arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۰۴۱
تعداد نظرات: ۵۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۹ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۳

روحانی: مشکلات مذاکرات 5+1 را بازگو می کنم تا برخی که بخاطر منافع سیاسی از تلاش فرزندان ملت قدردانی نمی کنند، بدانند که چه کار سختی صورت گرفته است

رییس جمهوری با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ، همراه با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: اولین تلاش ما در سال جدید خروج کشور از رکود مقابله با بیکاری، تحول در بخش بهداشت و درمان و اجرای قانون هدفمندی یارانه ها است که این کار نیازمند تلاش و همت همه مردم است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس جمهور با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در ماه های گذشته در راستای دستیابی به توافق با ۱+۵ گفت: توافقی که به دست آمد در حقیقت کار بسیار سختی بود و من در آینده مسایل و مشکلات این مذاکرات را برای مردم بازگو می کنم تا برخی که بخاطر منافع حزبی و سیاسی از تلاش فرزندان ملت قدردانی نمی کنند، بدانند که چه کار سختی توسط مذاکره کنندگان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار «انتخاب» ؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی پیش از پایان سفرش به استان سیستان و بلوچستان، و در جلسه شورای اداری استان تصریح کرد: همه مسئولین اجرایی باید خود را خدمتگزار مردم دانسته و احساس کنیم که کشور تعلق به مردم دارد.

روحانی با بیان اینکه کشور متعلق به مردم بوده و خادمان مردم در دولت تنها وظیفه خدمتگزاری را به عهده دارند از مهمان نوازی صمیمانه و گرم مردم استان سیستان و بلوچستان از کاروان تدبیر و امیدر تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به سفر وزرا و معاونین رییس جمهوری به شهرها و مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان گفت: تلاش بر این بوده تا دولت نسبت به همه مردم استان اظهار ادب و ارادت کرده و امیدواریم به این وظیفه و خدمت دینی و قانونی خود عمل کرده باشیم.

روحانی با اشاره به نکاتی که از سوی استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه بیان شد، گفت: همه این نکات دلسوزانه و در جهت رفع مشکلات استان بوده است، اما نمایندگان مجلس به خوبی می دانند که دولت منابع محدودی را برای اجرای خدمات در اختیار دارد.

رییس جمهوری افزود: منابع کافی برای رفع همه مشکلات به معنای حل نشدن آنها و نداشتن امید به آینده نیست و ما باید با نگاهی بهتر به آینده بنگریم.

روحانی گفت: مشکلاتی که در استان های کشور مطرح می شود، تنها معطوف به آن استان نبوده و بسیاری از آنها مشکلات ملی به شمار می آیند که از جمله آنها کمبود آب، معضل بیکاری و مشکلات محیط زیست است.

رییس جمهوری با اشاره به اینکه باید در راستای حل مشکلات کشور تلاش کنیم و در این راه دولت و مجلس هر یک وظایفی را به عهده دارند که باید برای انجام آنها دست به دست یکدیگر بدهیم، گفت: برای حل مشکلات کشور، مردم باید به صحنه آمده و از همه توان خود استفاده کنند و دولت باید تنها شرایط را مهیا کند.

روحانی با اشاره به مشکلاتی که در عرصه بین المللی وجود دارد و نیز اقدامات خادمان مردم در عرصه گفتگوی بین المللی در راستای حل این مشکلات گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز یک کشور قدرتمند، آزاد و اسلامی در منطقه است که حساسیت ها بر روی آن زیاد بوده و باید به گونه ای رفتار کنیم تا مشکلات ما در عرصه بین المللی حل و فصل شود.

رییس جمهوری با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در ماه های گذشته در راستای دستیابی به توافق با ۱+۵ گفت: توافقی که به دست آمد در حقیقت کار بسیار سختی بود و من در آینده مسایل و مشکلات این مذاکرات را برای مردم بازگو می کنم تا برخی که بخاطر منافع حزبی و سیاسی از تلاش فرزندان ملت قدردانی نمی کنند، بدانند که چه کار سختی توسط مذاکره کنندگان صورت گرفته است.

