arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳

فرهاد مجيدي عليه فتح‌ا...زاده و قلعه نويي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ايران ورزشي: فرهاد مجيدي به زودي حرف‌هايي خواهد زد که تا حالا نشنيده‌ايم. شماره 7 که درصفحه اينستاگرامش مطلبي با اين عنوان، «سکوت مي‌کنم به احترام تو هوادار، به احترام تيمم استقلال که هر چه دارم از اين دو دارم، حرف نزده را هميشه مي شود زد» منتشرکرده بود مي‌خواهد به زودي حرف‌هايي عليه مديريت و کادرفني باشگاه استقلال به زبان بياورد. علي فتح‌ا...زاده و امير قلعه‌نويي هدف‌هاي فرهاد هستند و شماره 7 سابق که ظاهرا دل خوشي از مسايل فصل سيزدهم ندارد به زودي درباره رخدادهاي فصل سيزدهم نکاتي را رسانه‌اي خواهد کرد.

مجيدي اکنون در تهران به سر مي‌برد و از کلاس مربيگري فارغ شده اما انتشار ليست قراردادهاي بازيکنان استقلال و نتايج ضعيفي که در فصل سيزدهم به دست آمد موجب شده او براي گفتن برخي مسايل ترغيب شود. مجيدي از نحوه پرداخت‌هايي که درفصل سيزدهم شده به شدت ناراضي است و جذب يکسري بازيکنان را که هيچ تاثيري در استقلال نداشتند برنمي‌تابد و مي‌خواهد درباره نحوه عقد قرارداد اين بازيکنان نکاتي را به زبان بياورد. احتمالا فرهاد ابتدا انتقادش را متوجه مديرعامل استقلال مي‌کند که چرا و به چه دليل اجازه داد امير قلعه‌نويي بازيکنان تمام شده‌اي همچون نيکبخت، نوري، اولادي و بازيکنان خارجي ناکارآمدي مانند لاوره، توني و کبه را به خدمت بگيرد.

 انتقاد فرهاد مجيدي از وضعيت به وجود آمده به آن انتقادهايي که طي روزهاي اخير در روزنامه‌ها مي خوانيم شباهت دارد اما آنچه فرهاد خواهد گفت تفاوت آشکاري دارد با انتقادهايي که مطرح مي شود. اما شايد براي خيلي‌ها اين سوال به وجود آيد که چرا فرهاد مي خواهد عليه مديريت و کادرفني استقلال حرف‌هايي به زبان بياورد. شايد اين سوال در ذهن هواداران استقلال هم نقش ببندد که فرهاد چطور مي‌تواند رابطه متعادلي که با امير قلعه‌نويي ايجاد کرده بود را دوباره برهم بزند؟! مجيدي اما به اين مسائل بي‌توجه است و در اين برهه تصور مي‌کند که بايد ناگفته‌هايش را به زودي منتشر کند حتي اگر به مذاق مديريت و کادرفني باشگاه استقلال خوش نيايد.
نظرات بینندگان