arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۲ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۲

تصویر: حمله وطن‌امروز و كيهان به سخنان روحاني

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه وطن امروز متعلق به یکی از اعضای "پایداری" و از مخالفان دولت یازدهم در واکنش به سخنان دیروز روحاني که از دژ پولادین داشتن رسانه های منتقد دولت گلایه کرده بود، صفحه اول خود را به شکل زیر منتشر کرد.



اين روزنامه همچنين در صفحه نخست در مطلبي با عنوان "اعتدال یعنی ..." به انتقاد از سخنان روحاني پرداخته است. در قسمتي از اين مطلب آمده است: "با صحبت‌های روز گذشته شخص رئیس‌جمهور محترم که نشان از «فرافکنی» گسترده در پاسخ به انتقادات مطرح شده توسط مراجع، علما و خبرگان فقیه جامعه درباره مساله مهم «انحرافات فرهنگی» بروز یافته در زیرمجموعه دولت داشت، بی‌مایگی تئوری بی‌پشتوانه اعتدال بیش از پیش آشکار شد."

روزنامه كيهان نيز در صفحه نخست خود با عنوان "روحاني در جاده يك طرفه منتقدان را زير گرفت" به انتقاد از سخنان ديروز روحاني در جشنواره مطبوعات پرداخت.


حسين شريعتمداري نيز در سرمقاله كيهان با عنوان " نزديكان دور" با انتقاد شديد از سخنان روحاني به دلیل تقدير از فرج‌‌الله صبا در اختتاميه جشنواره مطبوعات نوشت: "دولت محترم اعتدال! در حالی که از روزنامه‌های اهانت‌کننده به اسلام و انقلاب و امام(ره) حمایت می‌کند و توقیف آنها را برنمی‌تابد! تاب و تحمل کمترین انتقاد نسبت به عملکرد دولت را ندارد و روزنامه‌ها و نشریات منتقد دولت را توقیف کرده و یا به دادگاه می‌کشاند."


در بخش ديگري از سرمقاله شريعمتداري آمده است: "جناب آقای روحانی! دیروز در مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات به آقای «ف-ص» با عنوان پیشکسوت مطبوعات جایزه دادید. ایشان از گردانندگان اصلی مجله زن روز در دوران طاغوت بود که بعید است از ابتذال این مجله در آن دوران بی‌خبر باشید. ایشان در سال‌های اخیر تامین‌کننده برنامه‌های شبکه دولتی فارسی‌زبان و ضد ایرانی بی‌بی‌سی بود و... آقای رئیس جمهور، دیروز همکاران مورد اعتماد حضرتعالی با معرفی وی به عنوان پیشکسوت روزنامه‌نگاری، از خادمان شبکه دولتی انگلیس و مروجان ابتذال فرهنگی تقدیر کردند. آن هم نه از طرف خودشان بلکه به دست شما یعنی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران!"
نظرات بینندگان