arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۴۲۵۴
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۴ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۳

حاشیه حضور روحانی در کیش از تردد عادی تا ...

حجت الاسلام والمسلمین دکتر ˈحسن روحانیˈ رییس جمهوری اسلامی ایران در سفری دو روزه به جزیره کیش، صبح دوشنبه وارد این جزیره واقع در آب های نیلگون خلیج فارس شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت الاسلام والمسلمین دکتر ˈحسن روحانیˈ رییس جمهوری اسلامی ایران در سفری دو روزه به جزیره کیش، صبح دوشنبه وارد این جزیره واقع در آب های نیلگون خلیج فارس شد.

به گزارش انتخاب، دکتر روحانی به همراه حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری، اکبر ترکان مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور ، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسوولان این سازمان از برخی طرح های عمرانی و خدماتی جزیره کیش بازدید کرد.

رییس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه امروز از نخستین پارک شهر کیش، ترمینال مسافری بندرگاه و بیمارستان کیش دیدن کردند.

حضور سرزده رییس جمهوری در ترمینال مسافری بندرگاه کیش با استقبال غیر منتظره مسافران نوروزی حاضر در این ترمینال که قصد خروج از کیش را داشتند، مواجه شد.

کارکنان و مسافران مستقر در این ترمینال از حضور سرزده رییس جمهوری آن هم بدون تشریفات خاص و مرسوم در این مکان جا خوردند و با سر دادن روحانی دوستت داریم از اقدامات دولت تدبیر و امید تشکر کردند.

احوال پرسی و گپ دوستانه دکتر روحانی در بدو ورود به ترمینال مسافری بندرگاه کیش با مسافران و کارکنان بندرگاه از بخش های جذاب این بازدید بود، تعداد زیادی از مسافران دور رییس جمهوری حلقه زده و از ایشان بخاطر برنامه های خوب و امید بخش دولت تشکر کردند.

رییس جمهوری در پاسخ به ابراز احساسات مردم گفت: دولت تدبیر و امید همه تلاش خود را برای شاد کردن مردم بکار گرفته است.

بازار فیلم برداری با گوشی های تلفن همراه در هنگام بازدید رییس جمهوری از بندرگاه و بیمارستان کیش داغ بود و مردم این لحظات دیدنی را در قاب دوربین های خود ثبت کردند.

به هنگام حضور رییس جمهوری در ترمینال مسافری، تعدادی از مسافران نامه هایی به رییس جمهوری دادند که بیشترشان بخاطر مشکلات مالی و بیکاری بود، نامه های مردم توسط اعضای تیم محافظ رییس جمهوری دریافت می شد.

سفر رییس جمهوری به جزیره کیش فقط توسط خبرنگاران ایرنا و واحد مرکزی خبر مستقر در جزیره پوشش تصویری و خبری داده شد ضمن اینکه در این سفر خبری از تیم رسانه ای پایگاه اطلاع رسانی دولت هم نبود.

رییس جمهوری اسلامی ایران در بازدید از بیمارستان کیش ضمن حضور در بخش های اطفال، دیالیز و بخش مردان از نزدیک با برخی بیماران بستری و همراهان آنها گفت وگو کرده و برایشان آرزوی بهبودی و سلامتی کردند.

برخی از همراهان بیماران و مردمی که در این مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی حضور داشتند ضمن خوش آمدگویی به رییس جمهوری از ایشان بخاطر اجرای برنامه های مناسب و بهبود وضعیت معیشتی مردم تشکر کردند.

دکتر روحانی در بیمارستان کیش وقتی خانمی از او خواست دست نوازشی بر سر نوزادش بکشد با خوش رویی پذیرفت و با مهربانی دستی بر سر این نوزاد چند روزه کشید.

خانمی در بیمارستان از بابت گرانی بلیت هواپیما در این ایام و اینکه چارتر بودن موجب گرانی بیش از حد بلیت شده و این مهم برای ساکنان کیش مشکلاتی ایجاد کرده، به رییس جمهوری گلایه کرد.

برخی از همراهان بیماران با شوق زیاد وقتی رییس جمهوری برای سرکشی به آنها وارد اتاق بخش ها می شد با دوربین گوشی های تلفن همراه این حضور را ثبت می کردند.

تردد عادی و بدون اسکورت خودروی رییس جمهوری و خودروهای همراهان ایشان در خیابان های کیش بدلیل نبود حضور خودروهای پلیس و راهنمایی و رانندگی برای عابران و راکبان دیگر خودروها جلب توجه نمی کرد.

در حاشیه بازدید رییس جمهوری از پارک شهر و ترمینال مسافری بندرگاه، ترکان مشاور رییس جمهوری و مونسان مدیرعامل منطقه آزاد توضیحات لازم در خصوص زمان اجرای این طرح ها را ارایه می کردند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
ارزو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
6
72
اقای روحانی دوستتان داریم خداوندپشتیبانتان باد روحانی متشکککککککککککککککککککککککککککککککککککریم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
5
58
زنده و پیروز و موفق باشد دولت تدبیر و امید محرومان (به خصوص ارتشیان)
Sajjad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
4
44
عاشقتیم روحانی...!
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
4
39
روحانی متشکریم ، یه دونه ای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
4
39
از بس ازین چیزا ندیدم خودمون هم تعجب میکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
2
52
انشالله خداوند کمکش کند با این همه گرفتاری و مشکلات.
نظرات بینندگان