arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۰۸ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۳

مرفاوي: وضعيتم در صبا هنوز مشخص نيست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربي تيم فوتبال صباي قم گفت: صحبتي از سوي مسئولان صبا با من براي فصل آينده نشده و بايد ديد باشگاه چه سياست‌هايي براي شروع فصل جديد دارد.
 

  صمد مرفاوي درباره وضعيتش در تيم صباي قم براي فصل آينده اظهار داشت: هنوز وضعيتم مشخص نيست. ماندنم در صبا بستگي به جلسات هيئت مديره و برنامه‌ريزي‌هاي اين تيم براي سال آينده دارد.  صحبت جدي با من براي فصل آينده نشده و بايد ديد باشگاه چه سياست‌هايي براي شروع فصل جديد دارد.

به گزارش تسنيم، وي در مورد مشکلات مالي صبا عنوان کرد: در سال گذشته بيشتر تيم‌ها دچار مشکلات مالي بودند. با انتخاب استاندار جديد قم، شرايط تغيير کرده و بايد ديد تغييرات بوجود آمده چقدر مي‌تواند به صبا کمک کند.

مرفاوي در خصوص ارزيابي‌اش از ليگ تصريح کرد: ليگ سيزدهم به لحاظ برنامه‌ريزي خوب بود و سازمان ليگ به اهدافي که مدنظر داشت رسيد اما به لحاظ کيفي ليگ خوبي نداشتيم که البته اين اواخر بهتر شد. ظرفيت‌ها و امکانات فوتبال ما بالاتر از اين حرف‌ها است و مهدي تاج به عنوان رئيس سازمان ليگ به اين موضوع اشراف دارد. تاج فرد ورزشي است و مي‌تواند با راهکارهايي اين مشکلات را برطرف کند.

سرمربي صبا درباره کشمکش بين تيم ملي و باشگاه‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا براي حضور ملي‌پوشان در اردوهاي تيم ملي گفت: کسي در اين ميان مقصر نيست. بازيکنان بايد در اختيار باشگاه‌ها باشند چون براي آنها هزينه شده تا در ليگ قهرمانان آسيا به بازي گرفته شوند. در سوي ديگر، کارلوس کي‌روش براي آماده سازي تيم ملي برنامه‌ريزي کرده و از سازمان ليگ خواسته بود ليگ برتر 22 فروردين به پايان برسد اما براي بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا برنامه‌ريزي نشده بود.

وي افزود: اميدوارم فدراسيون فوتبال با تعامل راه‌حلي پيدا کند تا اين مشکلات برطرف شود و هيچ‌کس ضرر نکند.

سرمربي پيشين استقلال در مورد رتبه پنجمي اين تيم خاطرنشان کرد: در فوتبال يک‌سال قهرمان مي‌شوي و يک‌سال هم پنجم. ساير تيم‌ها ننشسته‌اند که تيمي به راحتي قهرمان شود.

مرفاوي در مورد تغييرات در تيم استقلال براي فصل آينده گفت: من چون خودم سرمربي تيمي در ليگ برتر هستم، نمي‌توانم درباره تغييرات تيم ديگر و همچنين اشتباهات سرمربي و مديرعامل صحبت کنم. با اين وجود، استقلال در اين فصل فراز و نشيب‌هاي زيادي داشت. اين تيم با بازيکناني که نيم‌فصل اول داشت، نتايج خوبي در ليگ و حتي آسيا گرفت ولي با جدا شدن برخي از بازيکنان نتوانست به روند خود ادامه دهد.
نظرات بینندگان