arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۱ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۳

مسوولان با تلاش جهادی ، زمینه شادی مردم را فراهم کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  استاندار قم گفت: مسوولان استان با تلاش جهادی خود، زمینه شادی همیشگی شهروندان را فراهم کنند.

 حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق صالحی منش در دیدار نوروزی مدیران استان قم در تالار امام رضا (ع) استانداری، شکوفایی طبیعت در ایام سال نو را نمادی از قدرت و عظمت الهی دانست و افزود: همه مسوولان باید از این تازگی الهام بگیرند.

وی به مرور وقایع مهم سال گذشته پرداخت و با اشاره به خلق حماسه سیاسی در سال گذشته گفت: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات 24 خرداد ماه عمده مشکلات نظام مقدس جمهوری اسلامی را حل کردند.

صالحی منش با بیان اینکه گزینه نظامی روی میز طی سال های اخیر بارها توسط کشورهای غربی گفته می شد، افزود: مردم با انتخاب دولت اعتدال به همه این خصومت های یک طرفه پایان دادند و موجب تغییر لحن مقامات غربی علیه ایران شد.

وی با اشاره به نام گذاری امسال به نام ˈسال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: در سال گذشته روحیه جهادی مدیران استان تقویت شد و نتیجه آن رضایت نسبی مردم از عملکرد دولت بود و باید این روند در سال جدید پیشرفت داشته باشد.

صالحی منش همچنین جایگاه استان قم بعنوان ام القرای جهان تشیع را مورد توجه قرار داد و افزود: مدیران استان باید در زمینه اعتلای جایگاه دینی اداره متبوع خود بیش از پیش تلاش نمایند

نظرات بینندگان