arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۴ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۳

دستگیری 100 نفر از اراذل و اوباش قم در عملیات شبانه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری 100 نفر از اراذل و اوباش قم طی یک عملیات شبانه خبر داد.

سرهنگ احمد صادقی در گفتگو با مهر، اظهار داشت: طی برنامه ریزی صورت گرفته و جلساتی که با دادستانی قم برگزار شد مقرر شد تا اراذل و اوباش شهر قم که برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کنند و مخل آسایش هستند از قبیل خرده فروشان مواد مخدر، سارقین و دیگر اشخاصی که به نحوی برای مردم ایجاد مشکل کرده‌اند دستگیر شوند.

وی با اشاره به برگزاری عملیات غافلگیرانه دستگیری این افراد ابراز داشت:‌ عملیات دستگیری اراذل و اوباش با عنوان عملیات ذوالفقار یک و رمز عملیات یا زهرا(س)، از ستاد فرماندهی نیروی انتظامی آغاز شد.



معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: در این عملیات 50 خودرو و بالغ بر 300 نفر از نیروهای ناجا شرکت داشتند که تا چهار صبح و با تلاش دادستان قم که در برخی از صحنه‌ها حضور داشت، تعداد 100 نفر از مخلان آسایش مردم دستگیر شدند.

وی ادامه داد: طی انجام این عملیات مقداری مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین، شیشه و وسایل مصرف آنها کشف و ضبط شد و همچنین از این اراذل تعدادی قمه، چاقو، شمشیر و سائل سلاح سرد کشف شد.



صادقی افزود: تعداد قابل توجهی از این متهمین دارای چند فقره سابقه کیفری بودند و دادستانی نیز تاکید داشته که احکامی را برای برخورد با اراذل و اوباش صادر می‌کند تا بازگشت مجدد این افراد به اجتماع موجب بروز مشکلات و معضلات احتمالی نشود.

وی بیان کرد: پلیس در نظر دارد تا هر ماه طی یک عملیات به پاکسازی مناطق مختلف شهر از اراذل و اوباش اقدام کند تا آسایش عمومی بهتری برای مردم فراهم شود.
نظرات بینندگان