arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۸ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

خط پروازی نجف اشرف - کیش راه اندازی شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فتاحی در رابطه با این پرواز گفت: اولین پرواز باشماره 7157 شركت هواپيمايي كيش با 70 زائر ساعت 18 يكشنبه 31 فروردين ، فرودگاه بين المللي كيش را به مقصد نجف اشرف ترك كرد.
با راه اندازی پرواز مستقیم کیش- نجف اشرف نخستين گردشگران عراقي وارد كيش شدند.

به گزارش مهر، با راه اندازي پرواز مستقيم كيش- نجف اشرف وبالعکس که در تاریخ 31 فروردین ماه انجام شد 96 گردشگر عراقي ساعت ابتدايي روز دوشنبه يكم ارديبهشت با پرواز شماره 7158 شركت هواپيمايي كيش وارد اين جزيره کیش شدند.

حضور اين گردشگران در جزیره كيش براي نخستين بار به صورت مستقیم از نجف اشرف صورت مي گيرد و در راستاي سياست سازمان منطقه آزاد كيش براي سفر گردشگران عراقي به اين جزيره و توسعه گردشگري حلال به جزيره زيبای کیش است.

محمدعلی فتاحی سرپرست جدید فرودگاه بین المللی کیش در گفتگو با مهر از اولین پرواز خط پروازی درمسیر جزیره کیش به نجف اشرف  در کشور عراق خبرداد.

فتاحی در رابطه با این پرواز گفت: اولین پرواز باشماره 7157 شركت هواپيمايي كيش با 70 زائر ساعت 18  يكشنبه 31 فروردين ، فرودگاه بين المللي كيش را به مقصد نجف اشرف ترك كرد.

سرپرست جدید فرودگاه بین المللی کیش افزود: اين پرواز به صورت زیارتی در قالب تور بوده و زائران، 2 شب در نجف اشرف و 2 شب در كربلا اقامت خواهند داشت.

با برقراری این پرواز توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر به کشور عراق عزیمت زائران از جزيره زيباي كيش به عتبات عالیات بیش از پیش آسان می شود و هزينه هاي آنان نیزكاهش می یابد و همچنين سفر گردشگران عراقي به کیش نیز افزایش و تسهيل خواهد یافت.

نظرات بینندگان