arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۷ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۳

پرسپولیس و استقلال خوزستان با شرایط متفاوت رو در روی هم خواهند بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیم ما و پرسپولیس تهران با شرایط متفاوت ازموقعیت جدولی رو در روی یکدیگر قرارمی گیرند.

به گزارش ایرنا ، دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران ازهفته سی ام ( پایانی ) لیگ برتر باشگاه های ایران روزجمعه (فردا) در ورزشگاه 50 هزارنفری غدیراهواز برگزار می شود.

عبدالله ویسی که بعدازظهر پنج شنبه درنشست خبری پیش از بازی در اهواز شرکت کرده بود اظهار داشت: از آنجا که تیم استقلال خوزستان در لیگ ماندنی است، بازیکنان ما بدون استرس و دلهره بازی می کنند، اما بازیکنان تیم پرسپولیس بدلیل آنکه به دنبال سهمیه آسیایی و کسب قهرمانی هستند ، استرس دارند.

وی اضافه کرد : اگرچه پرسپولیس تیم بزرگی است و احترام خاصی برای این تیم قائل هستم ،اما با وضعی که این تیم دارد موجب خواهد شد تا ما دربرابر آنان راحت بازی کنیم .

ویسی گفت : با توجه به اینکه ما برای اولین بار لیگ برتر را تجربه می کردیم لذا هدفمان در سال نخست این بود که در لیگ بمانیم وخوشحال هستیم که به این مهم رسیدیم .

وی به حضور تماشاگران در ورزشگاه اشاره کرد و گفت: از تماشاگرانی که به ورزشگاه می آیند انتظار داریم دنبال تشویق تیم محبوب خود باشند نه اینکه حاشیه سازی کرده و خراب کردن حریف را مد نظر قرار دهند .

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت : برای این بازی ابراهیم صالحی را به دلیل محرومیت و سهراب بختیاری زاده و شاهرخ شمس را بخاطر مصدومیت دراختیار نداریم .

از ویسی سوال شد فصل آینده هم در تیم استقلال خوزستان خواهد بود یا نه که او پاسخ داد ابتدا قراربود برای دوسال با تیم استقلال خوزستان قرارداد امضا کنم ، لیکن بعدا قرارداد یکساله منعقد کردم اما با این وجود قول اخلاقی دوساله داده ام .

بازی رفت دو تیم فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران که در این شهر برگزارشد بدون گل مساوی خاتمه یافته بود.
نظرات بینندگان