arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۷۹۱
تعداد نظرات: ۱۴۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۱ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۳

حاتمی کیا: رهبری خیلی نسبت به من و فیلم ‌«چ» محبت داشتند

ابراهیم حاتمی کیا نیز در انتهای برنامه در سخنانی گفت: در کرمان بودم و قرار شد در بین جمع بسیار محدودی صحبت کنم و با خود گفتم که در جمع ما که خبرنگاری نیست و کل جمع 8 نفر بودیم. صحبت شد از همه چیز و من هم گفتم هر آنچه که فکر می کردم در یک جمع خصوصی می توان بر زبان آورد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ابراهیم حاتمی کیا نیز در انتهای برنامه در سخنانی گفت: در کرمان بودم و قرار شد در بین جمع بسیار محدودی صحبت کنم و با خود گفتم که در جمع ما که خبرنگاری نیست و کل جمع 8 نفر بودیم. صحبت شد از همه چیز و من هم گفتم هر آنچه که فکر می کردم در یک جمع خصوصی می توان بر زبان آورد.

به گزارش «انتخاب»، وی افزود: روز بعد از ان به تهران رسیدم و دیدم که سخنی از من تیتر روزنامه شده است. در آن جمع من معترض بودم که چرا ایرج قادری وارد سینما شده است و چه اتفاقی در سینما رخ داده که این جریان و او به عنوان نماد آن وارد عرصه سینما شده است.

حاتمی کیا ادامه داد: البته خیلی هم دوست ندارم در این سایتها حضور داشته باشم ولی بعد به خود می گویم که چاره ای ندارم و باید این فضا را حفظ کرد. باید گفت و تاکید کرد که ما از کجا آمده ایم و برای چه آمده ایم و چه می خواهیم بگوییم که اگر اینها را نگوییم مرتکب اشتباهی بزرگ شده ایم.

**کم دیدم قلمی که از یک زبان دل سوز ارزشی حرف بزند

وی خاطرنشان کرد: داشتم نقدهای دانشجویان درمورد فیلم "چ" را مطالعه می کردم. کم دیدم قلمی که از یک زبان دل سوز ارزشی حرف بزند. بیشتر از تکنیک حرف زده می شود.

حاتمی کیا گفت: بچه های این سن و سال که تازه وارد این حوزه می شوند مثل من که در آن سالها وارد شدم. ولی در آن سالها جنگ بود و جای ما صراحتا مشخص بود و جاها هم مشخص بود و اصطلاحا همه چیز با هم هماهنگ بود. جنگ 8 سال هم طول کشید و بیشترین قدرت را به ما اهدا می کرد.

وی افزود: ولی این وضع برای بچه های امروز چگونه است. مثل بچه های روایت فتح و آقا مرتضی فیلم هایی که ساخته شد که رفتند دنبال بچه های جنگ و قصه های خیلی قشنگ و مستندهای خیلی خوبی ساخته شد. اما از یک جایی شروع شد که داریم همش غصه می خوریم و یک غم نوستالاژیک ما را گرفته است. وضع به گونه ای بود که انگار دیگر به حال و آینده نمی خواهیم فکر کنیم.

حاتمی کیا تصریح کرد: آنچه که به بچه های روایت فتح معترض بودم این بود که باید در مستندهای خود وارد بحث روز شوید و باید اینکه نسل سینمای بعد از جنگ الان چه می کند را تعقیب کنید. باید همه حرفه های انها را در همه شاخه ها و جاهای مختلف تعقیب کنید.

** پای حرفتان بایستید و از چیزی وحشت نکنید

وی ادامه داد: معتقدم که آن مدرسانی که می خواهند درس و جهت بدهند اگر دغدغه ای نداشته باشند بی فایده است. امیدوارم که نسلی که باید از اینجا شکل بگیرد که البته نمونه هایی از آنها هستند و یکی از آنها من و خیلی از عزیزانی که اینجا هستند که بیاستند پای یک حرف هایی و وحشت نکنند از چیزهایی که می گذرد و هجمه ای که هست.

* روز خوبی بود دو روز پیش وقتی فهمیدم می توانم برای فیلم "چ" خدمت آقا بروم

حاتمی کیا افزود: ابراهیم حاتمی‌کیا در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه دو روز قبل برای ساخت فیلم «چ» خدمت مقام معظم رهبری رسیده است،‌ توضیح داد: دو روز قبل فهمیدم که برای فیلم «چ» می‌توانم هنگام نماز خدمت آقا برسم و خیلی خوشحال شدم. ایشان پس از نماز خیلی نسبت به من و فیلم ‌«چ» محبت داشتند و با چهره‌ای بشاش درباره شهید چمران و فیلم «چ» صحبت کردند و نسبت به چمرانی که ساخته شده بود هم علاقه‌مند بودند. واقعا باید بگویم از این محبت ایشان به شدت شاد و خوشحال شدم. آن روز دو خبر خوب برای من پیش آمد، یکی خبر دیدار آقا و دیگر نظرسنجی وزارت ارشاد از مردم درباره سینما.

وی گفت: ده نمکی کتک خورش در این مسائل مربوط به سایت های خبری است و من تازه دارم این چیزها را یاد می گیرم. وقتی سایت‌ها را می‌خواندم احساس می‌کردم چقدر منفور شده‌ام اما نباید توسط این جماعت صندلی نشین مقابل مانیتور و دست به کیبردها و لحظه لحظه ادعاها و نظر دادن گمراه شویم.

حاتمی کیا تصریح کرد: اینها در جامعه سپاه بزرگی ندارند و فقط گمراه کننده هستند. صدای آنها چون لحظه به لحظه شنیده می شود به نظر بزرگ می آید ولی اینگونه نیست و وقتی در جامعه حاضر می شویم می بینیم که از این خبرا نیست.

