arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۵ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۳

جهانگیری: دولت از نقش آفرینی تشکل های مردم نهاد استقبال می کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون اول رئیس جمهور ضمن استقبال از تحرک و نقش آفرینی تشکل های مردم نهاد، خواستار بهره مندی بدنه دولت از توان فکری و تجربیات مدیران پیشین شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، دکتر اسحاق جهانگیری صبح امروز (پنج شنبه) در ملاقات با تعدادی از استانداران سابق، مدیران باتجربه را از سرمایه های فکری کشور توصیف کرد که نیروهای باتجربه و کارآزموده آن می توانند پشتوانه فکری مناسبی برای دولت یازدهم باشند.

معاون اول رئیس جمهور به مشکلات متعدد دولت در حوزه های سیاسی و اقتصادی در آغاز کار اشاره کرد و افزود: در ماه های گذشته گامهای قابل قبولی در این حوزه ها برداشته شده و تلاش می کنیم تا شرایط زندگی مردم بهبود پیدا کند؛ ضمن اینکه دولت تدبیر و امید، خود را از نظرات و پیشنهادهای مدیران گذشته محروم نمی کند.

وی در پایان ضمن تشریح دستاوردهای سیاست خارجی دولت گفت: موضوعات مرتبط با سیاست داخلی هم برای دولت مهم بوده و انشاءالله در سال 1393 شاهد اتفاقات خوبی در حوزه احزاب خواهیم بود.

در این ملاقات برخی استانداران سابق نیز نکاتی در خصوص مشکلات بخش تولید، طرح های عمرانی نیمه تمام در استان ها، مسائل مربوط به طرح هدفمندسازی یارانه ها و لزوم شکل گیری تشکل ها، احزاب و نهادهای مردم نهاد بیان و بر ضرورت حمایت دولت از بخش خصوصی تاکید کردند.

نظرات بینندگان