روحانی عصبانیت دشمنان ملت ایران و کسانی که دل صافی با این ملت ندارند را نشانی از موفقیت جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات در عرصه بین الملل دانست و گفت: در مسیر مذاکرات نهایی در طول این مدت اقدامات بسیار مهم و امیدبخشی تا به امروز صورت گرفته و امیدوارم که بتوانیم ظرف همین مدت به نتایجی دست پیدا کنیم که نه تنها به نفع ملت ایران بلکه به نفع منطقه و جهان خواهد بود.

رییس جمهوری با اشاره به اینکه دنیای امروز دنیای مذاکره و تعامل است، گفت: ما از ابتدا اعلام کردیم که به دنبال مذاکره هستیم و همواره به دنبال بازی برد – برد بوده ایم.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: امروز جایگاه ایران در صحنه بین المللی تغییر کرده که البته این ثمره حضور ملت و تلاش نمایندگان آنان در عرصه بین المللی است.

رییس جمهوری با اشاره به اینکه استان سیستان و بلوچستان یکی از استان های مرزی و استراتژیک کشور به شمار می رود، گفت: به همان اندازه که مرزبانی مرزهای کشور کار سختی است، اما مردم و مسئولان این استان می توانند از ارتباط دریایی و رابطه با همسایگان و سواحل بسیار مناسب این استان نهایت استفاده را در راستای توسعه و شکوفایی استان ببرند.

روحانی با بیان اینکه امروز نه تنها در ایران بلکه در بیشتر کشورهای جهان مشکلات امنیتی وجود دارد، تصریح کرد: ایجاد امنیت، توسعه، پیشرفت، تعالی، فرهنگ و اخلاق به عهده مردم بوده و دولت تنها می تواند تسهیل کننده امور باشد.

رییس جمهوری با اشاره به اینکه بنای دولت تدبیر و امید در سفر به استان ها و تصویب طرح هایی که باید اجرا شود این است که پیش از آن ده ها ساعت جلسه و بررسی لازم و مشورت با صاحبنظران و فرهیختگان صورت گرفته باشد، تا چند طرحی که قابلیت اجرا را دارند به تصویب برسند، گفت: طرح های دولت تنها به یک منطقه مختص نبوده بلکه در جهت آبادانی و توسعه همه مناطق استان است.

روحانی با اشاره به برنامه ها و طرح های دولت در راستای توسعه و شکوفایی استان سیستان و بلوچستان از جمله طرح توسعه جامع بندر شهید بهشتی چابهار، اتصال راه آهن این استان به شبکه ریلی این کشور و گاز رسانی به مناطق مختلف سیستان و بلوچستان گفت: باید مشکلات را حل و فصل کنیم و به امید خدا این کار با کمک مردم انجام خواهد شد.

رییس جمهوری با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ، همراه با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: اولین تلاش ما در سال جدید خروج کشور از رکود مقابله با بیکاری، تحول در بخش بهداشت و درمان و اجرای قانون هدفمندی یارانه ها است که این کار نیازمند تلاش و همت همه مردم است.

روحانی با اشاره به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها از همه کسانی که در راستای توسعه کشور و اهداف بلندتر ثبت نام نکردند تقدیر و تشکر کرد و گفت: همه باید برای شکوفایی کشور تلاش کنیم.

رییس جمهوری با بیان اینکه طرح های استان سیستان و بلوچستان که به تصویب دولت رسیده در سال جاری و سال آینده اجرایی و عملیاتی خواهد شد، گفت: امیدوارم با تلاش همه ایرانی سرافرازتر و آبادتر پیش رو و ملتی با تعالی اخلاقی و مرفه داشته باشیم و در سایه وحدت، یکپارچگی، تلاش و جهاد به موفقیت دست یابیم.