وی ادامه داد: قضیه چیز دیگری است و اگر رویم شود می گویم که شبیه خانه تیمی است. آن همه خانه تیمی که از طریق اینترنت با هم ارتباط انها قوی می شود و فکر می کنند که جامعه هم همینگونه است. که اینگونه نبوده و واکنش هایی که در انتخاب های مختلف ایران رخ داد نشان داد که خیلی نمی شود روی اینها حساب باز کرد. ماها هم باید مواظب باشیم تا با این چیزها گمراه نشویم. از چیزی که فکر می کنیم باید مصر باشیم در گفتن آن دست نکشیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴۱
در انتظار بررسی: ۳۷
غیر قابل انتشار: ۱۹۲
جاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
633
240
دوستت دارم حاتمي كيا
پاسخ ها
عباس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
متاسفانه اگر کسی طبق خط فکری ما نباشهافراطی درنظر میگیریم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
اقای حاتمی کیا ای کاش به این جماعت صندلی نشین دست به کیبورد اجازه بلند شدن از صندلی داده می شد تا شما هم بهتر با این جماعت اشنا می شدید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
این همان "مهاجر"ی است که با " آژانس شیشه ای " ، " از کرخه تا راین" را رفت تا "موج مرده" را درست کند ؟؟!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
ناشناس جان اگر عینک بد بینی را برداری میبینی که اکثریت مردم حاتمی کیا را دوست دارند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
حالا نگفتند این اقای ناشناس این کلیت مخالفان را از کجایشان دراوردند فیلمهای حاتمی کیا حویت او را علنی میکند و خدا را شکر اکثریت فیلمهای او با اقبال عممی همه طیفهای موجود جامعه مواجه شده اکثریت را که گفتم استقبال از دیدن ساخته های او پس از گذشت چندین سال از بعضی فیلمهایش هست چون با همه وجود فیلمش را گمان کنم برای دل خودش میسازد چون بر دلها مینشیند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
اگه حاتمی کیا یه چراغ سبز به دولت نشون میداد دولتی ها سرتاپاشو طلا میگرفتند
و اینجوری علیهش هجمه نمیکردند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
78
433
آقای حاتمی کیا شما که فیلم ساز هستید خیلی لازم است جامعه را بشناسید. جامعه چند صدایی و چند سلیقه ای است، بخشهای مختلف و سلایق مختلف در آن حضور دارند. جمعی از دیدن فیلمهای ساده "...جی ها" و فیلمهای شما لذت می برند. جمعی هم فیلمهای دیگری را که به افزایش قدرت فکر و تحلیل کمک می کنند می پسندند. همه مثل هم نیستند و نمی توانند باشند!
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
مثلا کدوم فیلم به قدرت تفکر شما افزوده؟؟؟؟یکی فقط یکیو بگو داستانشو بگو دلیل بالا بردن تفکر هم بگو
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
مثلا فیلم کلاه قرمزی.اگه شرایط رای گیری فراهم باشه کلاه قرمزی از ...جی ها بیشتر رای میاره.
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
مثلا قلاده های طلا به قدرت تفکر ما افزوده و ما آخرش قاه قاه خندیدیم که چقدر راحت می توانند ما رو به خنده بندازن.شما هم خندیدید؟
هادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
حاتمی کیا اول،ده نمکی دوم،نظر سنجی دولت تدبیر!بازهم می گی نظر سنجی آزاد باشه!
چه چشم پاسخ است از این دریچه های بسته ات برو که هیچ کس ندا به گوش کر نمی زند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
گفتن (فیلمهای ساده شما)به نظر خیلی عوامانه می اید ظاهر سنتان خیلی کم است چون اکثریت جامعه ایرانی معانی فیلمهای حاتمی کیا را در سخت ترین سالهای عمرشان با جان و دل احساس کردند شما هم میتوانی فیلم مورد علاقه خودت را دنبال کنی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
اقای کلاه قرمزی بله برنامه کلاه قرمزی یک سرگرمی بدی نیست اما اینجا از فیلمهای حاتمی کیا صحبت میشود شما دنبال کیهان بچه ها باشی بهتر است
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
57
463
آقای حاتمی کیا این جماعت پشت مونیتور ودست به کیبرد همان دستهایی هستند که بارها برای دیدن فیلمهای شما پول پرداخت کرده اند وبه سینما آمده اند وهمان دستهایی هستند که آخر فیلم برای شما دست زده اند.آقای حاتمی کیا به کجا چنین شتابان؟
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
واقعا همین طوره، برام سوال شده که چه چیزی کارگردان محبوب رو اینقدر مغرور کرده
شهریار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
بشکنه این دست که نمک نداره ...
علیرضا سوری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
اونو که باید می گرفت گرفت عمو ابراهیم منظورش شما عزیزان نبود.
متعجب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
38
489
وقتی ایشون به آدمهایی که از اینترنت استفاده می کنند میگوید : "این جماعت صندلی نشین مقابل مانیتور و دست به کیبردها و لحظه لحظه ادعاها " لابد ما هم باید به فیلمسازان بگوییم : " این جماعت قصه پرداز دوربین به دست شکم سیر پر مدعا !!! "
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
نه که نمی گوییم آخه ما که قرار نیست هرچی به ذهنمان رسید بگوییم.
منتقم
| UNITED KINGDOM |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
چرا حرف تو دهن حاتمی کیا می زاری؟؟؟؟
کی گفت کسایی که از اینترنت استفاده می کنن؟؟؟؟؟
گفت خبرنگارای کیبورد به دست؟؟؟
حرف رو تحریف نکنید و بعد تحلیل کنید
...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
26
284
نمی‌دانم چرا ایشان کسانیکه دیدگاه خود را ولی منفی یا حتی بدون رعایت برخی موارد اعلام می‌کنند، به خانه‌ی تیمی تشبیه کرده‌اند.

