arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۷ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۳

فروشگاه‌های زنجیره‌ای "شهروند" کشوری می‌شوند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند،گفت: تحویل فروشگاه‌های استیجاری در اولویت ماست و توسعه فروشگاه‌ها در استان‌ها نیز پیش‌بینی شده که بعد ابلاغ، اجرایی می‌شود.

به گزارش ایسنا، گودرزی در مراسم قرعه‌کشی جشنواره نسیم نوروزی برگزار شد با اشاره به رضایتمندی مشتریان شهروند گفت: این رضایتمندی و تغییر نگاه مردم و اعتماد آنان به شهروند بالاترین ارزش برای ماست و همواره فروشگاه شهروند سعی داشته تا در تنظیم بازار و تهیه کالا با قیمت و کیفیت مناسب پیشتاز باشد.

وی افزود: تهیه کالا برای اقشار آسیب‌پذیر و کاهش قیمت در شهروند طی سال‌های اخیر دنبال شده است و چالش هایی که در این زمینه نیز وجود داشت برطرف شده که در نهایت به تنظیم بازار و تثبیت قیمت‌ها کمک کرد.

گودرزی با اشاره به این که در توزیع سبد کالا، شهروند نقش خود را به بهترین شکل ایفا کرد، تصریح کرد: بر اساس نظر وزارت صنایع و معادن فروشگاه‌های شهروند در تسریع و تکریم شهروندان در توزیع سبد کالای خانوار مقام نخست را داشته است.

وی با بیان این که سود عملیاتی فروش شهروند یک درصد بوده است، گفت: تنوع کالا به تناسب توانمندی و اقتضائات زندگی مردم و تکریم مشترین دو موضوع مهم در این فروشگاه هاست.

گودرزی در ادامه با اشاره به وضعیت فروشگاه فرمانیه، گفت: این فروشگاه نیز به شکل مجموعه در حال احداث است و در مدت یک سال برنامه زمان‌بندی برای تکمیل آن پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند تصریح کرد: توسعه فروشگاه های شهروند نیز در دستور کار است و از سال 92 این کار آغاز شده است و یکی از این فروشگاه ها در دارآباد تا مرداد ماه افتتاح می شود.

وی افزود: تحویل فروشگاه‌های استیجاری در اولویت ماست و توسعه فروشگاه‌ها در استانها نیز پیش‌بینی شده که بعد ابلاغ، اجرایی می‌شود.

گودرزی با اشاره به قرعه‌کشی نوروزی فروشگاه‌های شهروند، گفت: در این دوره 7 دستگاه رانا و 8 خودروی دیگر در نظر گرفته شده است و 1393 قلم لوازم منزل نیز در نظر گرفته شده، ضمن آنکه در این مدت روزانه هزار قرعه‌کشی نیز انجام می شده است.

وی تصریح کرد: در اسفند 92 نزدیک به شش میلون نفر مراجعه و فروش اسفند ماه سال گذشته 120 میلیارد تومان بوده است که نسبت به اسفند سال 91 ، 16 درصد رشد داشته است.

گودرزی خاطرنشان کرد: فروش مجازی شهروند نیز طبق برنامه در حال انجام است و که رشد قابل توجهی را در این بخش پیش‌بینی می‌کنیم.
نظرات بینندگان