arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

پنجعلي: دايي برنامه هايش را ارائه کرده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس اعلام کرد: علي دايي تقويم کاري و ليست فصل بعد تيم را در اختيار وي قرار داده است.
 

  محمد پنجعلي در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس ضمن اعلام اين خبر افزود: آقاي دايي برنامه کاري تيم را به بنده اعلام کردند. اين تقويم شامل زمان شروع تمرينات، اردوها و بازي‌هاي تدارکاتي است. در اين برنامه که به طور کامل همه جوانب در نظر گرفته شده، ليست مقدماتي تيم نيز ارائه شده است. البته آقاي دايي ممکن است تغييراتي در ليست نفرات مدنظر خود براي سال آينده ايجاد کند چراکه هنوز تعداد بازيکنان بزرگسال و اميد براي فصل آينده از سوي سازمان ليگ به ما داده نشده است.

وي افزود: همچنين منتظريم تا مشکلات باشگاه رفع و رجوع شود. به هر حال در اين روزها اخبار زيادي منتشر مي‌شود مبني بر انتخاب اعضاي جديد هيئت مديره و ساير موارد اما از آنجايي که آقاي دايي با باشگاه قرارداد سه ساله دارد تقويم کاري و ليست مقدماتي بازيکنان فصل آينده را در اختيار بنده قرار داده است تا به محض اينکه باشگاه براي فصل نقل و انتقالات استارت بزند مشکلي وجود نداشته باشد و بر اساس ليست کادرفني و برنامه مدنظر کارها پيش برود.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در ادامه اظهار داشت: البته همان‌طور که گفتم ليست بازيکنان با توجه به اينکه هنوز مشخص نيست تيم‌ها چه تعداد مي‌توانند از بازيکنان بزرگسال و زير 23 سال و جوانان استفاده کنند ليست بازيکنان تيم ممکن است با تغييراتي مواجه شود.
نظرات بینندگان