من هم چ را دیده‌ام با برخی صحبت‌های شما هم موافقم اما درباره‌ی فیلم چ نقدهایی هم دارم. این دلیل نمی‌شود که کسی کامنتی می‌گذارد، بشود عضو خانه‌ی تیمی!!!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
416
75
بسیاری از طرفداران اصلاحات اسیر توهم خودساخته در فضای مجازی هستند و از فضای حقیقی جامعه به دور هستند. بسیاری از شکست هاشون به این دلیل بود که براساس فضای مجازی تصمیم می گرفتند.
پاسخ ها
انوشیروان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
ببخشید آقا رضا شما که دقیقا در عالم واقعیت زندگی می کنید چرا 24 خرداد باختید ؟
جوان دهه شصت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
جدّاً؟؟؟؟ يعني شما نتيجه ي انتخابات 92 رو انكار مي كنيد؟ نظرسنجيها و آمارهايي كه سايتهاي اصلاح طلب ارائه مي كردند تا چه حد دور از واقعيت بود اخوي؟؟؟ فكر كنم اشتباهي به جاي اصولگرايان تايپ كرديد اصلاحات!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
داداش انتخابات آخر رو یادت رفته ؟ توهم !
lمحمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
دوستان اعتدال گرا ها رای اوردن نه اصلاح طلب ها وگرنه روحانی می گفت اصلاح طلبم درضمن نماینده شما که اصلا انصراف داد ..فعلا از دولت حمایت می کنید چون چاره ندارید..
رهگذر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
267
60
بياييد قبول كنيم در اين يك مورد حق با حاتمي‌كياست. ما جماعت دست به كيبورد از لحاظ كمي تعدادمان خيلي هم زياد نيست . اما فضاي مجازي كاملا تحت تأثير نظرات ما قرار دارد. به همين خاطر است كه تقريباً هيچ نظرسنجي مبتني بر سايت‌ها در مورد انتخابات‌هاي مختلف درست از آب در نيامده .
به نظرم همين كه فيلم‌هاي ده‌نمكي خوب فروش مي‌كنند و در فضاي مجازي اين همه مورد هجمه قرار دارند نشان از اين شكاف عميق است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
منظورت کدام نظرسنجی انتخابات است؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
یعنی تو نمیدونی فیلمای دهنمکی چطور فروش میکنه؟!!!
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
آقای رهگذر اگر فیلمهای آقای ده نمکی به قول شما فروش خوبی دارن به علت اینه که دسته دسته دانش آموزها رو سوار اتوبوس می کنند در ضمن مردم بیشتر واسه خندیدن میرن نه تعصب و تفکر!!!!
کورش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
ده نمکی و حاتمی کیا به اندازه کافی برای کارهاشون قدرت و ثروت پشتشون هست. اگه بنا به فروش باشه که جدایی نادر از سیمین با همه کارشکنی هایی که برای فروشش کردن فروش خوبی داشت. نه بلیت مجانی به ارگانها دادن نه کار دیگه ای کردن.
الهام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
24
233
چی شدکه اینطوری شدید اقای حاتمی کیا روزگاری به خاطر اسمتون واردسینما میشدیم موضوع جنگ و... مهم نبودولی امروز به خاطراسمتون دلمون نمیاد بریم اعتبارتون واسه ادمهایی مثل ده نمکی هزینه نکنید حداقل خیلیها فکرمیکنند بین شما وایشون فاصله زیاده....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
واقعا با اینکه خیلی به فیلم علاقه ندارم ولی حتما کارهای ایشون را می دیدم ولی با موضع گیریهای اخیر ایشون تا حد ده نمکی سقوط کرد
حیف و صد حیف
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
22
216
من فوق العاده برای آقای حاتمی کیا فیلمهای ماندنی و ارزشمندشان احترام قائلم اما متاسفانه ایشان مرتکب اشتباه کسانی شد که سال 88 افراد معترض را بی ارزش و خس و خاشاک و کم تعداد نامیدند اما توجه ایشان را به این موضوع جلب می کنم جماعت کیبرد به دست یعنی جماعت جوان از قانع کردن جوانان نبایدغافل شد اگر طرز بیان طرز فیلمسازی ما به مذاق جوانان خوش نمی آید علت را در خودمان جستجو کنیم چون قلب جوانان پاک است و هنوز زنگار دورویی و منفعت طلبی بر آن ننشسته که فکر کنیم جوانان اهل توطئه هستند در ضمن خود من سال 91 در مصاحبه تلویزیونی از زبان خود ایشان با استناد به فیلم نجات سرباز رایان شنیدم که می گفتند ما باید تکنیک را در فیلمهای خودمان برای جذب مخاطب بالا ببریم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
به مذاق خوش نیامده که رکورد فروش راشکسته اگه خوش بیاد چه میشه؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
240
56
دوست دارم حاتمی کیا
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
24
160
جناب حاتمی کیا تو تمام دنیا این نظر سنجی اینترنتی هست که بازتاب واقعی نظر جامعه رو نشون میده. اگه یادت باشه سارکوزی تو نظر سنجی خیلی از چشم مردم افتاده بود و همش میگفت نظر سنجی ملاک درستی نیست و ریشخند میزد عاقبت کارش رو دیدی عمو عباس ؟؟؟ خورد زمین ب جور هم خورد زمین ......
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
تو تمام دنیا این نظر سنجی اینترنتی هست که بازتاب واقعی نظر جامعه رو نشون میده.

