arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۲ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۳

راه‌اندازی آبنمای موزیکال در آبشار تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 
 با راه‌اندازی آبنمای موزیکال در آبشار تهران، جاذبه‌های بصری و تفریحی این مجموعه زیبا واقع در ارتفاعات پایتخت بیشتر شده است.
 
به گزارش ایسنا، قاسم مولایی شهردار منطقه 22 با اعلام این خبر گفت: این آبنما در برکه شماره 7 آبشار تهران تفریحی احداث شده که در راستای اجرای طرح همدلی و همزمان با روز طبیعت به بهره برداری رسید. این آبنما حدود 2 هزار متر مربع مساحت دارد و برای تجهیز آن از بروزترین و مدرنترین امکانات مورد استفاده در آبنماهای دنیا استفاده شده است. فواره مرکزی این آبنما تا 10 متر و دیگر فواره ها تا حدود 6 متر ارتفاع می گیرند و با توجه به استفاده از تکنولوژی DMX در آبنما، همزمان با روشن شدن سیستم، مصرف برق کنترل خواهد شد.
 
به گفته شهردار منطقه 22، آبنمای موزیکال آبشار تهران اولین آبنمای موزیکال تهران است که با استفاده از سیستم کنترل بصورت DMX هدایت می شود. وی در تشریح مزایای بهره گیری از این سیستم تصریح کرد: کاهش مصرف برق یکی از مزایای به کار گیری سیستم DMX است. همچنین با استفاده از این تکنولوژی که تکنولوژی روز دنیاست، امکان کنترل پمپها و چراغها بصورت تک تک و در واقع عیب یابی و رفع سریع نقص آنها وجود دارد.
 
به گفته سازندگان آبنمای موزیکال آبشار تهران، چراغهای نصب شده در آبنما دارای 3 رنگ اصلی است و به واسطه DMX می توان افکتهای زیبا و چشمگیر ایجاد کرد.
نظرات بینندگان