلاح ایشان را در حد اسلحه شکاری فرض کنیم برای جواز و تمدید جواز حمل سلاح و استفاده از آن باید آموزش دیده و خطا نکرده باشد و آیا این آموزشی است که دیده؟!
ضمنا قطعا مجوز ایشان به هر دلیل که صادر شده است باید باطل شود.
دختر حوا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
4
391
صدا وسیما شجریان را به خاطر بغض وکینه ای که نسبت بهش داشتند عیلیرغم محبوبیتش ممنوع صدا کردندحالا باید دید صدا وسیما صدای مداح هفت تیر کش را چه کار میکند
پاسخ ها
گیلانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
احسنت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
شجریان خودش تو همه رسانه ها اعلام کرد من نمیخوام ایران صدایم را پخش کنه فک کرد غیراز خودش ادم گیرنمیاد ولی خودش را خراب کرد این را پیرزنهای تو روستاها هم میدونند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
مگه روز شهادت امام رضا ندیدی صداشو پخش میکردن؟؟؟؟ هنوز!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
آفرین احسنت
بی سواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
2
361
یک سوال دارم
یک شهروند باید حائز چه شرایطی باشه تا بتونه مجوز حمل سلاح بگیره؟
جداً
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
2
248
شاید آن آقا و امثالهم "به تشخیص خودشان" مردم را بی دلیل بکشند. آقای رادان باید اینقدر خونسرد باز بگوید که خودشان جوابگو هستند؟ پس نقش پلیس چه میشود؟ نیروی انتظامی کجای ماجرا قرار دارد؟؟؟؟
تزار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
2
255
اگر اشتباه نکنم بکارگیرنده سلاح بروی مردم عادی در حکم محاربه،در قانون هم استثنایی برای مداح و خواننده درنظر گرفته نشده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
9
82
بزرگنمایی؟!!
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
2
267
مداح بودن این آقا نباید حریم امنی برایش باشد بلکه به همین دلیل باید بیشتر مراقب اعمال حودشان باشند. مداح محترم هم مثل همه باید تابع قوانین کشور باشد.
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
226
4
فکر کنم اشتباه شده همراهان مداح شلیک کردن نه خود مداح ...
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
همرا هان حاج محمود ،دوستان با بک زنجانی بوده اند
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
3
290
خدا رو شکر با مجوز ماشین مردمو سوراخ سوراخ کردن ایشون.
گنــدم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
5
143
به نظر من نیازی به سلاح نداشته!! میتونست با کمی حوصله و صبر ایوب منتظر 110 بشه.
اگه میومد!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
2
273
مگر این مداح به اصطلاح معروف چه فرقی با بقیه مردم داره که مجوز حمل اسلحه داشته
واقعا عجیبه
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
1
89
من تا حالا فقط به صدای مداح ها گوش می کردم، بعد از این بجد پیگیر هستم صورت ها رو حتما رویت کنم، با این اوضاعی که داره پیش میره، بعید نیست یه روزی برای ما هم این اتفاق بیفته
1982
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
1
137
همه چيزهاي غير مجاز براي ازما بهترين هاست طرف شاكي داره متهمه به تيراندازي انگار نه انگار
کوروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
2
324
احتمالا کیهان تیتر میزنه :
برخورد وحشیانه و تروریستی فتنه گران منافق با گلوله مظلوم مداح اهل بیت !
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
اینو خوب اومدی
ناشناس
|
FRANCE
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
1
214
خواستین ابروشو درست کنین زدین چشمشم کور کردین ، یک مداح مجوز حمل و به کارگیری اسلحه را دارد ؟؟؟؟
ایشان یا باید مانور نظامی و امنیتی باشد و یا قاضی و یا از مقامات کشور که چنین مجوزی دارند با این فرض جرمش سنگین تر می شود . در هر صورت بازدداشت و محاکمه و مجازات این فرد آزمون دیگری برای قوه ی قضاییه می باشد و گرنه باید به حال این کشور گریست که یک مداح مجوز حمل و به کارگیری اسلحه داشته باشد و هر موقع عشقش کشید اسلحه بکشد و تیراندازی کند و هیچ کس هم به او نگوید بالای چشمش ابروست !
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
2
434
اینجا بازی با تفنگ آب پاش توی پارک برای جوانان جرم محسوب میشه ! و خیلی ها صداشون در می آید. ولی آقای مداح حق داره راجع به هفت کشی بر علیه هم وطنامون خودش تصمیم بگیره!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
عدلی که میگن یعنی همین دیگه
وحید
| UNITED STATES |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
خوب پسر دخترا اگه با تفنگ آب پاش بازی کنن ممکنه به گناه بیفتن ، ولی جناب مداح اگه اسلحه بکشه و شلیک هم بکنه واسش ثواب هم محسوب میشه!
کجاست عدالت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
1
163
اسلحه کشیدن و ارعاب حکمش بسیار سنگین است.