رسماً شر گفتی !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
نظر سنجی از کارگردان ازفروش فیلمهاش به دست میاد نه ازطریق اینترنت که به شکر خدا استقبال مردم از فیلم چ ومعراجی ها مبین تایید مردم می باشد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
مثبتم به نظر ناشناس بود... حال کردم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
نظر سنجی درسته همین فضای مجازی است وگرنه خیلی ها از سر بیکاری میرن سینما و برایشان مهم نیست فیلم چیه و کارگردانش کیه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
10
172
می بینید. ایشون یه حرفی زد بعد از جشنواره فجر، بعد واکنش ها را دید دوباره حرف زد، و بعد دوباره و همین طور جریان حرف زدن ادامه دار شد. الان منکر واکنش ها شده و میگه یک عده پشت میز نشین. آقای حاتمی کیا ما هم نظرمون رو گفتیم می توانید بپذیرید و یا نپذیرید. منتها پشت مانیتور راحت تر می شه حرف زد.ضمن اینکه امکان اظهار نظر هست و الا نمیشه رفت تو خیابان داد زد که آقا من به صحبت های ایشان معترضم.
محمد
|
LUXEMBOURG
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
28
99
جناب حاتمی‌کیای عزیز. بسیاری از افراد جامعه برای شما ارزش و احترام بسیار زیادی قائل هستند اما بپذیرید که فیلم"چ" بهیچ عنوان در حد نام حاتمی کیا نبود.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
اینایی که مثبت دادند خداییش فیلمو دیدند ؟
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
191
37
حاتمی‌کیا وقتی انقلابی و مردمی می‌شود و از این به ظاهر روشن فکرها فاصله می‌گیرد بسیار دوست داشتنی می‌شود.
پاسخ ها
ليلي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
آره، موافقم! مخصوصا حالا كه فكر مي كنم نوددرصد طرفداراشون رو به كل از دست داده!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
168
31
درود بر عمو ابراهیم...
mehdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
173
30
دمش گرم حرف حسابی زده .... خیلی ها فکر می کنند تمام افکار عمومی در شبکه ها مجازی هست در حالی که باید میان مردم در دنیای واقعی سیر کرد و از زبان اونها بشنویم ....
مثلا خیلی ها بر اساس سایت ها خبری و کامنت ها و لایک ها مثبت و منفی فکر می کنند طرفداران دولت روحانی یا احمدی نژاد در ایران زیادند ولی اینطور نیست باید در جامعه بگردیم تا واقعیت ها رو ببینیم
پاسخ ها
leila
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
فعاليت كاربران فضاي مجازي باعث پيروزي دكتر روحاني شد، مطمئن باشيد چشم خودتون رو به روي واقعيت نمي تونيد ببنديد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
فعلا که تو انتخابات شکست خوردید در فضای حقیقی !
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
خانم لیلا بعدا به حرف من می رسید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
14
96
البته سخن از جنگی که بیست و چند سال قبل تمام شد بد نیست ولی حد و اندازه داره باید مخاطبین رو هم در نظر داشت جوانان امروز از جنگ چیزی به یاد ندارند و ترجیح میدهند که فیلمهای روز رو ببینند برای همین هم مخاطبین سینما کم شده و به مخاطبین ماهواره ها اضافه شده . آخه درباره جنگهای جهانی هم دیگه فیلم نمیسازند . تازه بعضی از این کارگردانان هم که دیگه جوک میسازند به جای فیلم دفاع مقدس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
7
105
آقای حاتمی کیا سطح خودش را مشخص کرد. مگر چند دست به کیبرد مرحوم جهانگیر جهانگیری را کوبیدند؟ دوستان دست به کیبرد! نکوبید این بنده خدا را! ایشان مخاطبانشان جای دیگری هستند. فقط یک مدت خودشان ملت را به سوتفاهم انداختند.
آرمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
14
138
همین جماعت اگر سال 92 نبودن الان اقای روحانی رئیس جمهور نبودن و شما هم بعد از 8 سال نطقت باز نشده بود

اعتراف میکنم خیلی روی شما حساب باز کرده بودم اقای حاتمی کیا!فکر نمیکردم همچین ادمی باشید

تا چند روز بعد از اتمام جشنواره فجر میگفتم سیمرغ حق شما بود ولی با این طرز فکر همان بهتر که گیر شما نیومد وگرنه خدا رو بنده نبودین

اقای حاتمی کیا برادرانه بهتون میگم که سعی کنید با عوض شدن دولت ها رنگ عوض نکنید

اگر الان دارید با حاشیه امنیت صحبت میکنید و هر روز سخنرانی میکنید مدیون همین جماعت کیبورد به دست هستین وگرنه شما 8 سال پیش کجا بودین؟؟

باور کنید یک سیمرغ ارزش این همه چرخش و موضع 180 درجه ای رو نداره
ناشناس
|
CANADA
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
15
111
آقای "حاتمی کیا" ی عزیز! به کجا چنین شتابان؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
127
25
از دیدن فیلم چ لذت بردم
حاتمی کیا دوستت داریم
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
7
84
عجب!
جزیره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
11
80
اقای حاتمی کیا خیلی هم امیدوار نباشید چون همین پشت مانیتور نشینها هستند که فیلمهای شمارو میبینند و در این مورد نظر همینهاست که خیلی تاثیر گذاره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
13
137
دقت کردین اخیرا" این آقا خیلی با شهامت شده!! (دقیقا" از هشت،نه ماه پیش)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
13
96
رای مردم به روحانی هم حتما بزرگ نبود ؟؟
کیبورد بدست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
11
90
این کیبور به دستان بخش زیادی شان دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری کشور هستند که من هم با نظر محترمانه حاتمی کیا موافقم که اصلا مهم نیستند یک عده دانشجوی بیکارند که از تولا تا حالا مهم نبوده اند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
12
89
آقای حاتمی کیا شما برای من عزیز بودید، اما کم کم دارم به حسی که خودتون میگید میرسم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
13
125
عزیزم ایثارگری در گمنامیه نه عربده کشی
خود شهدا اینقدر که تو ناراحت فراموش شدنشون هستی ناراحت نیستند
اونا ناراحت اینن که چرا کشوری که به مردم قولشو میدادن پر شده از کثافت دروغ و ریا
ابراهیم ورودت به جبهه مقدس پایداری رو تبریک می
گم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
جمله آخرو خوب اومدی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
7
104
شجاعت شما قابل تحسینه و اینکه روی اصول و حرفهاتون بی رودربایستی می ایستید؛ اینکه مخاطبان اینترنتی، نمایندۀ همۀ مردم ایران نیستند هم واضحه؛

