arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۳

سردار پاکپور: نیروی زمینی سپاه با تمام توان مصمم به نقش‌آفرینی در تحقق شعار امسال است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه با تمام توان و ظرفیت، مصمم و آماده نقش‌آفرینی در تحقق شعار سال است.

به گزارش  تسنیم،‌ سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران که به مناسبت آغاز سال جدید در جمع کارکنان ستاد نیرو حاضر شده بود، طی سخنانی بر عزم جدی نیروی زمینی سپاه در تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا تأکید کرد.

وی گفت: نیروی زمینی سپاه اگرچه طی سال‌های گذشته در خلال مأموریت‌های ذاتی خود اقداماتی در جهت محرومیت‌زدایی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور انجام داده است، اما این نیرو با مدیریت هرچه تمام‌تر برای تحقق عملی شعار سال در مناطق مأموریتی اقدامات لازم را در راستای مأموریت امنیت پایدار به عمل خواهد آورد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه احداث بیمارستان‌های صحرایی و ارائه رایگان پیشرفته‌ترین خدمات درمانی به محرومان،‌ فعالیت‌های فرهنگی،‌ ساخت مدرسه،‌ پل،‌ جاده و... را نمونه‌هایی از اقدامات نیروی زمینی سپاه در مناطق محروم و عمدتاً‌ مرزی کشور در طول سال‌های اخیر خواند.

سردار پاکپور از ویژگی‌های شعار امسال را مدیریت جهادی خواند و اظهار داشت: بدون تردید مدیریت جهادی کلید اساسی حل معضلات کشور بوده و همه مدیران کشور باید ملزم به رعایت قواعد این‌گونه مدیریت باشند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: همان‌گونه که از آموزه‌های دینی برمی‌آید جهاد یعنی تلاش مضاعف، با نشاط و تحرک و حضور در میادین سخت با استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای دفاع از حق که در مقابل آن رفاه‌طلبی و راحت‌طلبی قرار دارد.
نظرات بینندگان