arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۱ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۳

وزیر ارشاد: مدیریت‌ جهادی با کاغذبازی ممکن نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مدیریت جهادی با کاغذ بازی و بوروکراسی اداری تحقق پیدا نمی کند بلکه باید از این روال خارج شویم و جهادگرانه به نیروهای جوان و متعهد کمک کنیم.
 
به گزارش مهر، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان اظهار داشت: امکانات فرهنگی و هنری سیستان و بلوچستان با دیگر استانها برخوردار قابل قیاس نیست و جمهوری اسلامی بر این اساس شکل گرفته که عدالت را در حوزه فرهنگ و اقتصاد عدالت ایجاد کند.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مطلب که دولت تدبیر و امید به دنبال این است که امکانات را به سمت مناطق محروم و دور افتاده هدایت کند، تصریح کرد: با فراهم کردن فضای فرهنگی استعداد نیروهای جوان شکوفا خواهد شد.
 
جنتی به پیام نوروز مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: بی شک عمل و حرکت در راستای این شعار محور فعالیت های وزارت ارشاد خواهد بود.
 
وی با اشاره به اینکه دولت دچار یک سری محدویت ها است، افزود: تحریمهای یک دهه گذشته مشکلات زیادی برای دولتمردان نظام به دنبال داشته است به طوری در دولت یازدهم در سال گذشته فقط توانستیم21 درصد اعتبارات عمرانی کشور و اعتبارات جاری مانند حقوق کارکنان را تامین کند.
 
وزیر فرهنگ وارشاداسلامی به همراه هیئت دولت صبح امروز وارد زاهدان شد.
نظرات بینندگان