نه آنکه 50 هزارتومان جریمه بشود
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
45
181
یه مداح چرا باید سلاح داشته باشه؟
بر فرض داشتن چه کسی حق استفاده بهش داده؟
خواهشا پیگیری کنید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
0
151
آخه این چه هزینه ایست که نظام در قبال عملکرداین افراد پرداخت می کنه بخدا خیلی سخت نیست که یه مسئولی پیدابشه وبگه این فرد اشتباه کرده وما اورا تحت تعقیب قرار خواهیم داد آیا رفتار یک مداح که ناگهانی مشهور شد وتا چند سال پیش یه آدم معمولی وگمنام بود باید اینقدر برای کشور وآبروی نظام هزینه ایجاد کنه؟؟؟؟؟
پاسخ ها
mohsen
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
عزیزم اینها ظاهر کارشان هستش اقتصاد ایران دسته اینهاست.اگر خبر ها را خونده باشی حسین رعیت هم باهشون بوده همان کسی که بابک زنجانی بعد از دیدار او به اینجا رسیده.کریمی و رعیت یه باند بزرگ تو این کشورن پس هیچ کس نمیتونه ....
حقوق ملت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
2
176
آيا اين عمل مصداق محاربه و نا امن نمودن شوارع نيست؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
این فرق فوکوله
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
این که گفتی یعنی چه، خوب بابا فارسی مینوشتی تا ما هم بفهمیم
آرش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
شوارع را نمدانم ولیکن در شهر هفت تیر کشی شده است.والبته محاربه شده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
نعم یا اخی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
2
243
خدا می دونه که این زوج چقدر مثبت بودن که حتی رادان هم نتونست بهشون بگه اراذل.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
احسنت . مرحبا . زدی به هدف
غزل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
3
96
رادان عزیز اميدوارم با اين مداح برخورد هم بشه
...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
بشین تا دولت بختت بدمد
رفیق بی کلک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
1
84
مهندس های هسته ای که مغز های کشور هستن سلاح ندارن چراااااااااااااا یک مداح باید اسلحه داشته باشه؟؟
رستم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
1
65
سردارجون منم مجوز حمل سلاح می خوام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
46
9
شاید رفیق بابک زنجانی که همراش بوده شلیک کرده.
ناشناس
|
NORWAY
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
2
56
این که بدترشدکه!!! از اون جور!! ارازل و اوباش نبودن یعنی چی؟؟؟ یعنی با اینکه دیدن وصله ارازل و اوباش به اونها نمیچسبه بازهم خواستن یکجوری!!! بگن که اینها یک جور!!! دیگه میشه نگاه کرد که بگیم یک جور!!! ارازل و اوباشن!!! یعنی شانس آوردن که زن و شوهر بودن وگرنه تا حالا هزارتا وصله بهشون چسبیده بود!
بهرام بهرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
2
49
میکم اینها چرا باید اسلحه حمل کنندمکه تواین مملکت امنیت نیست...اگر امنیت نداریم خوب به همه بایدمجوزحمل سلاح دادکه خوب شدنی نیست اگرامنیت داریم چرا به اینها سلاح میدید مکه تگزاس شده....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
2
66
اگه در امریکا یه هفت تیر کشی اتفاق بیفته توی تمام بخش های خبری پخش می کنند ، اما اینو...
بله میگن مصلحت نیست ...
اما باید شجاعانه مطرح بشه و شجاعانه پیگیری قضایی بشه و مجازات شخص هم اطلاع رسانی بشه
اما مصلحت ...
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
35
31
خوب دیگه مداحه باید ازخودش دفاع کنه !؟ وگرنه مردم گرسنه می خورنش!!!
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
184
2
باسلام خدمت مسئولین سایت انتخاب من همیشه به سایت شما سرمیزنم ادم میانه ای هستم نه راستیم ونه چپی
مطلب همه را خواهشا ثبت کنید چرا فقط یکطرفه ثبت میکنید ما اینجوری بی اعتماد میشیم
دوستانی که مداح را زیر سوال میبرند ایا این اقا حق دفاع از خود ندارد باید به حمله کنندگان میگفت بفرمایید خانوادم را بیحرمت کنید
خیلی بیغیرت شده اند بعضی افراد
اراذلی که به مداح حمله ور شدند باید به سزای عمل خود برسند وقانون مجازاتشون کنه
پاسخ ها
ناشناس
| BRAZIL |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
لابد شما هم اسلحه دارین و این وقتا ازش استفاده می کنین که همچین تزی می دین! مگه نه ما این وقتا منتظر 110 می شیم. بعدش مگه فقط ایشون ناموس دارن؟! ضمن اینکه ایشون اصلا خونواده همراش نبوده که شبهه ناموس پیش بیاد! بعدشم شما مگه خبر رو نخوندی؟! سردار گفتن این زوج اراذل نبودن! ... حالا شما هی بیا آسمان ریسمان کن!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
0
115
چند وقت پیش در مجلس قانون منع حمل سلاح سرد رای نیاورد، کم کم باید برای محافظت از خودت یه آر پی جی بزاری تو ماشینت
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
1
55
عجب مملکتی شده...
سهيل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
2
138
سردار،حالا كه قرارس هركي خودش جواب كاراشو بدد،ميشد ما بعد از ديدن ماهواره با دوستان يه قراري اينترنتي بزاريم آ بريم پارك آب و آتش، آب بازي؟
راضي به زحمت شومام نيستيم آ جواب خدا رم خودمون ميديم.
نظرات بینندگان