arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۶ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
بازگشت علی اشراقی به پست سابقش؛

نوه امام (ره) سکاندار کمیسیون ماده پنج شهرداری تهران شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مراسم تکریم و معارفه رئیس کمیسیون ماده پنج شهر تهران برگزار شد و طی آن مهندس علی اشراقی سکان هدایت این کمیسیون را در اختیار گرفت.

به گزارش "تهران سما" ، در این جلسه که با حضور معاون شهرسازی و معماری و قائم مقام و مدیران کل معاونت، مدیر عامل شرکت شهربان و حریم بان و جمعی از پرسنل دبیرخانه کمیسیون ماده 5شهر تهران برگزار شد، مهندس علیرضا نادری معاون شهردار تهران ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در کمیسیون ماده پنج در زمان تصدی دکتر محمد تقی زاده، اجرای طرح تفصیلی را از موفقیت های وی دانست و این تغییرات را نشانه تلاش برای کسب مطلوب عنوان کرد.

وی تلاش در جهت ایجاد ارتباط مطلوب بین مدیریت شهری و دولت را در حوزه شهرسازی و معماری حاصل تلاش کمیسیون ماده 5 دانست و از رئیس دبیرخانه و کارکنان آن تقدیر نمود و خاطر نشان کرد که تکریم و معارفه به معنای قطع همکاری نیست بلکه تلاشی برای استفاده از تجارب موجود در قالب مشاوره و حمایت فکری است.

در ادامه دکتر محمد تقی زاده ضمن تشکر از همکاران و پرسنل کمیسیون ماده پنج، آنها را مجموعه ای فعال و خبره دانست که در اجرای منویات متحول کننده شهر تهران از تلاش و کوشش فروگذار نیستند و این مراسم را در جهت تحویل امانت ریاست کمیسیون به آقای مهندس اشراقی توصیف نموده و برای تمامی همکاران موفقیت و سلامت آرزو کردند.

مهندس علی اشراقی رئیس جدید کمیسیون ماده پنج نیز ضمن تشکر از فعالیتهای آقای مهندس نادری معاون شهرسازی و معماری و دکتر محمد تقی زاده، با اشاره به فرایند اجرای طرح تفصیلی جدید شهر تهران، ورود به مرحله دشوار آن را خاطر نشان کرد و عنوان کرد: اکنون وظیفه سنگین تری بر عهده کمیسیون ماده 5 شهر تهران است تا نسبت به حمایت از معاون شهرسازی و معماری در اجرای آن اهتمام ورزند.

وی ضمن اعلام موارد سرلوحه مدیریتی خود در کمیسیون ماده 5 شهر تهران به دو مورد نظم و انضباط و تکریم ارباب رجوع اشاره نمود و به کلیه پرسنل کمیسیون ماده 5 رعایت این دو نکته را خاطر نشان کرد.

وی در خصوص شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام شد نیز گفت:جهاد واژه ای مقدس است که نشان از گمنام بودن و حرکت در مسیر خدا و پاکی و پاکدامنی است. موضوعی که اگر واقعا به آن عمل شود، بسیاری از مشکلات امروزی ما مرتفع خواهد شد.

در پایان با اهداء لوح تقدیر و هدایا از دکتر محمد تقی زاده تقدیر به عمل آمد و حکم مسئولیت مهندس علی اشراقی نیز به وی ابلاغ شد.


نظرات بینندگان