arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۹ - ۲۴ بهمن ۱۳۸۹

پرسپوليس حريف راه‌آهن ۱۰ نفره نشد / فیروز کریمی باخت و کتک خورد

آخرين ديدار هفته بيست و دوم ليگ برتر از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود سه هزار تماشاگر برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آخرين ديدار هفته بيست و دوم ليگ برتر از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود سه هزار تماشاگر برگزار شد.

پرسپوليس در نيمه دوم برخلاف نيمه اول نتوانست بازي خوبي انجام دهد. اين در حالي بود كه راه آهن از دقيقه ۴۴ با اخراج رودباريان دروازه‌بانش ۱۰ نفره شد. تماشاگران پرسپوليس نيز از اين شيوه بازي تيمشان ناراضي بودند.

در نهايت اين بازي با تساوي بدون گل به پايان رسيد و پرسپوليس ۳۴ امتيازي در رده ششم جدول باقي ماند و راه آهن نيز ۲۶ امتيازي شد.

محمود رفيعي داور مسابقه به كمال كاميابي‌نيا، حسن رودباريان و ابراهيم كريمي از راه آهن و ابراهيم شكوري از پرسپوليس كارت زرد نشان داد.

تركيب پرسپوليس:
رحمان احمدي، سپهر حيدري، عليرضا نورمحمدي، حميد رضا علي‌عسگر، ابراهيم شكوري، تياگو فراگو، اميرحسين فشنگچي(از دقيقه ۶۹ محمد منصوري( از دقيقه ۷۵ مجتبي زارعي)، مازيار زارع، محمد نوري، غلامرضا رضايي و هادي نوروزي( از دقيقه ۶۹ اشپتيم آرفي)
سرمربي: علي دايي

تركيب راه آهن:
حسن رودباريان، حسين پاشايي، ابراهيم كريمي، ميرهاني هاشمي، ابوذر رحيمي، حامد نورمحمدي( از دقيقه ۴۵ حسين كوشكي)، بهادر عبدي، ايمان رزاقي‌راد، امين متوسل زاده( از دقيقه ۴۴ فرشيد كريمي)، محمود آمنه و كمال كاميابي‌نيا
سرمربي: مهدي تارتار

فیروز کریمی باخت و کتک خورد

دومین باخت متوالی فیروز کریمی در استقلال اهواز با کتک خوردن فیروز کریمی و انتقال این مربی خبرساز به بیمارستان همراه شد.


به گزارش انتخاب به نقل از شبکه ایران، فیروز کریمی که بعد از پیروزی های متوالی استقلال اهواز با مربیگری داریوش یزدی و با تصمیم شفیع زاده ها هدایت این تیم را بر عهده گرفت، دقایقی پیش بعد از باخت خانگی برابر فولاد یزد و بر اثر ضربات وارده از سوی یکی از هواداران استقلال اهواز به بیمارستان امام این شهر منتقل شد.

فیروز کریمی بعد از خاتمه بازی استقلال اهواز و فولاد یزد به رختکن نرفت و در ساختمان هیأت فوتبال خوزستان نشسته بود که چند هوادار اهوازی به وی در خصوص تصمیمات عجیب و غریب مبنی بر آوردن چند بازیکن پا به سن گذاشته و برخی بستگانش بعنوان بازیکن به تیم استقلال اهواز و دو باخت متوالی معترض شدند. فیروز کریمی هم ضمن تمسخر یکی از هواداران، اقدام به هل دادن وی کرد اما دقایقی بعد با ضربات شدید این هوادار عصبانی و با چهره ای خون آلود به بیمارستان امام اهواز انتقال یافت تا تحت مراقبت های پزشکی قرار بگیرد.

بعد از درگیری سال 86 که منجر به کتک خوردن از مسئول زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز و متعاقب آن پیوستن به استقلال تهران شد، این برای دومین بار است که فیروز کریمی در همین ورزشگاه مضروب می شود.
نظرات بینندگان