arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۰۷ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۳

عسگري: صالحي بايد براي پيکان پنالتي مي‌گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئيس دپارتمان داوري گفت: اينکه محسن قهرماني بعد از محروميتش به داوري باز مي‌گردد يا نه به خودش مربوط است.
 

حسين عسگري در خصوص بازگشت محسن قهرماني پس از طي کردن دوران محروميتش از داوري گفت: بالاخره اتفاقاتي افتاد و براي ايشان حکمي صادر شد که بايد به آن عمل مي‌شد و اينکه او به داور برمي‌گردد يا نه تصميمي است که خودش بايد بگيرد و ما نمي‌توانيم در آن ورود کنيم اما چيزي که مشخص است اين است که دوران محروميت ايشان بايد طي مي‌شد.

به گزارش فارس، وي در مورد موضوعات داوري پيش آمده در ديدار پلي‌آف ليگ برتر در بازي پيکان و سياه‌جامگان و صحنه مشکوکي که در اين بازي به وجود آمد، افزود: من خودم ناظر آن بازي بودم و از جاي که نشسته بودم نتوانستم تشخيص بدهم توپ به دست خورده يا به سينه بازيکن سياه جامگان اما ديروز که فيلم بازي را ديدم، فهميدم پنالتي رخ داده است. البته براي پيکان هم در طي فصل از اين اتفاقات افتاده و آنها هم از اشتباهات داوري منتفع شدند اما بايد قبول کرد که کار داور در آن صحنه بسيار سخت بود چرا که سه بازيکن، بين احمد صالحي و بازيکن هند کننده وجود داشتند و او قصوري در اين تصميم نداشت.

رئيس دپارتمان داوري درباره داور برگشت بازي اين دو تيم که روز شنبه برگزار مي‌شود، اظهار داشت: الان زود است که بخواهيم درباره آن بازي حرف بزنيم اما قطعا يکي از 5 داور برتر‌مان را همانند بازي رفت به کار مي‌گيريم چرا که از حساسيت بازي مطلع هستيم.
نظرات بینندگان