arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳

به دنبال آشنايي مربيان با علم روز فوتبال هستيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئيس کميته آموزش فوتبال ايران گفت: با برنامه‌ريزي‌هاي مدون مربيان خود را در شرايطي قرار مي‌دهيم که با علم روز فوتبال آشنا بوده و همزمان با آن حرکت کنند.
 

 سايت رسمي فدراسيون فوتبال، محمد احساني رئيس کميته آموزش در مورد فعاليت‌هاي اين کميته گفت: با برنامه ريزي‌هاي مدون مربيان خود را در شرايطي قرار مي‌دهيم که با علم روز فوتبال اشنا بوده و همزمان با آن حرکت کنند. بر همين اساس چند همايش مربيگري و کلاس آموزشي در رشته هاي فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلي برگزار خواهيم کرد تا از لحاظ فني مربيان در شرايط ايده‌آلي قرار بگيرند.

وي در ادامه افزود: يکي از مهم‌ترين برنامه هايي که کميته آموزش پيش رو دارد برگزاري همايش ملي در اواسط ارديبهشت ماه است. اين همايش زير نظر فيفا و براي مربيان شاغل در ليگ برتر برگزار خواهد شد. طبق اعلام فيفا اگر مربي در اين دوره آموزشي حضور نداشته باشد، حق مربيگري در فصل جديد را نخواهد داشت. مدرسي اين دوره بر عهده جان اوه گانتر رئيس کميته آموزش هامبورگ و مدرس يوفا است. همچنين يک دوره همايش مربيگري کانون مربيان، برگزاري مربيگري و دانش‌افزايي در درجه‌هاي B و C، کلاس‌هاي آموزش مربيگري فوتبال ساحلي، فوتسال، دروازه‌باني، بدنسازي و مديريت براي آقايان و بانوان برگزار خواهيم کرد.

رئيس کميته آموزش در ادامه گفت: ما از لحاظ کمي در شرايط ايده آلي هستيم و قصد داريم تا مربيان را از لحاظ کيفي به بهترين شرايط برسانيم. بر همين اساس با برگزاري دوره‌هاي مختلف و پيشرفته آموزشي از لحاظ کيفي و فني مربيان خود را بالا خواهيم برد.

احساني در ادامه افزود: کميته‌ آموزش فدراسيون براي مربيان کلاس‌هاي توجيهي و دانش افزايي برگزار مي‌کند که در حال حاضر شاهد حضور 500 تا 600 نفر از بهترين مربيان خود در سمينارها و کنگره‌ها هستيم. اميدواريم با برگزاري دوره‌هاي آموزشي مدون شرايط خوبي را بري مربيان فراهم کنيم تا رشته فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلي آقايان و بانوان کشور رو به رشد باشد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: 30 نفر از مربيان استعدادياب که در رده سني پايه فعاليت دارند به کشور هامبورگ اعزام مي شوند تا يک دوره پيشرفته دانش افزايي و استعداديابي را زير نظر مدرسان برتر پشت سر بگذارند. اين دوره از 19 خرداد تا 11 تير ماه برگزار مي‌شود.
نظرات بینندگان