پیش از سخنان رییس جمهور، استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه اهل تسنن زاهدان و برخی از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به بیان دغدغه ها و مشکلات سیستان و بلوچستان پرداختند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۹
در انتظار بررسی: ۱۹
غیر قابل انتشار: ۱۹
رضا
|
GERMANY
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
18
448
آقای رئیس جمهور شما از کسانی که برای اینکه جامعه آرامش نداشته باشد ودولت ونظام ومردم روابطش با دنیا عادی جلوه نکند ومنافع جناحیشان حفظ شود حتی حاضر هستند نام وحیثیت ایران وایرانی دردنیا خدشه دار شود وتهدید به از قبر بیرون آوردن جنازه یک پیرمرد که در دولت مقبولشان حتی خانه ای هم به او اهداشده بود میکنند توقع قدردانی برای توافق ژنو دارید!!!!قدردان شما مردم هستند وخواهندبود واجر اخروی که بالاتراز همه اینهامیباشد را ان شاالله خداوند برای شما وهمه بانیان این توافق منظور خواهد کرد.در آخر اینکه آقای رئیس جمهور از شما بعنوان فردیکه سالها نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی بوده اید خواهش میکنم فکری برای این تندروها که آسیبهایشان به روح وروان جامعه ومردم وفرهنگ وآبروی کشور به حد غیرقابل تحملی رسیده بکنید.مردم را خسته کرده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
رضا جان ببخشید اما اگر منم جز همین مردمی که شما گفتید هستم از عمل نکردن رییس جمهور به وعده هاش ناراضی ام ایشون قرار بود ارزش پول ملی رو برگردونه اما نه تنها اینکار رو نکرد بلکه قیمت دلار رو که در یکسال چند برابر شده بود هم 8% بالا برد تا نشان بدهد که همه در ایران شعار میدهند
جالبه که مالیات افزوده هم رو 2 درصد بالا بردن ایا واقعا نمیدونن این اتفاقات زندگی رو سخت تر از قبل میکنه و قیمت همه چیز رو بالاتر میبره پس شعار تثبیت قیمتهایی که بخاطر چند برابر شدن همون موقع هم بالا بود چی شد
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
و فکری برای خودسرها که بلای جان رامش کشورند
صمیم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
شهرستان طبس را همین تندروها بخاطر منافعشان از استان یزد منتزع کردند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
منفی دهنده ها همان مسببین سلب آرامش مردم و تندروها هستند . ببینید در اقلیت هستند ولی با هیاهو نظر خود را نظر اکثر مردم نشان می دهند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
خوب چرا نمیزارن یه منتقد ژنو هم بیاد تو تلویزیون حرف بزنه درباره توافقنامه و مشکلات، بعد فقط همینطور هی بگم بگم راه میندازید!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
ناشناس 20:25
اجازه بدهید دولت حتماً بیشتر از من و شما در جریان کار است.

