arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۲ - ۲۰ دی ۱۳۹۲

سردار نقدی: جان باختگان حادثه فیلم معراجی ها از جمله مجاهدان عرصه فرهنگی هستند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس سازمان بسیج مستضعفان در مراسم تشییع پیکر جان باختگان حادثه انفجار در حین فیلمبرداری فیلم معراجی ها گفت : این جان باختگان از جمله مجاهدان عرصه فرهنگی هستند.

پیکر چهار نفر از جان باختگان حادثه انفجار در حین فیلمبرداری فیلم معراجی ها امروز- جمعه - از مقابل بنیاد روایت فتح با حضور جمع کثیری از هنرمندان و مسئولان کشوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، سردار محمدرضا نقدی در این مراسم اظهار داشت: در جهانی که برخی چشم به جایزه های خارجی دوخته اند جان باختگان حادثه فیلم معراجی ها چشم به شهیدان داشتند و در هنگام روایت فداکاری های این شهیدان کشته شدند.

وی افزود : در روز شهادت امام حسن عسگری (ع) داغدار رهروان ائمه اطهار و اهل بیت ( ع ) هستیم، این جان باختگان در راه اعتلای هنر و انتقال پیام شهیدان به نسل آینده جان خود را از دست دادند.

رییس سازمان بسیج مستضعفان یادآور شد : مرحوم رنجبر ( یکی از جان باختگان ) همه وجودش را صرف اعتلای هنر دینی و ارزشی کرد و همچنین دیگر دوستانش در این فیلم در این راه قدم برداشتند.

نقدی در ادامه از هنرمندان، دست اندکاران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان ریاست جمهوری و سایر حوزه ها برای حضور در مراسم تشییع این جان باختگان تقدیر کرد.

پیکر رضا فرجی، علی اکبر رنجبر، محمد جواد شریفی راد و جمشید احسانی فر که در حادثه انفجار در شهرک سینمایی جان خود را از دست دادند امروز - جمعه - بر دوش کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، مردم، هنرمندان و خانواده های داغدیده ها از بنیاد روایت فتح تا ابتدای خیابان سمیه تشییع شد.

پیکر مهدی مرادی نیز پنج شنبه شب برای خاکسپاری به خرم آباد منتقل شد. وی دستیار محمدرضا شریفی راد، مسوول جلوه های ویژه این سریال بود.

شهرک سینمایی دفاع مقدس در کیلومتر 35 بزرگراه تهران- قم واقع شده است و فیلم معراجی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی در این شهرک سینمایی درحال فیلمبرداری است.

روز 18 دی ماه جواد شریفی راد، مهدی مرادی، رضا فرجی و علی اکبررنجبر (مدیرشهرک دفاع مقدس)، جمشید اصفهانی فر (نگهبان شهرک دفاع مقدس) حین تلاش درصحنه فیلمبرداری معراجی ها و آماده کردن صحنه هایی از جنگ جان خود را از دست دادند.

داستان این مجموعه تلویزیونی از آنجا آغاز می شود که تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده قرار است در یکی از دانشگاه ها دفن شوند. اما گروهی از دانشجویان با تحریک یکی از اساتید به آشوب و جنجال در دانشگاه اقدام می کنند، به نحوی که آغاز قصه ای می شود و گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می شوند...

تهیه کنندگی این اثر را سید محمود رضوی برعهده دارد.
نظرات بینندگان