arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۳۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۸۹
سردار نقدی: جاسوسان به دنبال خودسوزي فرد عقب‌افتاده‌اي در تهران هستند

لباس‌شخصي‌هاي مصر آدم‌هاي فاسد، قدرت طلب و خائني بودند

سازمان‌هاي جاسوسي غربي به دنبال اين هستند تا فرد عقب‌افتاده‌اي را پيدا كنند كه خود را در تهران آتش بزند و اين كار را با شروع تحولات تونس و مصر شبيه‌سازي كنند. آنها خيلي عقب‌افتاده‌اند و فكر مي‌كنند با تقليد از اين كارها مي‌توانند پيروز شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردار نقدی گفت: لباس‌شخصي‌هاي مصر آدم‌هاي فاسد، قدرت طلب و خائني بودند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری انتخاب؛ رئيس سازمان بسيج مستضعفين در مراسم تقدير از جانبازان فتنه ۸۸ كه شب گذشته در حسينيه نيروي هوافضاي سپاه برگزار شد، با اشاره به اقدامات رژيم مصر در مقابله با مردم انقلابي اين كشور اظهار داشت: رژيم مصر مي‌خواست با شبيه‌سازي از بسيج ايران از لباس شخصي‌ها براي دفاع از خود استفاده كند در حالي كه لباس‌شخصي‌هاي مصر آدم‌هاي فاسد، قدرت طلب و خائني بودند اما نمي‌دانست پشتوانه بسيجي‌هاي ايران خدا و اسلام است. اين شبيه‌سازي دشمنان مضحك است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به فتنه سال گذشته گفت: آزمايش سال پيش سخت‌ترين آزمايش جمهوري اسلامي بود و ملت و بسييجيان با سرافرازي از آن عبور كردند. بسيجيان نشان دادند در پيچيده‌ترين شرايط كم نمي‌آورند در حالي كه بسياري كه احساس بزرگي مي‌كردند، كم آوردند. خيلي‌ها هنوز هم كم دارند، در حاليكه ادعاي سياسي بزرگي دارند، به اندازه يك انسان دور از سياست هم شعور سياسي ندارند و اگر قبول كنيم شعور سياسي دارند، بايد آنها را حزب شيطان بناميم و ما به آنها لطف مي‌كنيم و مي‌گوييم شعور سياسي ندارند.

وي ادامه داد: افرادي كه هنوز در مقابل فتنه‌اي كه به گفته مقام معظم رهبري از خارج هدايت مي‌شد، دانسته سكوت كرده‌اند،‌ منافق هستند. در حاليكه مردم به خوبي راه خود را پيدا كردند و خدا پاداش استقامتشان را داد.

نقدي با اشاره به مقاومت ۳۳ روزه لبنان، ۲۲ روزه غزه و هشت ماهه ملت ايران در مقابل فتنه صهيونيست‌ها، انگليس و آمريكا اظهار داشت: امت اسلام در مقابل اين فتنه‌ها و نبردها ايستاد و مقاومت كرد و امروز شاهد پيروزي‌هاي پي‌درپي امت اسلام هستيم و البته اينها قدم‌هاي اول است. شعار امروز امت اسلام آزادي فلسطين است و راهپيمايي ۲۲ بهمن در تهران و راهپيمايي همانروز در قاهره به زودي به صورت مشترك در قدس عزيز برگزار مي‌شود و توليد انبوه اسلحه و بمب فايده‌اي براي دشمنان ما ندارد.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: سازمان‌هاي جاسوسي غربي به دنبال اين هستند تا فرد عقب‌افتاده‌اي را پيدا كنند كه خود را در تهران آتش بزند و اين كار را با شروع تحولات تونس و مصر شبيه‌سازي كنند. آنها خيلي عقب‌افتاده‌اند و فكر مي‌كنند با تقليد از اين كارها مي‌توانند پيروز شوند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: در فتنه سال گذشته نيز به دنبال شبيه‌سازي بودند و با تقليد از الله اكبر گفتن‌هاي اول انقلاب در پي پيروزي بودند، در حالي كه ملت ايران اين شبيه‌سازي‌ها را تشخيص داد و آنها را همان ابتدا تنها گذاشت و مقابلشان ايستاد. البته عده قليل زياده خواه قدرت‌طلبي كه شكم‌هايشان از حرام پر شده و در دوران مسئوليت حرام‌خواري مي‌كردند همچنان به راهشان ادامه مي‌دادند و گوش‌هايشان نمي‌شنيد.

نقدي با بيان اينكه مردم مصر از استقامت بسيجيان و ملت ايران در فتنه ۸۸ الهام گرفته‌اند، گفت: مردم مصر شاهد بودند كه قدرت آمريكا پوشالي است و فهميدند كه مي‌توانند وارد صحنه شوند و نقش خود را ايفا كنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
اسماعیل
|
SWEDEN
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۴
0
7
لباس شخصی هرجای دنیا که باشه خودفروشی ست که برای لقمه ای نان در خدمت صاحبان قدرته. ب
paul
|
CANADA
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۶
0
0
male shoma adam khobieh?!!!!
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
0
1
منظور ایشان از بکار بردن کلمه عقب افتاده چیست؟یعنی خواستند فحش بدند؟اصلا عقب افتاده فحش هست؟اصلا ایشان موافق جنبش های ضد دیکتاتوری تونس و مصر هستند یا مخالف؟آیا جوان تحصیلکرده و بیکار تونسی که از راه سبزی فروشی امرار معاش میکرده عقب افتاده بوده؟به قول دوستان مارادونا را ول کنید سردار نقدی را بچسبد.مگر قرار نبود فقط فرماندهان سپاه حرف بزند ؟
ناشناس
|
SWEDEN
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
0
0
نه ایشون و نه دیگر همکارانشون در واقع هیچ منظوری ندارند فقط میخان یه چیزی گفته باشند. همون ادعای ایشون در رابطه با سعی مصری ها برای شبیه سازی از لباس شخصی های بسیج گویای عقل و درایت شونه.
نظرات بینندگان