ما نباید موفقیت‌ها و وضعیت اقتصادی را با نرخ دلار بسنجیم. ده‌ها فاکتور دیگر باید در کنار این موضوع بررسی بشود.
بهزاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
شما رو قسم میدم به احترام ارواح گذشتگانت ، اجازه رشد قیمتها بخصوص مسکن را ندید چندین ساله نتونستم یه سرپناه برای خانوادم تهیه کنم.
دولت قبلی بیچارمون کرد...
ناشناس
| CANADA |
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
برادر ناشناس که از بالا رفتن قیمت دلار شاکی هستی فقط کمی انصاف داشته باش نرخ دلار پس از یک سال هنوز کمتر پایان دولت قبل است ودر ضمن سامان دادن به غارتگری و چاپ بی رویه اسکناس زمان می برد هر کس می داند غارت و خرابکاری آسان است این نظم دادن و آباد کردن است که زمان می برد البته اگر دور زننده های ملت بگذارند امیدوار که شما جزئ شان نباشی
رضا
| GERMANY |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
این خود سرها زیاد هم خودسر نباید باشند, چرا که از همان فردای انقلاب در "صحنه" حضور داشته , دارند و شاید هم خواهند داشت! اگر سر این خود سرها به جاهای بسیار قوی وصل نشده بود, نمیتوانستند این چنین در این کشور همواره بلوا و آشوب راه بیاندازند!!!
محفوظ
|
MALAYSIA
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
15
357
جناب دکتر روحانی , اگر عده ای با هرچیزی در دولت جدید مخالفت میکنند , بخاطر شکستی است که در مقابل اراده مردم متحمل شدند. هرچقدر هم دلیل منطقی برایشان بیاورید , .......... فایده ندارد.
پاسخ ها
زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
دکتر جان از این توافقی که میگی فعلا هیچ خیری ندیدیم. وقتی اوضاع رو بهتر کردی بیا گزارش بده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
15
260
دکتردوست داریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
118
20
بس نیست حرف و شعار؟بس نیست بلدم بلدم؟فقط بگین با گرونی ، بیکاری ، تورم و...میخواین مقابله کنید.بس نیست حرف؟بنظر شما حالا وقت عمل نیست؟چشم یهم بزنید میبینید 4سال گذشت و فقط تو حرف ها موندین پس عمل کنید.خسته کردین مردم رو با حرف خشک و خالی
پاسخ ها
ناشناس
| CANADA |
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
فقط یک کم انصاف و شعور
ناصر هشترودی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
این حرفا را باید دولت قبل میزدید هر چه میکشیم از دست اوناست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
4
70
نیاز نیست بیان کنید باید مخالفان رو تحت فشار قرار بدین و با اهرم های فشار که در اختیار دولت است به آنها پاسخ بدهید مثلا کاهش بودجه رسانه میلی! دولت باید اقتدار خودش رو احیا کنه
لیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
3
83
آقای دکتر انتظارما از شما اینست که به پشتوانه رای همه ما در مقابل جریان مخالف مقاومت کنید و مرعوب نشوید. عده ای قلیل با ابزار رسانه و زور می خواهند موج سواری کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| CANADA |
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
دقیقا از تجربه آقای خاتمی در کوتاه آمدن درس بگیرید .اینها فقط زبان لاتی را خوب می فهمند و به قول خودشان باهاش حال می کنند . هر چند که در شان شما نیست ولی بدنیست گاهی هم مثل خودشان با اینها صحبت کنید
فروغ
|
UNITED STATES
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
1
61
اقای رئیس جمهور به وعده هایتان عمل کنید.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
3
69
دکتر
محکم بایست که پشتتیم.
غمت نباشه
محمدحسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
4
68
دکتر در چهره ات مظلومیت و تلاش برای ایران با توجه به همه فشارهای داخلی دیده میشود . حق نگهدارت باشد . انشائ ا... در انتخابات مجلس کاری خواهیم کرد که کشور را با ارامش بیشتر و تلاش بالاتری اداره کنید .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
7
63
روحانی خیلی محبوبی تااخرش باهاتیم
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
