arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۰۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳

بدهی 50 میلیاردی، میراث مدیریت رویانیان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش با بیان اینکه بدهی باشگاه پرسپولیس 70 میلیارد تومان است، گفت: مبلغ 50 میلیارد تومان از این میزان بدهی مربوط به دوران مدیریت محمد رویانیان است.

به گزارش خبرنگار مهر، بخش عمده‌ای از برنامه دوشنبه شب نود به مسئله خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اختصاص داشت. امیر رضا خادم معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان و نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در امور واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که یکی از میهمانان این برنامه بود، به شفاف سازی بخشی از مسائل باشگاه پرسپولیس بخصوص بدهی‌های این باشگاه پرداخت.

خادم در این برنامه ضمن تاکید بر اینکه بدهی باشگاه پرسپولیس 70 میلیارد تومان است، گفت: بخشی از این بدهی ها مشخص نیست. امکان دارد میزان بدهی‌ها بالاتر هم برود و ممکن است با وجود منابع درآمدی که غیرشفاف است، این میزان بدهی کمتر هم بشود.

وی در خصوص میزان بدهی پرسپولیس در زمان مدیریت محمد رویانیان، تاکید کرد: تا قبل از حضور رویانیان، بدهی پرسپولیس حدود 20 میلیارد بود ولی بدهی پرسپولیس در زمان رویانیان 50 میلیاردتومان بوده است. این موضوع را بازرسان وزارت ورزش اعلام کرده اند و مستندات آن موجود است.

نظرات بینندگان