arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۰۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳

شادمانی شرکت های راه آهن کانادا از اختلال در ساخت خط لوله انتقال نفت به امریکا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  بسیاری از شرکت های راه آهن که برای ساخت پایانه های انتقال نفت در غرب کانادا تلاش می کنند، از اختلال در ساخت خط لوله انتقال نفت به جنوب امریکا ابراز رضایت کردند.
 

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز از کلگری،چالش های ایجاد شده در ساخت خط لوله نفتی کیستون موجب شادمانی شرکت های راه آهن کانادایی فعال در انتقال نفت، شده است.

شرکت هایی همچون کنکسوس و گیبسن انرژی، در حال ساخت پایانه هایی هستند که نفت تولیدی در غرب کانادا را از طریق راه آهن به پالایشگاه های آمریکا انتقال می دهد.

کنکسوس و گیبسن انرژی و دیگر شرکت های فعال در زمینه انتقال نفت از طریق راه آهن، در معاملات روز سه شنبه (دوم اردیبهشت) شاهد جهش ارزش سهام خود بودند.

این شرکت ها تلاش می کنند که به مسئولان و افکار عمومی نشان دهند که انتقال نفت از طریق راه آهن، اگرچه هزینه بیشتری در بر دارد، اما روشی سریع تر برای انتقال نفت به شمار می آید.

خط لوله کیستون ایکس ال پروژه ای بلند پروازانه است که میدان های نفتی جنوب کانادا را به پالایشگاه های نفت در جنوب آمریکا پیوند می دهد.

اعتراض طرفداران محیط زیست سبب شده که دولت آمریکا در اعطای مجوزهای لازم برای ساخت این خط لوله کارشکنی کند.

با این همه، چالش هایی همچون کمبود نیروی کار، سرمای شدید در فصل زمستان و همچنین افزایش بیش از حد هزینه ها، بسیاری از این شرکت ها را در ساخت پایانه های لازم برای انتقال نفت از طریق راه آهن، ناکام گذاشته است.
نظرات بینندگان