4
47
اینها هرچه بیشتر اعتراض کنند مردم بیشتر از آنها متنفر می شوند. آقای رییس جمهور محبوب شما تلاش خودتان برای بدست آوردن حق ملت بکار ببرید. مردم ورهبری پشتیبان شما هستند .خدا یار ویاورتان باد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
22
22
جناب دکتر روحانی یارانه مرا قطع نکن
بهمن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
3
53
از این تندروها هیچ توقعی نیست. توی این 8سال که مملکت داشت داشت به قهقهرا میرفت صداشون در نمیومد الان از همه چی ایراد میگیرن.اونم بنی اسراییلی.
علي بيرامي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
3
42
منظور آقاي دكتر روحاني از عصبانيت دشمنان همان تندروهاي داخلي هستند كه كمر كينه و نفرت را محكم كردند براي جلوگيري از پيشرفت اهداف دولت. لذا بأيد دكتر روحاني در موقعيتي مناسب اينها را قيچي كند تا مردم نيز به وضعيت دلگرم باشند انشالله . به اميد موفقيت در جامعه بين الملل با عنايت الهي
ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
3
34
آنهايي كه هرستم ممكن الوجود را برما روا داشتند، ديدار با خاتمي را براي وزراي دولت درحكم جنايت مي دانند!
اما متاسفانه ما براي آنهمه جفاهاي آنها بركشور هيچ حرفي نمي زنيم واصلا كسي نميگه كه فلان وفلان مقصربودند ..انگار كه اصلا اتفاقي نيفتاده است...
leila
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
2
42
خواهش مي كنم زودتر بگوييد، نشود مثل آن مردي كه رفته، كه مدام گفت بگم بگم و آخرش هم نگفت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
2
31
بحث شکست در انتخابات آینده است که بعضی مدام انتقادی مورد می کنند، انتقادی که بیشتر حکم تسویه حساب میدهد تا دلسوزی برای کشور.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
2
34
جناب روحانی: ملت به شما و دولت شما و تیم مذاکره کننده اطمینان دارد و از شما حمایت می کند و انشا اله این دوستی و محبت بین دولت و مردم ادامه خواهد داشت
ملت و دولت با امید و تدبیر متقابل و تلاش و همت ایرانی سربلند و آباد می سازیم
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
3
38
افراطی از دشمن برای مملکت خطرناکتره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
4
29
مرحبا به رئیس جمهور
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
37
6
باید از خدمتکاران به ملت تشکر کرد... اما در مذاکرات ژنو چه چیز عاید ملت شد...؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
45
6
آقای روحانی یکی از انتقدات ما که طرفدار شما نیستیم
اینه ک چرا نمیاید بشینید گفتوگو کنیم
انتقداتمونو راحت بیان کنیم جواب بگیریم همش این از اون تریبون یه چیزی میگه اون یکی از یه تریبون دیگه جواب میده...
پاسخ ها
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
چناب اگر رودر رو بنشینید هم هیچی برا گفتن نداری کاملا معلومه عزیزم
ناصر هشترودی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
اگه مردی بیا هماهنگ کنیم در دفتر سایت انتخاب با من مناظره کن شما بعنوان منتقد دولت بنده موافق دولت
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
6
29
ان هایی که با دولت دکتر روحانی مقابله می کنند در واقع به انتخاب مردم اهانت میکنند چرا که دیدگاه دکتر روحانی ان دیدگاهی است که مردم به ان اری گفتند. و ما مردم هم برای دکتر روحانی ارزوی سلامتی و توفیق روز افزون داریم.
امیر
|
UNITED STATES
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
3
26
دکتر جان تورو خدا تو دیگه بگم بگم نکن و وعده رسوا کردن افراطی ها در آینده رو نده , همین الان رسواشون کن , خیلی داری جلوشون کوتاه میای , اینا یه اقلیت ۴ میلیونی هستن اما یک ملت پشت تو هستن ...
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
50 هزار نفرم نیستن به خدا اونم به خاطره منافع نه عقیده!!!!!!!!
محسن
|
UNITED STATES
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
1
22
با آرزوی موفق برای دولت و ملت بزرگ ایران

