arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۳

صحبت های تند و تیز حسین فرکی علیه استقلال

حسین فرکی چند روز قبل از بازی فینال گونه خود با استقلال با خبرنگاران به گفت و گو پرداخت و درباره برد برابر بنیادکار و بازی مقابل استقلال سخن گفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حسین فرکی چند روز قبل از بازی فینال گونه خود با استقلال با خبرنگاران به گفت و گو پرداخت و درباره برد برابر بنیادکار و بازی مقابل استقلال سخن گفت.

به گزارش انتخاب، فرکی در ابتدا درباره بازی قبلشان با بنیاد کار گفت : بازی سختی بود ، بچه ها زحمت کشیدند تا بتوانند مردم را خوشحال کنند.این سه امتیاز نیاز تیم ما بود که توانستیم به دست بیاوریم وخیال خودمان را تا حد زیادی راحت کردیم و امیدوارم همین روند را در بازی بعد هم داشته باشیم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره بازی مقابل استقلال در ورزشگاه غدیر اهواز گفت : در هربازی برای همان بازی فکر می کنیم ، خوشبختانه بازی با تراکتور را توانستیم ببرم و در یک شرایط خوب به مصاف استقلال می رویم و امیدوارم به نفع ما تمام شود و حق مردم خوزستان ایت که جام را در اهواز بالا ببریم و خوشحالی ما دوچندان شود.

وی درباره محرومین و مصدومین تیمش گفت : متاسفانه  آرش افشین ، عبدالله کرمی و سعیدسالارزاده را به همراه نداریم.

وی در واکنش به حرف امیرقلعه نوعی که:  «مقابل فولاد انتحاری بازی می کنیم» گفت :

    ما خوشحال میشویم که استقلال انتحاری بازی کند ولی متاسفانه این اتفاق در بازی پارسال ما در اهواز اتفاق نیفتاد و آن ها دفاعی بازی کردند و با پنالتی که داور به اشتباه به آنها داد پیروز شدند. انشالله که با انتحاری بازی کردن استقلال به هدفمان برسیم.


نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۱۱
غیر قابل انتشار: ۰
احسان عاشق استقلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
0
0
جناب اقای فرکی مگه استقلال به شما چیکارکرده؟ میبازی میندازین گردن داور امیدوارم نظرم ثبت شود
نظرات بینندگان