arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۸ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۳

وزیر دادگستری در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس حضور یافت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 وزیر دادگستری برای پاسخ به سوال مصطفی افضلی فرد نماینده اردبیل در مجلس، در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس حضور یافت و کمیسیون به وزیر یک ماه فرصت داد که در مورد این سوال نتایج را ارائه کند.
 

ابوالفضل ابوترابی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به جلسه امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزیر دادگستری برای پاسخ به دو سوال افضلی فرد در مورد عملکرد قضات در صدور قرارهای تامینی و نقل و انتقالات دفترخانه های اسناد رسمی در سازمان ثبت اسناد در این کمیسیون حضور یافت.

وی اظهار داشت: در مورد سوال نخست این نماینده کمیسیون تشخیص داد که عملکرد قضات در صدور قرارهای تامینی، جزو وظایف نمایندگان نیست از این رو این سوال از دستور کار خارج شد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: در مورد سوال دوم این نماینده در مورد نقل و انتقالات دفترخانه های اسناد رسمی در سازمان ثبت نیز بنا شد که وزیر تا یک ماه آینده نتیجه را به کمیسیون ارائه کند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افضلی فرد معتقد بود که دیوان عدالت اداری آیین نامه نقل و انتقالات دفترخانه های اسناد رسمی در سازمان ثبت را ابطال کرده است ولی هنوز وزارت دادگستری به این آیین نامه استناد می کند.
نظرات بینندگان