arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳

پايداري ها به دنبال اسلامي هستند که خودشان حجت الاسلام آن باشند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : -ادبياتي که مدتهاست از راس جبهه پايداري تا ذيل اين جبهه به کار گرفته مي شود از فرهنگ اسلامي بدور است.

احمد کريمي اصفهاني  دبيرکل جامعه انجمن اسلامي اصناف و بازار در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاري آريا تاکيد کرد:اگر در عملکرد دولت يا مسئولين ايرادي ديده مي شود انتقاد اشکالي ندارد اما اين انتقاد يا سبک سخن گفتن بايد سازنده باشد نه در جهت تخريب طرف مقابل . درواقع ما نبايد فقط جناح يا جريان رقيب را مورد انتقاد قرار دهيم و اشکالات خود را نبينيم.

وي با اشاره به ادبيات انتقادي اعضاي جبهه پايداري از دولت گفت:در مجموع ادبياتي که مدتهاست از راس جبهه پايداري تا ذيل اين جبهه به کار گرفته مي شود از فرهنگ اسلامي بدور است.

اين فعال سياسي افزود:متاسفانه جبهه پايداري در همه مسائل به دنبال سهم خواهي و خودخواهي خودشان هستند البته ما ترديدي نداريم که دولت آقاي روحاني هم اشتباهاتي دارد و بايد تذکر داده شود اما سوال اين است که چرا اين تذکرها به دولت آقاي احمدي نژاد که بيش از 2هزار قانون را اجرا نکرد داده نمي شد . البته تکليف افرادي که به قانون پايبند نيستند، مشخص است ، آنها به دنبال بي هويت کردن قوه قانونگذاري و قواي ديگرهستند که اين رفتار حرکت کردن به سمت و سوي نوعي ديکتاتوري است.

وي گفت:امروز ما شاهديم آقاي احمدي نژاد با همه خطاها و اشتباهاتي که داشته در تدارک مسائل بسياري است  درحالي که بنا بود پس از  اتمام دوران رياست جمهوري احمدي نژاد ،دستگاه قضايي به کارهاي او و اطرافيانش رسيدگي کند که اينگونه نشد.به هرحال باوجود آنکه آقايان جبهه پايداري در جريان تمام کارهاي احمدي نژاد هستند اما امروز سنگ او را به سينه مي زنند لذا اين مساله نشان مي دهد آنها نه تنها به دنبال اصلاح امور نيستند بلکه به دنبال اسلامي هستند که خودشان حجت الاسلام آن باشند .

کريمي اصفهاني تاکيد کرد:هرچند ما هم به دولت آقاي روحاني نقد داريم اما با سبک و ادبيات پايداري ها موافق نيستم درواقع نمي شود روي سبک و سياق اينها حساب باز کرد.چراکه پايداري ها يک روز بين زمين و آسمان آقاي لنکراني را بهترين گزينه براي رياست جمهوري مي دانند اما وقتي از سوي شوراي نگهبان رد صلاحيت مي شود از سعيد جليلي حمايت مي کنند که براساس اسناد موجود به هيچ وجه مورد قبولشان نبوده است .

وي اظهار داشت:ازآنجايي که جبهه پايداري به دنبال منافع خودش است بنابراين درباره ديگران از ادبيات نامناسبي استفاده مي کند که از نظر بنده به هيچ وجه قابل قبول نيست.
نظرات بینندگان