arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۵ - ۲۳ بهمن ۱۳۸۹

حمله و هتاکی به قائم مقام حزب اعتماد ملی

رسول منتجب نیا امام جماعت مسجد امام صادق(ع) در صادقیه تهران، هنگام اقامه نماز و در محراب مورد حمله و هتاكی چند فرد ناشناس قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رسول منتجب نیا  امام جماعت مسجد امام صادق(ع) در صادقیه تهران، هنگام اقامه نماز و در محراب مورد حمله و هتاكی چند فرد ناشناس قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از اینده، در حمله مهاجمان، فرزند منتجب‌نیا  كه برای جلوگیری از جراحت پدر خود را واسطه قرار داده بود، در اثر اصابت پنجه بكس مهاجمین از ناحیه بالای چشم مصدوم شده است.

بنابر گزارش شاهدان عینی مدتی است كه چند فرد - كه خود را منتسب به بسیج معرفی می كنند و تعدادشان به عدد انگشتان یك دست هم نمی رسد- در هنگام ورود و خروج منتجب‌نیا به مسجد امام صادق(ع) به فحاشی به وی می پردازند، این در حالیست كه هیئت امنای مسجد در این خصوص از برخی مراجع عظام همچون حضرات آیات شبیری زنجانی و صافی گلپایگانی استفتاء نموده و این دو مرجع این كار را سبب وهن مسجد و نماز جماعت دانسته اند، تصویر این استفتا در مسجد نصب شده است.

علاوه بر این مسئله، این موارد به مسئولین شورای مساجد و مقامات امنیتی نیز منعكس گردیده و آنها نیز بر خودسر بودن این اقدامات و مخالفت خود با آنها تاكید كرده اند.

سر گروه این گروه حداكثر 5 نفره، فردی به نام «ب.د»  می باشد كه اقدامات وی و دوستانش در طی چند ماه گذشته نمازگزاران این مسجد را عاصی كرده است و سبب شده خیلی از آنها از خیر خواندن نماز جماعت بگذرند و در هنگام نماز در منزل بمانند. گفتنی است  منتجب نیا از بیش از بیست سال پیش تا كنون در مسجد فوق نماز می‌خواند.

برچسب ها: متجب نیا ، اعتماد ملی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۳
0
1
منتسب ؟ اونایی که تو 22 بهمن اسم کروبی رو رو زمین نوشتند چی ؟ این جماعت به دست واقعا قرار است تو این مملکت چی کار کنند ؟ آزاد هم که هستند !!
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۴
0
1
برادران 110 هم که حتما زنگ میزنی میگن چون حریم مسجد ما اجازه دخالت نداریم تا کسی هم بلائی سرش نیومده ما هیچگونه اقدامی نمیتونیم انجام بدیم . چون مشغول شکایت از آقای حاتمی کیا هستیم . خوب معلومه که این بندگان!!!!!!باید آزادانه هر لاابالیگری که میخوان در بیارن،پول میگیرن برای این کارا دیگه ،رزق و روزیشون از این راهه . ضمنا عدالت حتما اینطور میگه که این کار رو با نهایت دقت انجام میدن . خدا به این عزیزان رحم کنه و سر راه بیاردشون
اللهم عجل لولیک الفرج
نظرات بینندگان