arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۸۹

تشکیل کارگروه اصلاح قیمت آب با نظارت رییس جمهور

وزیر نیرو درخصوص رشد قیمت آب گفت: در مرحلة اول رئیس جمهور صلاح دانستند برای اینکه شرکت آب و برق بتوانند خدمات خودشان را ارائه کنند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر نیرو گفت: اصلاحات قیمت آب ازجانب کارگروه تحول اقتصادی و با نظارت رئیس جمهور انجام می شود.

مجید نامجودر گفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دولت درخصوص احتمال افزایش قیمت آب تصریح کرد: کاهش یا افزایش قیمت آب در اختیار وزارت نیرونیست،آنچه که در این مورد انجام می شود اصلاحات قیمتی است که ازجانب کارگروه تحول اقتصادی و با نظارت رئیس جمهور انجام می شود.

وی گفت: دولت براساس قانون هدفمندی مجاز شده است که قیمت آب را افزایش دهد،تکلیف نشده برخلاف حامل های انرژی که به دولت تکلیف شده ،و دولت در زمینه افزایش قیمت آب مجاز شده است که قیمت ها را اصلاح کند.

وزیر نیرو درخصوص رشد قیمت آب گفت: در مرحلة اول رئیس جمهور صلاح دانستند برای اینکه شرکت آب و برق بتوانند خدمات خودشان را ارائه کنند ،مقداری قیمت آب و برق افزایش پیدا کند. 
وی ادامه داد: افزایش قیمت آب درحدتحمل اکثریت مردم است وهدف اصلی این اقدام در جهت صرفه جویی است.

وزیر نیرو با اشاره به اثرات مثبت اجرایی شدن قانون هدفمند سازی یارانه ها تصریح کرد: حرکت به سمت تغییر رفتار و اصلاح الگوی مصرف انجام شده است. نامجو با بیان این که اصلاح قیمت ها با تصمیم کارگروه صورت می گیرد: ما منتظر تصمیم گیری آنها هستیم که در سال آینده هم اصلاحی هم روی قیمت ها انجام بدهند یا نه ؛ فکر می کنم همراه با بسته های دیگر هدفمندی اعلام بشود ، زمان و شکل ارائه آن به تصمیم کارگروه و شخص رئیس جمهور بستگی دارد، مامنتظر خواهیم بود که اگر تکلیفی به وزارت نیرو شد آن را عملی کنیم.
نظرات بینندگان