arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳

نام شرکت‌خريدار باشگاه‌پرسپوليس مشخص شد

يک شرکت به عنوان جدي‌ترين گزينه در اختيار گرفتن باشگاه پرسپوليس معرفي شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


 

  در شرايطي که در چند روز گذشته بحث واگذاري سهام باشگاه پرسپوليس به يک شرکت تجاري مطرح بود امروز خبرهايي مبني بر توافق وزارت ورزش با اين شرکت به گوش رسيد و نام اين شرکت مشخص شد.

شرکت آچيلان‌در همان شرکتي است که با مسئولان وزارت ورزش جلسه‌ گذاشته و خواهان خريد امتياز اين تيم شده است.

به گزارش تسنيم، وحيد وحدت‌پور مديرعامل اين شرکت با تاييد اين خبر گفت: حدود 10،11 جلسه 4،5 ساعته با مسئولان وزارت ورزش برگزار کرديم که آخرين آن روز گذشته بود و توافق شد که 2 نفر اعضاي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس به انتخاب ما باشند.

وي ادامه داد: تا 48 ساعت پيش گزينه نهايي وزارت ورزش براي خريد سهام پرسپوليس ما بوديم و حتي مسئله تا انتهاي قرارداد و پيش پرداخت هم پيش رفت اما دو روزي است که يک شرکت ديگر به اين قضيه ورود کرده است.

مديرعامل اين شرکت ضمن بيان اين مسئله که طي امروز و فردا تکليف خريد سهام باشگاه پرسپوليس مشخص مي‌شود تصريح کرد: اگر شخص  اميرضا خادم تصميم نهايي را بگيرد ما به صورت رسمي باشگاه پرسپوليس را براي يک سال در اختيار خواهيم گرفت.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا اين شرکت بدهي‌هاي دوره مديريت رويانيان را هم خواهد پرداخت، تاکيد کرد: در خصوص اين مسائل با وزارت ورزش به توافق رسيديم اما چون قرارداد ما محرمانه است نمي‌توانيم جزئيات آن را بيان کنيم. فقط اين را بگويم که قرار شده قسمتي از بدهي رويانيان را وزارت ورزش پرداخت کند و به نوعي به صورت مشارکتي اين قضيه را حل کنيم.

وحدت‌پور در پايان گفت که گزينه آنها براي مديرعاملي باشگاه پرسپوليس افشين پيرواني نيست و درباره او بحثي مطرح نشده است.
نظرات بینندگان