arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۸۹

تقدیم آب شرب قهو‌ه‌ای به هیئت رئیسه مجلس

آب شرب یك مشكل اساسی است كه برای حل این وضعیت هیچ اقدامی صورت نگرفته و این درحالی است كه هم اكنون حدود 13 رودخانه دائمی در ایلام وجود دارد كه با وجود این رودخانه‌ها بحران آب شرب قابل قبول نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

داریوش قنبری نماینده ایلام كه از وضعیت آب شرب شهرستان‌ها و روستاهای استان ایلام انتقاد شدیدی داشت، یك بطری از آب شرب این استان را كه به رنگ قهوه‌ای بود به هیات رئیسه مجلس ارائه داد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا در جلسه علنی امروز صبح مجلس داریوش قنبری نماینده ایلام طی نطقی از وضعیت آب شرب این استان انتقاد شدید كرد و با نشان دادن یك بطری آب كه به رنگ قهو‌ه‌ای بود، گفت: این آب شرب شهرستان‌ها و روستاهای ایران است و با وجود پیگری‌های ما هیچ اقدامی در جهت اصلاح آن صورت نگرفته است.

وی این بطری را به هیات رئیسه مجلس و محمد حسن ابوترابی‌فر كه ریاست جلسه علنی را برعهده داشت ارائه داد و گفت: من این بطری را به هیات رئیسه ارائه می‌دهم تا متوجه شوند وضعیت آب شرب این استان تا چه اندازه وخیم است.

سخنگوی فراكسیون خط امام (ره) همچنین با انتقاد از تصویب اعتبارات هنگفت فرهنگی، یادآور شد: آب شرب یك مشكل اساسی است كه برای حل این وضعیت هیچ اقدامی صورت نگرفته و این درحالی است كه هم اكنون حدود 13 رودخانه دائمی در ایلام وجود دارد كه با وجود این رودخانه‌ها بحران آب شرب قابل قبول نیست.

نظرات بینندگان