arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۳ - ۲۴ بهمن ۱۳۸۹

وزارت کشور: به فتنه گران، مجوز اغتشاش نمی دهیم

وزارت کشور پس از چند روز از ارسال نامه ی میرحسین موسوی و مهدی کروبی مبنی بر "درخواست مجوز راهپیمایی"، اعلام کرد: ه فتنه گران، مجوز اغتشاش نمی دهیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزارت کشور پس از چند روز از ارسال نامه ی میرحسین موسوی و مهدی کروبی مبنی بر "درخواست مجوز راهپیمایی"، اعلام کرد: ه فتنه گران، مجوز اغتشاش نمی دهیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری انتخاب؛ معاون دبیر كمیسیون ماده 10 احزاب این عناصر به غیرقانونی بودن در خواست خود كاملا واقف هستند و می دانند كه مجوز اغتشاش دریافت نمی كنند. 

علیخانی که با ایرنا گفت و گو می کرد، اضافه کرد:  البته به نظر می رسد انگیزه سیاسی از این بازی ها، آشكارتر از آن است كه بتواند با پوشش نفاق آمیزی مانند بهانه حمایت از حركت اسلامی مردم مصر و تونس پنهان شود.
معاون مدیر كل سیاسی وزارت كشور تاكید كرد: چطور می‌توان باور كرد عناصری كه سال گذشته با شعار ' نه غزه ، نه لبنان' در برخی خیابان‌های تهران سطل آشغال آتش می‌زدند، امسال بخواهند از جنبش های ضد آمریكایی در منطقه حمایت كنند.

معاون دبیر كمیسیون ماده 10 احزاب ادامه داد: چطور می‌توان باور كرد كسانی كه مجری سیاست های فتنه گرانه آمریكا و انگلیس در كشور بوده و هستند و فتنه‌گری آنان به صراحت و به طور مستمر مورد تشویق و حمایت مالی، سیاسی و رسانه‌ای غرب و رژیم صهیونیستی و مبارك و امثالهم است، یكدفعه بر خلاف منافع غرب و دیكتاتورهای دست نشانده آنها كه صدای شكستن استخوان آنها در خاورمیانه به گوش می رسد، اقدامی كنند.

علیخانی تاكید كرد: ملت هوشیار ایران می‌داند كه جریان فتنه پس از سرخوردگی و ناامیدی از حداقل همراهی داخلی، تنها می‌خواهد به غرب و صهیونیست‌های در حال افتادن، پیام دهد كه روی اینها به عنوان عصای شكسته حساب كنند. 


معاون مدیر كل سیاسی وزارت كشور افزود: بنابراین شكی نیست خیمه شب بازی جدید جریان فتنه در اجرای خط القایی انگلیس مبنی بر درخواست مجوز خوش خدمتی به بیگانگان كه قبل از طرح در رسانه‌های داخلی با ذوق زدگی در بی بی سی منتشر شد، از دیدگاه ملت ایران كه انتظار برخورد قانونی با فتنه گران و خائنین به مصالح و منافع ملی هستند به یك طنز شباهت دارد.

نظرات بینندگان