arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳

محسن رضایی: جریان انقلابی باید به متن جریان‌های کشور بازگردد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فضای سیاسی کشور متاثر از جریان جناحی است و جریانی انقلابی باید به متن فضای سیاسی بازگردد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم جشن یکسالگی مجموعه دکتر سلام گفت: ابتکار مجموعه دکتر سلام جای خالی طنز سیاسی را در ادبیات سیاسی ایران پر کرد.

وی افزود: همیشه نیروی حزب‌الهی در کشور با تابلوی نوآوری پا به میدان گذاشتند و این مسئله از شعارهای زمان انقلاب آغاز شد و در دوران دفاع مقدس ادامه یافت.

وی با اشاره به طنزهای دکتر سلام در مورد خودش اظهار داشت: در مورد بنده هر چه می‌خواهید طنز بنویسید من استقبال می‌کنم زیرا دلم می‌خواهد افراد حزب‌الهی این پدیده را به عنوان هنر سیاسی در ادبیات نقد کشور حرکت دهند.

رضایی افزود: نقد می‌تواند زبان تنبه عده‌ای باشد و برای عده دیگر می‌تواند آگاهی‌رسانی کند و در عمق روستاها فراگیر شود.

وی با بیان اینکه در ادبیات سیاسی کشور خلاء وجود دارد عنوان کرد: در 20 سال اخیر نقش جریانات انقلابی تحت‌الشعاع جریانات سیاسی قرار گرفته است و از ابتدای انقلاب دو جریان سیاسی با عنوان جریان انقلابی و جریان جناحی به موازات هم داشته‌ایم که پس از جنگ جریان جناحی به متن آمده و جریان انقلابی به حاشیه کشیده شد در حالی که باید جریان انقلابی را دوباره به متن فضای سیاسی کشور بازگردانیم. زیرا جریان انقلابی به هیچ جناحی وابسته نیست و فقط ارزش های انقلابی را در نظر می‌گیرد.
نظرات بینندگان