ولی برادر! این جماعت کیبورد به دست، اتفاقا بخش مهم و تحصیل کردۀ این جامعه هستند و این جور داوری کیلویی راجع به همۀ اینها درست نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
باور کنیدهمه کیبورد بدستان تحصیل کرده وباسواد نیستنددر بعضی کامنتها دوغ را«دوق» وصابون را«سابون» می نویسند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
برادر من هم ادبیاتش صفره ولی دکتره مگه سواد به ادبیاته؟
ناشناس
|
CANADA
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
6
96
خدا رحمت کند حاتمي کيا قبل را .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
6
74
اما بنده یکی از مردم هستم و به نظرم فیلم چ اصلا فیلم قویی نبود و نتوانست آنطور که باید حداقل برای من و دوستانی که باهم به تماشای این فیلم رفتیم گویای شخصیت شهید چمران باشد به علاوه اینکه بازی ضعیف فریبرز عرب نیا در تشدید این امر سهیم بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
6
111
آقای حاتمی کیا ماشاالله هر چه مسن تر می شود ادبیاتشان هم نسبت به مردم بدتر می شود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
7
94
واقعا متاسفم آقای حاتمی کیا من همیشه طرفدار فیلم های شما بودم و فکر میکردم برخلاف بقیه افرادی که فیلم جنگی میسازن متفاوت هستید
ولی واقعا از این نوع ادبیات شما ناراحت و غمگینم
ما جماعت کیبرد به دست بهتر از جماعت چماق به دست هستیم حداقل مگه شما نبودید که میگفتیم بچه های خیبری مووسوار نیستند و از دود موتوراشون بدتون میومد چرا حالا دچار استحاله شدید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
78
15
با پاراگراف آخر موافقم , کل ملت اینترنت و فیسبوک و تو ئیتر و . . . بیشتر از یک و نیم میلیون نفر نیست. اینو میشه از امضاهایی که برای آزادی سربازان ایرانی تو اینترنت جمع شد فهمید .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
موافقم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
خوش خیال!
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
4
80
آقای حاتمی کیا حالا حواست باشه از اونور پشت بام نیفتی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
3
81
بعضیا همیشه چند فاز عقبتر از مردم هستند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
5
77
در انتخابات سال 92 دیدیم که همین جماعت صندلی نشین پشت مانیتور چقدر زیادن و در روز های آخر چطور نتیجه انتخابات نسبت به پیش بینیها تغییر کرد.
کورش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
4
56
من دقیقا نمی فهمم آقای حاتمی کیا در بیان نظراتشان از چه چیز باید بترسند که نترس بودنشان را در بیان آنها بیان می کنند. نظرات ایشان دقیقا نظرات کسانی است که قدرت دارندٰ اما ایشان به این جمله کلیشه ای متوسل می شوند که خود را شجاع جلوه دهند. آقای حاتمی کیا اگر فضایی است که شما از بیان دیدگاهای مشخصتان می توانید بترسید پس معلوم است که جامعه ی مورد نظر شما آنی نیست که گفتید و بیشتری ها پشت مانیتور نشینند که خب آن موقع شما می توانید به علت اقلیت بودن اگر حرفی زدید ادعای شجاعت بکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
دقيقا اگر شجاع بود اين 8 ساله كجا بود؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
4
100
آقای حاتمی کیا مگر تو کی هستی که هر جور میخواهی در مورد دیگران حرف میزنی ؟این پشت مانیتور نشین ها خرد جمعی هستند که از تو اکثرا"روشنفکرتر و باسواد ترند.بفهم
فرزند ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
77
8
این آقایان که این بنده خدا رو با برخی دیگر مقایسه میکنن فقط بیان یه فیلم بیست سال پیش آقای حاتمی کیا رو بسازن
انصافا تو ایران کارگردانی که مثل ایشون باشه ندیدم و نه داریم . حتی با اسکار
ضمنا یکی از توانایی های ایشون بازی کشیدن از بازیگرانی است که استعدادشون در حال از بین رفتنه .
ساخت فیلمی برای دست زدن خارجی ها هیچ کاری نداره ولو اینکه قرار بود در اسکار 2013 یک فیلم ساخت عربستان ! یعنی اولین فیلم ساخت عربستان جایزه اسکار بگیره ! و به همین راحتی میشه نقش کیفیت و لابی گری رو در هنر و جوایز دید
زنده باشی حاتمی کیا بخدا حرف حق رو بزن حتی اگر هفت میلیارد مخالفت باشن چون علی ابن ابی طالب (ع) اینگونه بود چون خدا از ما این را میخواهد
یا علی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
4
43
گمراهی اینترنتی 2000 تا 3000 نفری بازدید از یک صفحه اینترنتی است ولی وقتی یک صفحه اینترنتی 50000 بازدید و بالای 2000 تا 3000 کامنت نفر لایک می کنند که گمراهی نیست مثلا صفحه شخصی دکتر ظریف و کسانی که عضو صفحه ایشان ( 900000 عضو )هستند گمراه کننده است؟
گمراهی اینترنتی مخصوص سایتهای نه چندان معروف است ولی سایتی که 10 سال در فضای مجازی هست خوانندگانش قطعا تعدادشون گمراه کننده نیست و در جستجوی الکسا می توان مراجعات به ان تارنما را دقیق رویت کرد.
پاسخ ها
زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
آخه چندهزار کجا و جمعیت75میلیونی کجا؟
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
6
58
حاتمی کیا خودت رو نشون دادی. واقعا که...!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
5
37
یه خواهش دارم از همه مردم ! از همه مخاطبان انتخاب . . .

