arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۹۶۹
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۲ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۳

هفته آینده جلسه صدا و سيما با نمايندگان مخالف ژنو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نامه نمايندگان مجلس به صدا و سيما درباره امكان نقد آزادانه توافقنامه ژنو، كار خود را كرد و قرار است هفته‌ آينده ضرغامي رئيس سازمان صدا وسيما، نشست مشتركي با اين گروه از نمايندگان داشته باشد. معاون پارلمانی صداوسیما از برگزاری جلسه مشترک نمایندگان منتقد توافقنامه ژنو و رئیس سازمان صداوسیما در سه‌شنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش فارس، میرتاج‌الدینی با اشاره به نامه 111 نماینده مجلس شورای اسلامی درباره امکان نقد آزادانه توافقنامه ژنو در صداوسیما گفت: این نامه به دنبال نامه قبلی 19 نفر از نمایندگان مجلس به رئیس صداوسیما درخصوص نقد توافقنامه ژنو نوشته بودند و درخواست کرده بودند که امکان نقد توافقنامه ژنو را در رسانه ملی به دست بیاورند.

وی افزود: ریاست سازمان در پاسخ به آنها گفته بودند که شرایط آماده نیست و ما رویکرد حمایتی در خصوص توافقنامه ژنو داریم و رویکرد انتقادی درباره توافقنامه ژنو در برنامه ما نیست. معاون پارلمانی صداوسیما ادامه داد: بعد از نامه اول ما مجددا نامه نمایندگان را دریافت کردیم و این نامه در صداوسیما مورد بررسی قرار گرفت. فعلا تصميم داریم برای بررسی این نامه و نحوه نقد توافقنامه جلسه‌ای را با نمایندگان داشته باشیم.

وی افزود: در خصوص توافقنامه ژنو رویکرد صداوسیما کاملا مشخص بوده است و در همه موارد مذاکرات رویکرد صداوسیما نیز همینگونه بوده است. در اینجا هم که صداوسیما به عنوان یکی از ارکان نظام که مسئله را دنبال می‌کند موضوع مورد بررسی جدی قرار بگیرد و این مسئله با رویکرد حمایتی قابل بررسی است و هرچقدر مردم در جریان توافقنامه ژنو  باشند پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه را از این توافقنامه خواهند داشت.

با وجود اينكه معاون پارلماني سازمان صدا و سيما، تاكيد دارد به دنبال نقد دولت نيست و اما دور از انتظار نيست كه تريبوني در اختيار مخالفان، مهم‌ترين عملكرد دولت روحاني قرار دهد. پيش از اين ضرغامي با پوشش ندادن كامل نشست خبري روحاني و مخالفت با مجري برنامه گفت‌وگوي تلويزيوني با رئيس‌جمهور، چالشي با دولت اعتدالگرا را در كارنامه كاري خود دارد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان