arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

فرود اضطراری یک هواپیمای مسافربری شوک دیگری به مالزی واردکرد

فرود اضطراری یک هواپیما مسافربری شوک مالزی
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  یک هواپیمای مسافربری مالزی با 166 سرنشین اوایل دوشنبه مجبور به فرود اضطراری در کوآلالامپور شد .
 

به گزارش خبرگزاری فرانسه ازکوآلالامپور، این فرود اضطراری ضربه دیگری به وجهه ایمنی هوایی در مالزی پس از ناپدید شدن پرواز MH 370 وارد کرد.

شرکت هواپیمایی مالزی اعلام کرد : پرواز MH 192 به مقصد شهر بنگلور در هند پس از اطلاع از ترکیده شدن یک لاستیک آن هنگام برخاستن از فرودگاه برگردانده شد.

این شرکت دربیانیه ای افزود : ازآنجا که حفظ ایمنی بالاترین اولویت شرکت هواپیمایی مالزی است ، لازم شد تا این هواپیما به کوآلالامپور بازگردانده شود.

به گفته شرکت هواپیمایی مالزی، این هواپیما راس ساعت یک و56دقیقه بامداد حدود چهار ساعت پس ازپرواز به سلامت درفرودگاه به زمین نشست وتمام 159 مسافر وهفت خدمه اش از هواپیما پیاده شدند.

دربیانیه آمده است: مشاهده بقایای لاستیک ترکیده روی باند فرودگاه منجر به تصمیم گیری برای بازگرداندن هواپیمای بویینگ 800-737 شد.

هشام الدین حسین وزیر حمل ونقل مالزی که برعملیات مالزی در واکنش به پرواز MH 370 نظارت دارد دریک پیام توییتر گفت :ˈ به لطف خدا ، آنها همگی به سلامت به زمین نشستند. ˈ

این شرکت هنوز درحال پشت سرگذاشتن شوک ازدست دادن پرواز MH 370 است که در تاریخ هشتم مارس درمسیر کوآلالامپور به پکن ناپدید شد وگمان می رود که سقوط کرده باشد. تحقیقات وسیع برای یافتن این هواپیما تاکنون بی نتیجه مانده است .
نظرات بینندگان