همه چی رو سیاسی نبینیم .
چی میشه من با طرز فکر مثلاً اصلاح طلب ، بیام از فیلم ده نمکی خوشم بیاد و ازش خوب بگم و یا حتی بدم بیاد تحمل کنم و به علایق مردم احترام بزارم ؟!
چی میشه که من ِ اصولگرا بیام به اصغر فرهادی افتخار کنم ؟!!!
چرا نباید همه چی رو با همون عینک ببینیم ؟!!
سینما برای سینما ، فوتبال برای فوتبال ، فرهنگ برای فرهنگ و الخ !
سیاست فقط برای سیاست .
پاسخ ها
دانشجوی فلسفه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
خيلي عاليه؛ ولي متأسفانه سياست توي همه ي اينها رخنه كرده چه بپذيريم چه نپذيريم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
3
36
تکنولوژی شکل روابط را تغییر داده و می توان از این طریق از افکار عمومی اطلاع حاصل کرد اتفاقا نتیجه نظرسنجی ها هم به واقعیات نزدیک است، خوشبختانه در دورترین نقاط ایران هم مردم از آن استفاده می کنند، پس اگر در فضای مجازی محبوبیت ندارید احتمالا در واقع هم همینطور است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
5
43
مشكل شما اينه كه تحمل ديدن ديگران رو نداريد عادت كرديد كه فقط خودتان را ببينيد جناب حاتمي كيا ..
بله اقاي فرهادي نام ايران رو در دنيا برجسته كرد و اين براي ما مهم است .
na shenas
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
6
52
با این حرفا اگه بین مردم جایی هم داشتی از دست دادی با مردم درست حرف بزن اتهام نزن و توهین هم نکن .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
4
43
شاید الان جماعت دست به کیبورد اکثریت جامعه را تشکیل ندهد،‌ ولی این امر محتوم است که در چند سال آینده که خیلی هم دور نیست کل جامعه دست به کیبورد خواهد بود، پس این جواعت را دست کم نگیرید آقای حاتمی‌کیا!
ضمن اینکه من به عنوان عضوی از اعضای دست به کیبوردها واقعا ندیدم نقد تندی به فیلم ارزشمند چ از سوی سایتها وارد شود (منظورم سایتهای معتبر و تخصصی تر هست)، تنها نقدی که اخیرا وارد شد (که نقد بنده هم هست) به صحبت‌های اخیر آقای حاتمی‌کیا در مورد فیلم جدایی نادر اس سیمین بود که ایشان در برنامه تلوزیونی از اساس این فیلم را با دو سه جمله مردود و توهین آمیز خطاب کردند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
2
30
وی گفت: ده نمکی کتک خورش در این مسائل مربوط به سایت های خبری است و من تازه دارم این چیزها را یاد می گیرم. وقتی سایت‌ها را می‌خواندم احساس می‌کردم چقدر منفور شده‌ام اما نباید توسط این جماعت صندلی نشین مقابل مانیتور و دست به کیبردها و لحظه لحظه ادعاها و نظر دادن گمراه شویم.
هادى
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
4
46
ايشان بسيار ... به ميليونها كاربر كه عمدتا از جوانهاى وارسته و با سواد مملكت هستند توهين ميكنند٠جاى تاسف داره كسانى كه دغدغه فرهنگ و جلوگيرى از انحراف آن را دارند كه حتى در سخنان خود از ادب بدورند٠خداوند چه خوب چهره واقعى انسانها را بر ملا ميكند٠آقاى حاتمى كيا خشم شما قابل دركه٠
leila
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
6
48
آقاي حاتمي كيا! شخصا شما رو به خاطر فيلم چ (كه بسيار زيبا بود) تحسين مي كنم، اما از حرفهاي شما درباره ي اصغر فرهادي و افراد لايقي كه جايزه هاي بزرگ رو بردن خوشم نيومد، يعني اصلا از هنرمند بزرگي مثل شما توقع نداشتم مثل خاله زنكها با حسادت نسبت به همكارانش حرف بزنه، شما منفور نيستيد به شرط اين كه قدر خودتون رو بدونيد و بزرگي خودتون رو در كوچك شمردن ديگران جستجو نكنيد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
حاتمی کیا بیا منصف باش و اینقدر به خودت غرّه نشو! حیف شماست که با ده نمکی یکی بشی!!!!!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
5
51
ما کیبورد بدستها هم دیگه با حسهای حق بجانب و پرده نواز شما گمراه نخواهیم شد .
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
4
46
آقای حاتمی کیا حق ندارن درموردمردم اینگونه قضاوت کنن: (جماعت صندلی نشین مقابل مانیتور و دست به کیبردها )مگه شما کی هستین ازجنس همین مردم... یا اینکه تافته جدابافته اید؟؟؟
شاهین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
4
44
آقای حاتمی کیا...
حرف درست و انتقاد از زبان هرکس که باشد فرقی ندارد. حالا چه صندلی نشین مقابل مانیتور بگوید، چه دست به کیبرد یا هر کس دیگر!!! مهم ذات حرف است. مدال انتقاد پذیری را باید به شما بدهند!!!!!!!!!!!
بازخورد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
5
55
وقتی سایت‌ها را می‌خواندم احساس می‌کردم چقدر منفور شده‌ام اما نباید توسط این جماعت صندلی نشین مقابل مانیتور و دست به کیبردها و لحظه لحظه ادعاها و نظر دادن گمراه شویم.

