arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۸ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۳

پرسپوليس باعث سنگيني بدهي مالياتي وينگادا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نايب‌رييس اول فدراسيون فوتبال گفت: در شرايطي که وينگادا تنها 5 ماه در ايران کار کرده اما مالياتش براساس قرارداد دو ساله به ثبت رسيده که در اين چند سال مشمول جرايم سنگيني هم شده است!
 

سيدهادي آيت‌اللهي درباره آخرين وضعيت حل مشکل مالياتي سرمربي تيم ملي فوتبال المپيک گفت: ما قرارداد وينگادا با باشگاه پرسپوليس را خواستيم تا وضعيت آن را بررسي کنيم. در اين قرارداد قيد شده که ماليات آن بر عهده پرسپوليس است. متصور بوديم صرفا ماليات مبلغي که بر اساس نظر فيفا تعيين شده بود به جاي مانده است اما با دريافت مدارک لازم را در اين مورد متوجه شديم طبق اسناد اداره ماليات، کل قرارداد دو ساله وينگادا با پرسپوليس مشمول ماليات شده است در حالي اين مربي تنها 5 ماه در پرسپوليس کار کرده بود!

به گزارش ايسنا، وي افزود: ماليات کل قرارداد دو ساله وينگادا با پرسپوليس رقم سنگيني مي‌شود. متاسفانه از چند سال پيش تاکنون هيچ کدام از مسئولان باشگاه پرسپوليس هم مراجعه‌اي به اداره ماليات براي حل اين موضوع نداشته‌اند و اين باعث شده تا جرايم زيادي هم به اين ماليات برجاي مانده افزوده شود و در حال حاضر رقم بسيار سنگيني شده است.

آيت‌اللهي با بيان اينکه مشکل را نهايتا مسئولان باشگاه پرسپوليس بايد حل کنند، به ايسنا گفت: آنها بايد با حضور و مذاکره با مسئولان اداره ماليات تلاش کنند تا بخش قابل توجهي از اين رقم به خاطر افزايش مدت فعاليت ثبت و احيانا جرايم آن کسر شود و همين طور بتوانند آن را تقسيط کنند. در هر حال حضور اين مربي در ايران و شروع فعاليتش با تيم ملي المپيک هم منوط به حل اين مشکل شده که اميدوارم هرچه زودتر انجام شود تا تيم المپيک بيش از اين معطل حضور سرمربي‌اش نماند.

مسئول کميته فني و توسعه فدراسيون در واکنش به اينکه شروع تمرينات تيم المپيک با هومن افاضلي بدان معناست که نهايتا با او براي حضور در کادر فني به توافق رسيده‌ايد، خاطرنشان کرد: بالاخره يک صحبت هايي انجام شده است و ايشان تمرينات را زير نظر گرفته‌اند.
نظرات بینندگان