arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۶ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۳

نماینده زابل: وجود مستنداتی برای زنده بودن دانایی‌فر/ همکاری مرزبان ایرانی با جیش‌العدل مردود است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم زابل در مجلس، از وجود شواهد و مستنداتی دال بر زنده بودن گروهبان جمشید دانایی‌فر خبر داد و در عین حال احتمال همکاری وی با گروهک موسوم به جیش‌العدل را رد کرد.
 
سید باقر حسینی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ما شواهدی داریم که نشان می‌دهد آقای دانایی‌فر در قید حیات و سالم است.
 
وی افزود: دولت باید از حقوق شهروندان ایرانی دفاع کند و ضمن حمایت از مرزبانان ، نسبت به بازگرداندن پنجمین مرزبان ایرانی که احتمال قوی در مورد زنده بودن وی وجود دارد، اقدام کند.
 
این نماینده مجلس با مردود خواندن احتمال همکاری گروهبان دانایی‌فر با گروهک موسوم به جیش‌العدل اظهار کرد: این احتمال هیچ مبنایی ندارد چرا که وقتی هیچ دلیل و انگیزه‌ای برای این کار وجود نداشته باشد این احتمال منتفی است. ضمن این که انگیزه‌ی دانایی فر برای بازگشت به ایران و عدم همکاری با آنها بسیار بیشتر است.
 
حسینی ابراز عقیده کرد: گروهک جیش‌العدل نیازی به همکاری دانایی فر ندارد.
 
نماینده‌ی مردم زابل در مجلس در پایان خاطر نشان کرد که بر اساس شواهد موجود احتمال قوی در مورد زنده بودن گروهبان دانایی فر وجود دارد.
 
به گزارش ایسنا،‌ 5 مرزبان ایرانی 17 بهمن سال گذشته توسط گروه موسوم به جیش‌العدل ربوده و به خاک پاکستان منتقل شدند و روزهای بعد از تعطیلات نوروز با رایزنی‌های انجام شده، 4 مرزبان آزاد شده و به خاک کشور بازگردانده شدند.همچنین پیش از آن اعلام شده بود که گروهبان جمشید دانایی فر در روزهای آغازین سال 93 به شهادت رسیده است.
نظرات بینندگان