arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۳

کي‌روش ملي‌پوشان تيم سپاهان را خط زد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کارلوس کي‌روش تصميم نهايي‌اش را درباره ملي‌پوشان حاضر در تيم‌هاي آسيايي را گرفت و هر شش بازيکن سپاهان را از تيم ملي خط زد.
 

سرانجام تمکين نکردن مسئولان باشگاه سپاهان از تصميم فدراسيون و کادرفني تيم ملي کار دست بازيکنان ملي‌پوش اين تيم داد و کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي کشورمان ظهر امروز پس از جلسه‌ دو ساعته‌اي که با کادرفني در اردوي آفريقاي جنوبي داشت سرانجام هر شش بازيکن تيم فوتبال سپاهان را از تيم ملي خط زد.

به گزارش ايسنا، اين بازيکنان عبارتند از رحمان احمدي (دروازه‌بان)، شجاع خليل‌زاده، احسان حاج‌صفي، اميد ابراهيمي، يعقوب کريمي و مهدي شريفي.

در تصميم جديد کي‌روش قرار شد عليرضا بيرانوند دروازه‌بان تيم نفت تهران به جاي رحمان احمدي به تيم ملي دعوت شود که او به زودي به اردوي آفريقاي جنوبي مي‌پيوندد.

مسئولان باشگاه سپاهان که همانند استقلالي‌ها ملي‌پوشان خود را پيش از هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا در اختيار تيم ملي قرار ندادند تا به اردوي آفريقاي جنوبي برود، پس از بازي اين هفته مقابل السد و با وجود کسب پيروزي تصميم گرفتند ملي‌پوشان‌شان را تا هفته آينده و براي بازي با تيم الهلال عربستان هم در تيم خود نگه دارند و پس از آن در صورت لزوم آنها را به اردوي تيم ملي بفرستند!

اين در حالي بود که تيم‌هاي فولاد و تراکتورسازي حتي پيش از هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا ملي‌پوشان‌شان را به اردوي تيم ملي فرستادند اما کي‌روش آنها را به تيم‌هايشان باز گرداند تا به زودي تاريخ حضورشان در اردوي تيم ملي را مشخص کند.

*برنامه کي‌روش براي ملي‌پوشان فولاد و تراکتورسازي

کي‌روش امروز ساعت 13:30 به وقت آفريقاي جنوبي (16 به وقت تهران) جلسه‌اي تشکيل داد و درباره حضور ملي‌پوشان تصميم گرفت.

بنا بر تصميم ديگر کي‌روش و اعضاي کادر فني، ملي‌پوشان تيم‌هاي فولاد و تراکتورسازي شامل مهرداد جماعتي، بختيار رحماني و سوشا مکاني از فولاد و کريم انصاري‌فرد به همراه حامد لک از تراکتورسازي و بيرانوند از نفت تهران بامداد شنبه تهران را به مقصد ژوهانسبورگ (محل اردوي تيم ملي) ترک مي‌کنند و در ساعت 18:30 به وقت آفريقاي جنوي به تيم ملي مي‌پيوندند.

*تصميم کي‌روش براي ملي‌پوشان تيم استقلال

همچنين نظر سرمربي تيم ملي اين است که ملي‌پوشان استقلال هم به اردوي آفريقاي جنوبي اضافه شوند اما او اعلام کرد چون بازيکنان استقلال به دليل سفرهاي متعدد مدتي از خانواده‌هايشان دور بودند کمي استراحت کنند و صبح دوشنبه عازم آفريقاي جنوبي شوند.

تيم‌ملي که دو روز است تمرينات خود را با 10 بازيکن در اردوي آفريقاي جنوبي آغاز کرده است تا 16 ارديبهشت در اين اردو حضور دارد و 17 ارديبهشت در تهران خواهد بود تا پس از چند روز به اردوي اتريش برود.


نظرات بینندگان