arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۱ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۳

بیانیه مشترک مسوولان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان/ تقدیر از مردم برای استقبال از روحانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 نماینده ولی فقیه، استاندار، مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان با انتشار بیانیه ای مشترک از اقشار مختلف مردم این استان برای استقبال پرشور از ریاست جمهوری در سفر به این منطقه جنوب شرق کشور تقدیر و تشکر کردند.
 

در این بیانیه مشترک که عصر پنج شنبه در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان قرار گرفت، خطاب به مردم استان آمده است: حضور یکپارچه و سراپا شوق و اشتیاق شما در استقبال از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران که نشان از وحدت، همدلی، همراهی، انسجام، اتحاد و همبستگی همه اقوام و مذاهب بود، مایه مباهات و افتخار است.

در ادامه این بیانیه آمده است:روحانیت شیعه و سنی،معتمدین و متنفذین،دانشگاهیان، فرهنگیان، دانشجویان، دانش آموزان، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی که با اخلاص، امید و وفاداری، عشق و ایمان نسبت به کاروان تدبیر و امید،بار دیگر حماسه ی 24 خرداد پارسال را تجدید کرده و باوجود ساعت ها انتظار از دولتمردان خود استقبال و به شایستگی میزبانی کردند، جای تشکر دارد.

بیانیه آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و رییس نهاد رهبری معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان، هاشمی استاندار، مجمع نمایندگان استان و مولوی اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان می افزاید: سفر ارزشمند رییس جمهوری با دست آوردهای زیاد باعث تحول عظیم در توسعه استان خواهد شد که بیان آن فرصتی دیگر می طلبد.

در بخش پایانی این بیانیه با اشاره به استقبال پرشور و میزبانی گرم مردم سیستان و بلوچستان در تجمعات شهرهای زاهدان، زابل و چابهار، خاطرنشان شده است: آنچه مسلم است مسوولیت خطیر و سنگینی از سوی شما مردم خونگرم بر دوش مدیران اجرایی نهاده شد تا خدمتی بی ادعا به جامعه ارزانی دارند.

به گزارش ایرنا سفر رییس جمهور و شماری از اعضای دولت به سیستان و بلوچستان طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه گذشته انجام شد.

نظرات بینندگان