arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۶ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۳

اکران رسمی "زندگی جای دیگری است" از پنجشنبه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اکران رسمی فیلم سینمایی زندگی جای دیگری است به خاطر اعمال چند مورد اصلاحیه با یک روز تاخیر از فردا (پنجشنبه) آغاز می شود.

به گزارش ایرنا، علی هیربد مدیر سینما فرهنگ گفت: بر اساس برنامه قبلی قرار بود امروز (چهارشنبه 27 فروردین ماه) اکران عمومی فیلم سینمایی زندگی جای دیگری است به کارگردانی منوچهر هادی شروع شود، اما به خاطر اینکه باید چند مورد اصلاحیه روی فیلم اعمال می شد، این اتفاق با یک روز تأخیر رخ می دهد و فردا صبح پنجشنبه اولین سانس سالن سینما فرهنگ به عنوان سینمای سرگروه و دیگر سالن های نمایش دهنده فیلم را اکران می کنند.

وی افزود: من زندگی جای دیگری است را در جشنواره دیدم و فروش خوبی برای آن پیش بینی می کنم. مطمئنم فیلم جایگاه خود را میان مخاطبان به دست می آورد. ما برای اکران نوروز 93، چ و با دیگران را نمایش دادیم. فیلم حاتمی کیا فروش بسیار خوبی داشت و با دیگران به این دلیل که در ردیف آثار مخاطب خاص قرار می گیرد، چندان با استقبال مواجه نشد و از امروز از پرده پایین می آید.

فیلم زندگی جای دیگری است به کارگردانی منوچهر هادی و با بازی حامد بهداد، نیکی کریمی، پارسا پیروزفر و یکتا ناصر درباره زندگی یک احیاگر در یک بیمارستان است. مردی که می فهمد چیزی به پایان عمرش باقی نمانده است.

** جشنواره فیلم مقاومت و پذیرش فیلم هایی با موضوع شهدای هسته ای

دبیرخانه سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در این دوره در بخش مسابقه سینمای ایران فیلم های مرتبط با موضوع شهدای هسته ای و شهدای ترور در انقلاب اسلامی را می پذیرد.

همه فیلمسازانی که در زمینه شهدای هسته ای و شهدای ترور در انقلاب اسلامی فیلم دارند می توانند آثارشان را تا سوم خردادماه به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان سمیه، خیابان خاقانی، کوچه طبرسی، پلاک 6، طبقه دوم ارسال تحویل نمایند.

علاوه بر موضوع شهدای هسته ای و شهدای ترور در انقلاب اسلامی؛ آثاری که در رابطه با نقش مردم در مقابله با تروریسم، فتنه، جریانات انحرافی و منافقین باشند نیز می توانند در بخش سینمای ایران شرکت کنند.

این جشنواره توسط انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برگزار می شود و مهمترین هدف آن تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، نگاه به حضور سازنده ایثارگران در مقابل دشمنان، تحریم اقتصادی، دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی، مقاومت و بیداری اسلامی، مقابله با استکبار جهانی، تروریسم و صهیونیسم بین الملل عنوان شده است.

سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در بخش های سینمای ایران و سینمای بین الملل و با حضور فیلمسازان داخلی و خارجی خردادماه سال جاری برگزار می شود.

** پخش محصولات شکرستان در سوریه

در سفر چهره های فرهنگی و صلح طلب کشورمان به کشور سوریه، محصولات شکرستان به دست کودکان سوریه رسید.

مسعود صفوی مدیر مرکز مطالعات و انیمیشن حوزه هنری در این ارتباط گفت: با اطلاع از سفر تعدادی از هنرمندان و چهره های فرهنگی و ادبی کشورمان به کشور جنگ زده سوریه، بعضی از محصولات شکرستان شامل عروسک و لوازم جانبی آن را برای کودکان مظلوم این کشور توسط کاروان صلح سوریه ارسال کردیم.

وی خاطر نشان کرد: نزدیک به هفت هزار مجموعه شامل عروسک، دفتر نقاشی و اسباب بازی از محصولات شکرستان به کودکان سوری اهدا شد که این اقدام در فضای جنگ زده و کم نشاط این روزهای سوریه باعث شادی در میان کودکان شد.

صفوی ادامه داد: در طول جنگ معمولا بیشترین ضربه و آسیب به کودکان وارد می شود؛ ما درصدد برآمدیم تا با ارسال این هدایا، فضای جنگ زده را برای این کودکان تا اندازه ای تلطیف کنیم.

در کاروان صلح سوریه چهره های سینمایی، ادبی و فرهنگی همچون محسن مومنی شریف، علیرضا قزوه، محمد حسین جعفریان، بهروز افخمی، ابوالقاسم طالبی، حجت الاسلام زائری، محمدرضا شهیدی فر، رضا امیرخانی و ناصر فیض به این کشور سفر کردند.

** پخش فیلم حنا در شب میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)


فیلم تلویزیونی حنا به کارگردانی افشین صادقی و محصول مشترک موسسه تصویر شهر و شبکه تهران شنبه 30 فروردین ماه در شب ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ساعت 21 از شبکه تهران به روی آنتن می رود.

این فیلم تلویزیونی که بهمن سال گذشته فیلمبرداری خود را از دریاچه شهدای خلیج فارس آغاز کرده بود به تازگی تدوین آن که بر عهده سام مهدویان بود، به پایان رسیده و قرار است در شب ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برای اولین بار از شبکه پنج سیما نمایش داده شود که بازپخش آن در روز جمعه پنجم اردیبهشت ساعت 13:30 است.

فیلم تلویزیونی حنا با محوریت اصلی بحث ازدواج و تشویق و تشکیل خانواده تهیه و تولید شده است و داستان آن درباره شخصیتی به نام ثریا، زن میان سالی ا ست که شوهر خود را از دست داده و دختری جوانی به نام حنا دارد. مادر خانواده بعد از مرگ همسرش تصمیم می گیرد ؛ به تنهایی به زندگی خود ادامه دهد ولی حنا راضی به این وضعیت نیست و ...

در این تله فیلم افسانه چهره آزاد در نقش ثریا، شهراد وثوقی در نقش مجید، نیما شاهرخ شاهی در نقش پدرام، شبنم معززی در نقش فروغ، مینا وحید در نقش حنا و ژیلا دایی در نقش آذر بازیگران اصلی هستند .
نظرات بینندگان