arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۲

طرح‌ سریال‌های «سلمان فارسی» و «پوریای ولی» آماده است؛ منتظر بودجه‌ایم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دارابی، معاون سیمای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران درخصوص ساخت سریال‌های الف ویژه مانند پوریای ولی و سلمان فارسی در این سازمان، گفت:‌ طرح‌های این مجموعه‌ها آماده است. در صورت تامین بودجه ساخت این مجموعه‌ها آغاز می‌شود.

علی دارابی، معاون سیمای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران درخصوص ساخت سریال‌های الف ویژه مانند پوریای ولی و سلمان فارسی در این سازمان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت:‌ طرح‌های این مجموعه‌ها آماده است. در صورت تامین بودجه ساخت این مجموعه‌ها آغاز می‌شود.

وی در خصوص آغاز بخش بین‌الملل جشنواره جام جم در سومین دوره این جشنواره، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان فلسطینی در این جشنواره می‌گفتند که جشنواره جام جم صدای خاموشان جهان است و امیدواریم این صدا در دنیا بازتاب پیدا کند. بخش بین الملل جشنواره به این دلیل جزو اولویت‌های ما قرار گرفته است.

معاون سیمای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به سومین جشنواره جام جم، گفت: در مجموع جشنواره قوام خود را پیدا کرده است و امیدوارم این جشنواره سالیان سال ادامه پیدا کند و این نهال به درختی تنومند تبدیل شود. این جشنواره برای همه با برکت است.

دارابی افزود: جای جشنواره جام جم در صدا و سیما خالی بود. صدا و سیما همه جشنواره‌های بزرگ و کوچک ایرانی و خارجی را پوشش می‌داد اما خودش هیچ جشنواره‌ای نداشت.

وی اضافه کرد: جشنواره می‌تواند رقابت سالم ایجاد ‌کند. برنامه‌هایی که در جشنواره برگزیده می‌شوند به عنوان معیار برنامه‌سازی به جامعه و هنرمندان معرفی می‌شوند. جشنواره‌ها به کیفیت بخشی به آثار کمک می‌کنند و استعدادهای جوان در آنها شناخته می‌شوند.

معاون سیمای سازمان صداوسیمای در پایان تصریح کرد: طبق نظرسنجی‌های هریک از مردم ایران بیش از 3 ساعت تلویزیون می‌بینند که این موضوع اعتبار بزرگی برای ماست. این موضوع وظیفه ما را چند برابر می‌کند.

نظرات بینندگان