حاتمی کیا تصریح کرد: اینها در جامعه سپاه بزرگی ندارند و فقط گمراه کننده هستند. صدای آنها چون لحظه به لحظه شنیده می شود به نظر بزرگ می آید ولی اینگونه نیست و وقتی در جامعه حاضر می شویم می بینیم که از این خبرا نیست.
بله آقای حاتمی کیا وقتی در جامعه وارد میشوی میبینی که از این خبرا نیست ، چون در جامعه افرادی اطرافت هستند که دوس داری باشند ، اون مخالفین یا منتقدین که دیگه در گروهت نیستند ، پس نباید هم ببینیشون
در ضمن این جماعت پشت مانیتور ، خود خودشون هستند ، کلا ما ایرانی ها آدم های دورویی هستیم البته در اون جامعه ای که شما میگید ولی این ادمهای دو رو وقتی به قول شما پشت مانیتور و کیبورد مینشینند ، خود واقعی شون هستند بدون اون نقاب جامعه ، پس بر عکس حرف شما باید این جماعت رو خیلی جدی بگیری ، عجیبه که شما هنوز این رو درک نکردید یا نمیخواهید درک کنید و میخواهید در خیال زیبای خود باشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
52
13
حال كردم،ايول
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
4
51
برای شما متاسفم که ادعای انقلابی گری و جنگ را داری اما مردمی که پای صحبت شما مینشینند و صادقانه نظر می دهند را جماعت پشت مانیتور میدانی..این جوان پشت مانیتور که نویسنده این پیام است دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف در رشته مکانیک و نبیاد به شعورش توهین بشه...کاش به اندازه ای که به شما تریبون می دهند به سایرین نیز این وقت را بدهند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
2
44
مثل اینکه این ماجرای حرف آخر ایشان در سینما حالا حالاها ادامه دارد
lمحمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
5
41
آقای حاتمی کیا
شما را از نسل آوینی می دانستم و برایتان خیلی احترم قایل بوده و البته همچنان هستم اما فقط چند سوال:
1- آیا هنرمند اهل درد و ارزش شناسمی تواند نسبت به ظلم هایی که به تحت هر عنوان به کسی می رود ساکت باشد؟
2- آیا در فیلم جدایی آقای فرهادی، حرمت قسم خوردن جنبه مثبتی نبود؟ آیا نگهداری از پدر سالخورده و نرفتن به خارج به خاطر او جنبه مثبتی نداشت؟
پس چطور شما فقط دروغی را دیدید که البته بخش غیر قابل انکاری از جامعه شده است؟
3- شما را فردی میدانسته و میدانم که اهل سیاه و سفید دیدن و ساختن نیستید و اهل خاکستری دیدن در عین داشتن اعتقادات روشن هستید اما واقعیت را بخواهید نمی دانم چرا حس می کنم صحبتهای اخیر شما با آن حاتمی کیایی که من شناخته بودم خیلی فرق داشت!!

والسلام علی من اتبع الهدی
حميده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
34
11
اقاي حاتمي كيا فيلم چ بسيار عالي بود وممنون از ساختن اين فيلم ومردم هم استقبال كردند ورهبري هم تعريف كردند ولي مشكل شما چي هست كه اينبار اينهمه فرياد ميزنيد وچرا خودتون را با ده نمكي يه كاسه ميكنيد ودل حزب الله را به درد مياوريد؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
6
50
مردي كه غرور او را با خود ميبرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
10
34
ده نمكي نماينده تمام قد دوران بد دولت دهم هست؟؟؟
چرا شما ؟؟؟حيف از تون نيست
تشكر ازفيلم چ وبازي خوب مريلا زارعي
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
7
44
حاج ابراهیم حاتمی کیا سلام.چرا تو دولت گذشته منتقد نبودی حالا منتقد اوضاع شدی.اوضاع امروز با دیروز که تفاوتی نکرده.چرا خاطره خوشی که از فیلمهات رو داریم داری خراب میکنی.فقط قیمت تبلیغات فیلم شما و اقای ده نمکی میلیاردها تومن هست.که فروش کل فیلمهای سال هم برای پرداخت تیزر شما کفایت نمیکنه.کلاه خودت رو قاضی کن برادر
سینما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
6
33
واقعا که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
48
14
جناب حاتمی کیا . ورود شمارا به جبهه سینما گران بزرگ وسینه سوخته مانندده نمکی وسلحشور تبریک عرض میکنم .وقتی اهالی فرهنگ نمیتوانند مشگلات فی مابین را باگفتگو حل کنند وکار به تهمت زدن و درخواست حذف رقیب میکشد از بقیه چه انتظاری میتوان داشت
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
حیف از حاتمی کیا نبود که حالا به ده نمکی و سلحشور همردیف میشه؟؟؟/
هرکسی خودش باید قدر خودش را بدونه متاسفم
نصف جهان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
7
34
کسی که مردم را برای خودش نگه نداره ممکنه تا مدتی ظاهرش حفظ بشه اما در نهایت محکوم به زوال و نابودی هست.
عین یک گردوی پوکی که ظاهرش درسته اما با کمترین فشار له میشه.مثلا نظر منی که تهران زندگی نمیکنم را شما چجوری میتونی بفهمی؟ تازه همین فضای مجازی و جماعت کیبور به دست تنوع بیشتری دارند تا تعداد محدود ادمی که در روز باشون برخورد میکنی!
برات متاسفم اقای حاتمی کیا شما علنا داری مخالفان خودت را با عنوان کیبور به دست مسخره میکنی.چه توقعی داری الان مثلا؟
شهرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
64
14
واقعا محبوبه ...
همیشه فیلم هاش رو دنبال میکنم
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
74
16
بی شک بی مثال ترین کارگردان ایران حاتمی کیا س
پاسخ ها
ناشناس
| CANADA |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
بود . تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد .
محمد
|
UNITED STATES
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
79
16
درود بر حاتمی کیا
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
علی حاتمی بود که بی ادعا فیلم ساخت و بی ادعا هم مرد درست مثل شهدا
بجستان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
3
30
احساسا نکن باور کن.
بامداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
6
44
آقای حاتمی کیا قبلا قلبا خیلی به شما اردت داشتم اما وقتی برنامه ی راز شبکه چهارتون را دیدم و حرفایی که میزدید و به نظر خودتون خیلی منطقی و درست بود اما داشتید تنهایی به قاضی میرفتید و ارادت ما را نسبت به خودتون خدشه دار کردید.امیدوارم اسیر جو نشوید.
عابس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
55
20
ابراهیم جان
بابت ساخت فیلم چ
بسیارازتوسپاسگزارم
وقدردان زحمتهای توهستیم
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
9
47
شما هنرمند بزرگی هستید
امیدوارم خدا به راه راست هدایتتان کند
ححح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
8
26
انتخاب جان چرا سانسور کردی ؟

من گفتم : ناراحتم برای محبوبیت از دست رفته ی ایشان !!! باید کمتر مصاحبه کنند !!!

