arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۲ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۳

امیر صالحی: ارتش آماده رشادت است

پیام رژه امسال نیروهای ارتش به دوستانمان این است که با دیدن اقتدار ارتش ایران در صورتی که بتوانند روی پای خود بایستند،می توانند اقتدار خود را به دنیا ثابت کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرمانده کل ارتش گفت:  تاکنون ارتش جمهوری اسلامی 49 هزار شهید را به انقلاب تقدیم کرده است و اکنون نیز آماده است که همانند گذشته به رشادتهای خود ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر سرلشکر عطااله صالحی در حاشیه مراسم سالروز ارتش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز ارتش بجای مانده از امام خمینی (ره) گفت: در ایامی که خطر آن می رفت که پس از انقلاب همانند کشورهای دیگر که انقلاب می کنند، ارتش برچیده شود، شناخت امام بود که در طول مبارزات انقلابی و پس از آن سفارش می کرد که ارتشیان خویشتنداری کنند و پس از انقلاب نیز اولین واژه نظامی که می توانست انقلاب را همراهی کند و در مقابل تهاجمات مرزی و خارجی بایستد، ارتش جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: تمام گروهای افراطی دست نشانده تلاش می کردند که ارتش راتعطیل کنند و امام بود که با فرمان خود ارتش را احیاء‌کردند و برای آنکه این عمل یک جلوه کامل داشتند،فرمودند  29 فروردین ماه روز ارتش باشد.

فرمانده ارتش افزود: پس از مشخص شدن روز ارتش امام فرمودند که در این روز همه ساله نیروهای ارتش برای نشان دادن دستاوردها و اقتدار خود مراسم رژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه ارتش در همه عرصه ها آماده است، اظهار کرد: تا کنون ارتش جمهوری اسلامی 49 هزار شهید را به انقلاب تقدیم کرده است و اکنون نیز آماده است که همانند گذشته به رشادتهای خود ادامه دهد.

امیر صالحی افزود: پیام رژه امسال نیروهای ارتش به دوستانمان این است که با دیدن اقتدار ارتش ایران در صورتی که بتوانند روی پای خود بایستند،می توانند اقتدار خود را به دنیا ثابت کنند.
منبع: ایلنا
نظرات بینندگان