یا علی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
2
32
اينا نمي خوان توافق نامه بدست روحاني انجام شود چون باعث محبوبيت بيشترش مي شوند حتي به قيمت منافع ملي از دست برود. مردم پشتيبان دولت هستند نترسيد هم مديريت ها را اصلاح كنيد وهم جلوي تورم بگيريد.
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
1
24
بااین همه مشکلات دولت تدبیر وامید خوب کار میکند "به امید پیشرفت وموفقیت برای اقای روحانی و همکارانش"
داریوش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
1
25
آقای دکتر روحانی مشکل عمده دولت در بحث مدیریت این است که در بسیاری از شهرها علیرغم پیروزی شما و حامیان جنابعالی در انتخابات هنوز افراطیون یا در راس کار و امورات می باشند و یا اینکه برخی از ناهمراهان فکری شما در مناصب پست گرفته اند و با این روند نباید امید اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید را به طور کامل داشته باشیم لطفا به این موضوع بسیار مهم با تشکیل کارگروهی رسیدگی بفرمایید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
3
34
کاندیدا شدن دکتر روحانی ایثار بزرگی واسه ایران و ایرانی بود...قدرتو می دونیم دکتر روحانی و حمایتت می کنیم.پاینده باشی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
3
38
درود برروحانی
تــــرنـــــم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
0
6
دکتر روحانی بزرگوار؛ این روزها اخبار خوشی از اوضاع اقتصادی مملکت به گوش نمی رسد، خواهشا در اجرای مرحله ی دوم هدفمندی، هوشمندی و تدبیر به خرج دهید تا مبادا دل افراطیون را شاد و امید مردم را نا امید کنید...
به امید روزهای خوش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
0
4
دکتر تا الان ما خبر خوب شنیدیم ولی اثری ندیدیم! یه سال گذشت کی ثمر میده! گرونی هم که هنوز ادامه داره! شغل ایجاد نشده! امنیت و رفاه عمومی وظیفه دولته نه مردمی که ذره ای سرمایه ندارن!
دکتر خسته شدم از این وضع! یه مشت استادی که فقط فکر مقاله اند! شرکت های که باید 10 سال سابقه داشته باشی تا...! مردمی که هر روز فقیر تر می شند!
مجید
|
-
|
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
0
5
جدیدا عده ای به دانشگاهها راه افتادند و علیه مذاکرات سخن می رانند. از طرفی هم تبلیغات منفی علیه تصمیمات منطقی اقتصادی اخیر میشه. لطفا هوشیار باشید تا بلای 84 به سرمون نیاد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
1
6
زندانی سیاسی رو باید آزاد کنید
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
0
3
تا بوده همین بوده دکتر جون، شما توکلت بخدا باشه و مطمئن باش دعای یک ملت همراه شماست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
2
1
میشه بجای مشکلات دستاوردها را بگویید تا دهن منتقدان بسته شود؟ البته اگر دستاوردی دارید...
مازیار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
4
1
آقای روحانی! شما و وزیراقتصاد و رییس سازمان بورستون بلایی سر سهامدارا آوردید که ما الان حسرت دوران احمدی نژاد رو میخوریم! شما مردم رو دعوت کردید که سرمایه هاشون رو تو بورس بیارن حالا از اونوقع تا حالا سرمایه هاشون حداقل نصف شده!! واقعا این معنای تدبیر و امیده!!!
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
0
2
در دوره احمدی نژاد حداقل ازمون استخدانی میگرفتند ،من خودم به روحانی رای دادم اما نه اوضاع کار بهتر شده نه وضعیت گرونی ،قیمت خودرو ها هم که هر روز بالاتر میره،تا اینجا که همش حرف بوده ،بعد از 2 سال میشه قضاوت کرد ،1 سالش که رفت،ببینیم تا 1 سال دیگه چی میشه
چکورک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
0
3
ناشناس جان!شماکه درجواب داش رضافرمودین جزهمین مردمید انصافاتغییرروحس نکردی؟اونروزاهرروزش یه قیمت بوداماحالا ماههاست ثابت مونده!ازاون گذشته درست کردن زمان میخوادتازه یکساله گذشته حوصله داشته باش نوکرتم!!!!!!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
0
7
دکتر روحاني،کوتاه نيا و عقب نشيني نکن... محکم باش که ما پشتت هستيم
حقگو
|
UNITED STATES
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
0
5
من هم اگرچه دوست دارم دولت می توانست در انجام قول های خود موفقتر عمل می کرد اما فراموش نمی کنم که انتظار دلار 10 هزارتومانی با تفکر احمدی نژاد و ورود به مرحله درگیر یهای داخلی و نامیدی و نابودی کل کشور حداقل هایی بود که انتظار می رفت و همین اندازه نیز موفقیت زیادی نصیب کشور شده است که انشالله با پیگیری دلت و حمایت ملت بیشتر خواهد شد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
0
7
آقای روحانی یه خورده محکمتر جلوی تندروها بایست. تا کی با این احتیاط میخای باهاشون برخورد کنی. ببین رییس دولت قبلی چجوری از وزیران معلوم الحالش دفاع میکرد. یا از مرتضوی! اون وقت وزیر خارجه شما رو به راحتی تهدید به استیضاح میکنن و مدام به مجلس احضارش میکنن و شما هیچ واکنش متناسبی نشون نمیدین.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
0
8
اقای روحانی خداوند پشت وپناهت شما وکابینه ات مردم در دوره بعدی مجلس جواب بعضی ها را که چوب لای چرخ دولت می گذارند می دهند !
نظرات بینندگان