arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۷ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۳

نمایشگاه‌های اتومبیل تهران، رکورددار تخلفات!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

از 30 میلیارد تومان پرونده تخلف نمایشگاه‌های اتومبیل در کل کشور، 27 میلیارد تومان آن مربوط به نمایشگاه‌های اتومبیل فعال در استان تهران بوده است.

رضا کرمی - مدیر بازرسی اتاق اصناف ایران - در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال گذشته مجموعا 27 هزار و 512 مورد بازرسی از سطح نمایشگاه‌های اتومبیل فعال در کشور صورت گرفت.

وی با بیان این‌که سال گذشته 1210 شکایت مردمی نیز از نمایشگاه‌های اتومبیل به اتاق اصناف ایران رسید، خاطرنشان کرد:‌ از این تعداد جمعا 3494 پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات ارسال شد.

مدیر بازرسی اتاق اصناف ایران ادامه داد: میزان تخلف پرونده‌های تشکیل شده بیش از 30 میلیارد تومان بوده است که برخی از آن‌ها در تعزیرات منجر به صدور حکم نهایی شده و برخی نیز در دست بررسی قرار دارد.

وی افزود: در استان تهران نیز در سال گذشته 3165 مورد بازرسی صورت گرفت که از این تعداد برای 1100 نمایشگاه اتومبیل پرونده تخلف تشکیل شده است.

کرمی با بیان این‌که ارزش پرونده‌های تخلف در تهران 27 میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: بنابراین از 30 میلیارد تومان پرونده تخلف تشکیل شده برای نمایشگاه‌های اتومبیل در کل کشور در سال گذشته 27 میلیارد تومان آن مربوط به استان تهران بوده است.

به گفته وی، عدم نصب قیمت، گران‌فروشی و تقلب از جمله تخلفات نمایشگاه‌های اتومبیل است.
نظرات بینندگان