arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۰ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۳

توصیه توانیر به دارندگان قبوض نجومی برق

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت توانیر با صدور اطلاعیه ای خطاب به مشترکانی که قبوض نجومی دریافت کرده و یا با ابهام و پرسش درباره قیمت گذاری با تعرفه های جدید روبرو بوده، درخواست کرد: مشترکان به ادارات توزیع برق مناطق مراجعه کنند.

به گزارش مهر، با صدور اولین قبوض برق پس از اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه ها، شرکت توانیر خطاب به برخی از مشترکان که قبوض نجومی دریافت کرده اند، توصیه‌هایی را به مطرح کرد.

بر اساس این اطلاعیه که توسط توانیر منتشر شده، از مشترکان برق خانگی درخواست شده است که در صورت پرسش و یا ابهام در نحوه قیمت گذاری فروش برق به امور مشترکان ادارات توزیع برق که شماره تماس و نشانی آنها در پشت قبوض درج شده، مراجعه کنند.

توانیر تاکید کرده است: با توجه به پرسش‌ها و ابهام برخي مشتركان برق مصرفي خانگي، مبني بر وجود اشتباه در معدودي از قبوض صادره اخير، به آگاهي مشتركين مي رساند، اين گونه موارد به دقت مورد رسيدگي قرار می گیرد و موارد اشتباه احتمالي اصلاح و مابه التفاوت در قبوض بعدي اعمال خواهد شد.

بديهي است سرمايه اصلي صنعت برق كشور، اعتماد مشترکان بوده و توانير با دقت و حساسيت بيشتري صدور قبوض آتي را پايش و كنترل خواهد کرد.

در همین حال حمید چیت چیان وزیر نیرو اخیرا با اشاره به افزایش 24 درصدی تعرفه برق مشترکان خانگی از اسفند ماه سال گذشته تاکید کرده است: بهای آب و برق مشترکان خانگی تا پایان سال 93 گران نخواهد شد.
نظرات بینندگان