arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۵ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۳

ملی پوشان فوتبال ایتالیا هشدار اخلاقی گرفتند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا به بازیکنان این تیم هشدار داد که درصورت هرگونه بدرفتاری در مسابقات باشگاهی خود قبل از پایان فصل، شانس حضور در جام جهانی 2014 را از دست خواهند داد.

به گزارش یورو اسپورت، چزاره پراندلی همچنین احتمال دعوت از فرانچسکو توتی به تیم ملی را رد کرد اما گفت که جوزپه روسی مهاجم آسیب دیده این تیم ممکن است به جام جهانی برسد.

پراندلی که به سختگیری درمورد رفتار بازیکنان شهرت دارد، در حاشیه اردوی دو روزه تیم ایتالیا که با حضور 42بازیکن در حومه فلورانس برگزار شده است، به خبرنگاران گفت: صبح به بازیکنان یادآور شدم که در یک ماه باقی مانده به جام جهانی حواسشان به رفتارشان باشد.

وی افزود: هر کسی که اصول اخلاقی را رعایت نکند در خانه خواهد ماند چون نمی تواند فشار جام جهانی را هم تحمل کند. من از دیدن برخی رفتارها خسته شده ام. بازیکنان تیم ملی باید به قدری قوی باشند که زود عصبانی نشوند. ولی من مطمئن هستم که اشتباهی از هیچکس سر نمی زند.

پراندلی بعد از اینکه در سال 2010 هدایت ایتالیا را بر عهده گرفت به بازیکنان این تیم در مورد رعایت نکات اخلاقی حتی در مسابقات باشگاهی هشدار داد و در این مدت برخی که این موارد را نقض کرده اند، از تیم خود حذف کرده است.

در میان 42 بازیکن پراندلی برخی نام های نا آشنا مثل رومولو هافبک برزیلی الاصل ورونا و فدریکو برناردشی بازیکن 20 ساله ای دیده می شود که برای تیم دسته دومی کروتونه بازی می کند.

آنتونیو کاسانو مهاجم پارما هم که از یورو 2012 به بعد در تیم ملی ایتالیا بازی نکرده است، حضور دارد اما خبری از فرانچسکو توتی، لوکا تونی و آنتونیو دی ناتاله نیست.

روسی از ماه ژانویه به دلیل مصدومیت زانو بازی نکرده است اما به دلیل حضور در اردوی ایتالیا امیدوار است به همراه این تیم به برزیل برود.

با وجود این پراندلی در مورد او گفت: در مورد وی چیزی نمی توانم بگویم. نمی خواهم فشاری روی او باشد.

سرمربی ایتالیا در خصوص توتی، دی ناتاله و تونی که همگی گلزنان خوبی در رقابت های فصل جاری سری آ بوده اند، خاطر نشان کرد: همه آنها سزاوار توجه بیشتری هستند ولی فقط در مواقع اضطراری از آنها استفاده خواهم کرد. بازیکنان جوان تر در چند هفته اخیر از لاک خود بیرون آمده اند و به تردیدهای بسیاری در مورد توانایی های خود پایان داده اند.

ایتالیا در گروه D جام جهانی با تیم های اروگوئه، انگلیس و کاستاریکا همگروه است.
نظرات بینندگان