این حرف بدی بود ؟؟؟!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
6
15
موج مرده- ارتفاع پست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
ولی هیچ گاه ، "مهاجر"ی که "از کرخه تا راین" را پیمود فراموش نخواهم کرد .
آقای حاتمی کیا ، مواظب باش .
سیدمهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
20
8
حاتمی کیا از هیچ فیلمش شرمنده نیست و بیننده با وجدان هم میفهمه که هیچ کدوم از فیلماش بزن دررویی نبوده حالا بزرگان سینمای ایران مثل کیمیایی مهرجویی و خیلی های دیگه حتی اقای تبریزی که متوسل به شوخیهای مسخره تو این فیلم اخرش شده این یعنی اینکه ابراهیم حاتمی کیا کارش درسته یه عده هستن دوست دارن کارگردانو ببرن تو جناح خودشون ومدام کاری کنن که از یه شخصیتی تعریف کنه حاتمی کیا بعد 76 از خاتمی تعریف کرد وحتی یه عده رو بزدلان فرهنگی دوم خرداد نامید اما هیچ وقت خودشو غرق بازیهای سیاسی به اون صورت نکرده امیدوارم که دوستان این چیزا رو بدونن والکی به کسی نتازن
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
5
24
غم نان اگربگذارد!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
26
8
بالاخره نوبت حاتمی کیا شد تا کوبیده بشه فردا نوبت کیست؟ همون قدر که دوران احمدی نژاد نگران تخریب امثال عماد افروغ و احمد توکلی و علی مطهری بودیم حالا هم باید نگران تخریب امثال حاتمی کیا باشیم و نتیجه مشخصه برگردید به 24 خرداد 92
بابک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
1
21
ما نگوییم بد ومیل به ناحق نکنیم
جامه ی کس سیه ودلق خود ازرق نکنیم
بابک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
7
32
من فکر می کنم دوستان از این بابت از جمله (جماعت جماعت صندلی نشین مقابل مانیتور و دست به کیبردها ...)حاتمی کیا ناراحت شدند که حاتمی کیا را حاتمی کیای ارتفاع پست و از کرخه تا راین و... تصور کرده اند. کافی است باور کنید ایشان به تفکر سلحشور و ده نمکی و ... پیوسته اند آن وقت از این توهین خیلی ناراحت نمی شوید.
فرياد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
4
46
راستي با مرحوم ايرج قادري چكار داشتي ؟؟ چكارت كرده بود كه ميگفتي نبايد به سينما برگرده ؟؟
افشین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
37
11
سلام
حاتمی کیا را همیشه دوست داشتم و دارم .فیلم های او مثل درد دل حضرت علی (ع) با چاه هست. فیلم های او را با ذوق میبینم. هنرمند واقعی، متعهد و متخصص،سینماگر مولف بدون انتظار گیشه ای شدن فیلم میسازه.اجرش با خدا
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
7
3
شاید با بعضی مواضع ابراهیم موافق نباشم
اما دوستش دارم و میدانم انسان دلسوخته ایست و هر چه میگوید از سر خیرخواهی است.به افکار و عقاید هم احترام بگذاریم و اینقدر سریع و راحت تغییر موضع ندهیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
5
16
مردم چی ؟ اونها هم دوستت دارن ؟
روزبه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
3
5
جناب آقای حاتمی کیا شما کارگردان قابلی هستید پس لطفا خودتان را با آقای ده نمکی مقایسه نکنید و خواهش میکنم وارد بازیهای سیاسی نشوید و مثل قبل حرف دلتان را بزنید و مطمئن باشید همه شما را دوست خواهند داشت.
دیپلماسی اسلامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
13
7
درود بر حاتمی میا اصول گرا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
0
15
متاسفانه در این مملکت تکثر آرا به رسمیت شناخته نمی شود. آقای حاتمی کیا دوست دارد همه فیلمها فضای جنگ و ارزشهای مورد نظر ایشان باشد. همه که مثل هم نیستند بعضیا فیلم جنگی دوست دارند بعضیا فیلم پلیسی بعضیا فیلم خانوادگی. بعضیا چون از قیافه آقای حاتمی کیا خوششون نمی آد فیلمهایش را هم نگاه نمی کنند و بالعکس. در ضمن ساخت فیلم توسط هر کسی ایرادی ندارد انتقادی که به آقای دهنمکی وارد است استفاده ایشان از رانت است. فیلم اخراجیها اگر توسط فردی با تفکر مخالف آقای دهنمکی ساخته می شد قطعا توقیف می شد.
دلگیر امیدوار
|
UNITED STATES
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
17
6
برادران و خواهران محترم و درسته حاتمی کیا در اینجا کمی تند رفته ولی ایشان از خود ماست و بنده به ایشان به عنوان فیلم ساز متعهد احترام میگذارم . لطفا مانند رقیب زود قضاوت نکنیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
6
3
من فیلم کلاه قرمزی حاتمی کیا را خیلی دوست دارم
علیرضا سوری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
16
4
فیلم های عمو ابراهیم مثل قالی کرمونه تازه بعد از 3 الی 4 بار ببینی به عظمت فکری این عزیز پی میبری.
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
15
7
بمان و ترکش این سطحی نگرها را بخور
بمان مثل آقا مرتضی و سینه فراخ خود را آماج این حملات کن ولی بدان اینطور انسان معراجی میشود
نظرات بینندگان