arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۱ - ۲۵ بهمن ۱۳۸۹

اغاز ثبت نام در کنکور 90 برای داوطلبان جامانده

ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي كنكوري‌ها از امروز آغاز مي‌شود و داوطلبان جامانده از ثبت‌نام نيز مي‌توانند در اين فرصت اقدام به ثبت‌نام كنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي كنكوري‌ها از امروز آغاز مي‌شود و داوطلبان جامانده از ثبت‌نام نيز مي‌توانند در اين فرصت اقدام به ثبت‌نام كنند.

به گزارش خبرگزاري فارس،‌ مهلت ثبت‌نام مجدد و ويرايش اطلاعات داوطلبان كنكور 90 از امروز 25 بهمن‌ماه آغاز مي‌شود و تا 2 اسفندماه ادامه دارد.

داوطلباني كه در مرحله اول اقدام به ثبت‌نام در كنكور 90 كرده‌اند مي‌توانند به منظور اطمينان از اطلاعات ثبت‌نامي خود به سيستم ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي كه از امروز روي سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قرار مي‌گيرد، مراجعه و پس از مشاهده اطلاعات ثبت‌نامي در صورت لزوم نسبت به ويرايش اطلاعات بر اساس دستورالعمل مندرج در سايت اقدام كنند.

داوطلباني كه موفق به اعلام علاقه‎مندي به تحصيل در دانشگاه پيام‌نور و مؤسسات غيرانتفاعي نشده‌اند و همچنين علاقه‏مندي به شركت در گروه‌هاي آزمايشي هنر يا زبان‌هاي خارجي را اعلام نكرده‌اند، مي‌توانند در مهلت‌ اعلام شده به سايت سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه و اقدام به ثبت‌نام يا اعلام علاقه‌مندي به دانشگاه پيام‌ نور و مؤسسات غيرانتفاعي و همچنين گروه آزمايشي هنر يا زبان‌هاي خارجي كنند.
برچسب ها: کنکور 90
نظرات بینندگان