arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

محمد هاشمی: منتقدان توافق ژنو، منتقد امام هم بودند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : محمّد هاشمی با بیان اینکه توافق ژنو کاری بسیار بزرگ و در راستای خواست رهبری است، تاکید کرد: مقام معظم رهبری رهنمود دادند که اکنون استراتژی ما برد - برد است و تیم مذاکره کننده این هنر را داشت که این خواسته رهبری را محقق کند در حالیکه همین اختیارات را تیم قبلی داشت اما هیچ حرکتی انجام نشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، گزیده نظرات محمّد هاشمی به نقل از ایرنا بدین شرح است:

«توافق ژنو» کار بسیار بزرگی بود و این توافق به نفع ایران است چرا که طرف ایرانی توانست امتیازات بزرگی را از طرف مقابل بگیرد. در جدال دیپلماتیک نباید پشت رزمنده هایمان را خالی کنیم زیرا این خواست دشمن است که تیم مذاکره کننده را تضعیف کنیم.

مقام معظم رهبری رهنمود دادند که اکنون استراتژی ما برد - برد است و تیم مذاکره کننده این هنر را داشت که این خواسته رهبری را محقق کند در حالیکه همین اختیارات را تیم قبلی داشت اما هیچ حرکتی انجام نشد.

رفتار منتقدان توافق ژنو مشابه موضعگیری 99 نفر از نمایندگان دوره دوم مجلس شورای اسلامی علیه دولت وقت است، که همان زمان، امام (ره) وقتی این انتقادات را شنیدند، شب در سخنان خود خطاب به آنها واکنش تندی نشان دادند و فرمودند: «أین تذهبون»، به کجا می روید؟ کار شما به کجا رسیده که اسرائیل بیاید از گفته های شما علیه دولت استفاده کند؟.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان