arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

پرسپوليس 20 ميليارد بيشتر از استقلال هزينه کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: شنيده‌ايم که مجموع هزينه‌هاي باشگاه پرسپوليس در اين فصل 20 ميليارد تومان بيشتر از استقلال بوده است.
 

احمد شهرياري درباره انتشار ليست قراردادهاي اعضاي تيم فوتبال استقلال اظهار داشت: همه بايد در جريان قراردادهاي بازيکنان باشند و قرارداد همه باشگاه‌ها بايد منتشر شود و تنها مختص استقلال و پرسپوليس نباشد. با شفاف‌سازي و کاري که وزارت ورزش و جوانان انجام داد، موافق هستم اما اين مسئله بايد براي همه تيم اتفاق بيفتد.
 
وي افزود: با انتشار ليست قراردادهاي يک باشگاه، نتايج ورودي و خروجي يک تيم در يک فصل نشان داده مي‌شود تا بتوان به راحتي عملکرد مديران را بررسي کرد.

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال در خصوص قرارداد 2 ميليارد و 300 ميليوني استقلال با آندرانيک تيموريان تصريح کرد: قراردادها توسط مديرعامل باشگاه بسته شده و تنها شخص مديرعامل در جريان بستن قراردادها بود. ما تنها گزارش اين قراردادها را را دريافت مي‌کرديم و اين مديرعامل باشگاه و معاونانش بودند که با بازيکنان قرارداد مي‌بستند.

شهرياري در مورد اينکه موافق بستن قرارداد بالاي 2 ميلياردي بود يا نه، گفت: بستن قرارداد‌هاي اين چنين بستگي به بازيکن و شرايط دارد. شايد با بازيکني چنين قراردادي مي‌بستم و شايد هم اين کار را نمي‌کردم. از طرفي بايد ديد شرايط مذاکره مديرعامل و بازيکن به چه صورت بوده که چنين قراردادي بسته شده است.

وي درباره هزينه زياد استقلال در اين فصل نسبت به پرسپوليس عنوان کرد: هنوز ليست قراردادهاي دو باشگاه را مقايسه نکرده‌ام و نمي‌دانم ليست‌هاي منتشر شده مورد تاييد قرار گرفته يا نه چون پس از انتشار ليست قراردادهاي اعضاي تيم پرسپوليس، آنها نسبت به آن اعتراض داشتند و مدعي بودند قراردادهاي‌شان به اين شکل نبوده است.

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: شنيده‌ايم که مجموع هزينه‌هاي باشگاه پرسپوليس در اين فصل 20 ميليارد تومان بيشتر از استقلال بوده است. البته منظور از اين هزينه تنها قرارداد بازيکنان باشگاه پرسپوليس نيست، بلکه مجموع هزينه‌هاي اين باشگاه است که نسبت به باشگاه استقلال 20 ميليارد بيشتر هزينه کرده‌اند.

شهرياري با اشاره به وضعيت استقلال براي فصل آينده گفت: بايد نيروهاي جوان کنار بازيکنان با تجربه جذب تيم شوند تا ميانگين سني تيم پايين بيايد. قطعا با برنامه‌ريزي مناسب و انجام تمرينات بدنسازي نتايج خوبي در فصل آينده خواهيم گرفت.
نظرات بینندگان